Za wysokie wolne obroty – na poziomie 2000
1, 2
tco_tm napisał(a):Mysle, ze faktycznie podwyzszone obroty sa wynikiem funkcjonowania ssania. Ale ich poziom jest moim zdaniem zbyt wysoki. Stawiam na zle ustawione obroty biegu jalowego / uszkodzony termoelement ssania / zle dzialajacy silnik krokowy przepustnicy. ?
w GF nie ma termoelementu! Słuchajcie, wszyscy, którzy przeglądają ten post i kozystają z dial-up'a wydali na ten cel ok 100zł
- Od: 22 lis 2003, 09:35
- Posty: 452
- Skąd: gorzów
tco_tm napisał(a):Hm. Tylko, ze "ssanie" utrzymuje obroty w granicach 1200 – 1500 [min^-1]. Na pewno do 2k sporo im brakuje.
Pawko: Jakie masz obroty jalowe po rozgrzaniu (wylaczone swiatla, klima i inne odbiorniki)?
Obroty jałowe po rozgrzaniu utrzymują się poniżej 1000 w okolicach tej pierwszej kreski pod 1000.
- Od: 5 gru 2003, 15:25
- Posty: 1083 (3/4)
- Skąd: Białystok
- Auto: Mazda6 GJ SkyActiv-G 2.5 '15 SkyPassion
CX-7 Sport EU powered by DISI-tune
Poprzednie auto:
Mazda6 GG L3 '02
U mnie cos nie gra. Jak odpale, to podskakuja do 1500-1600 rpm/min, a potem zaraz opadaja na 800 i trzymaja sie.
Pawko_626 napisał(a):Obroty jałowe po rozgrzaniu utrzymują się poniżej 1000 w okolicach tej pierwszej kreski pod 1000.
Wyglada na to, ze masz po prostu albo zle ustawiony silnik krokowy, albo podkrecone obroty biegu jalowego (powinny wynosic 600-700rpm) poprzez srube oporowa albo niesprawny jakis czujnik/komputer, ktory caly czas podbija obroty (jak np. przy wlaczonych swiatlach/ogrzewaniu tylnej szyby, etc), mimo ze odbiornik jest odlaczony...
Poniewaz gardziel ssania otwiera sie termicznie, to sumarycznie swiatlo przepustnicy jest zbyt duze (powiedzmy, ze ~900+900=1800obr, zamiast ~650+900=1550)...
Moze byc taka teoria?
XsiX napisał(a):Właśnie sprawdziłem u siebie obroty i po odpaleniu zimnego auta są one w okolicach 1400-1500 obr tco_tm RESPECT !
Uff. Jestem boski. repsect.

Globy napisał(a):U mnie cos nie gra. Jak odpale, to podskakuja do 1500-1600 rpm/min, a potem zaraz opadaja na 800 i trzymaja sie.
Jesli takze na zupelnie zimnym silniku, to niedobrze. Tak powinno byc tylko na rozgrzanym.
the right man in the wrong place...
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6