Pozdrawiam i czekam na sensowne odpowiedzi
Kiepskie osiagi
Ostatnio mialem okazje porownac swoje auto z 90 konna honda civic 4 generacji i niestety honda okazala sie ciut szybsza. Fakt faktem,ze moje auto jest ciezsze (1065kg + LPG VS 890kg hondy), ale mimo wszystko chyba te teoretyczne 50 koni wiecej powinno cos dac. W charakterystyce samochodu zauwazalny jest przyrost momentu okolo 5000 rpm , ponizej auto tez jedzie ,ale nie tak dobrze. Gdzie szukac przyczyn takiego stanu rzeczy? Przeplywomierz, swiece/kable, filtr powietrza ? Moze ktos mial podobna sytuacje i udalo mu sie jakos ozywic auto. Dodam tylko,ze na autobanie w 4 osoby auto 180 km/h na prostej osiagalo dosc szybko (na benzynie i LPG nie bylo roznicy w vmax), a lekko z gorki udalo sie osiagnac oszalamiajace 188km/h (wskazania GPS).
Pozdrawiam i czekam na sensowne odpowiedzi
Pozdrawiam i czekam na sensowne odpowiedzi
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=35927
poczytaj trochę
i nie szukaj usterek na siłę
z Hondami ogólnie ciężko jest 
poczytaj trochę

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Powinieneś się z nią ścigać wkręcając obroty aż do odcięcia, bo auto wtedy najlepiej przyśpiesza (np. mazdą 1.6 spokojnie można ścignąć takie muły jak audi 80 2.0 lub Omegę 2.0) Może musisz poćwiczyć aby uzyskać najlepsze przyśpieszenia ?
- Od: 5 maja 2006, 17:00
- Posty: 87
- Skąd: Bartoszyce
- Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD 2002
Nie sadze,zebym duzo mogl urwac jeszcze cwiczac ruszanie (nie to ze nie jestem skromny,ale lubie sobie czasem przycisnac i calkiem niezle wychodzi mi ruszanie oraz szybka zmiana biegow). Z reguly ruszam z 4000 rpm, jest lekki poslizg kol , do odciecia nie dojezdzam,bo moge wkrecic na 8000 rpm na benzynie i odciecia nie widac. Biegi zmieniam przy 7000 rpm. Na gtechu wykazalo 10,65 do 60 mil (byly 3 proby, kazda w tych granicach), Silnik kompresje mial badana z rok temu, wyniki byly 13-13-12,5-12 wiec chyba nie az taka tragedia. Jak bede mial chwilke to zrobie diagnostyke komputera i rozbiore caly filtr powietrza wraz z przeplywka i "termometrem". No nic, pozostaje mi cierpliwie czekac na jakis wolny weekend
Maly info dodatkowe, wlasnie wrocilem z diagnozy komputera, wywalil blad 10 = czujnik temp powietrza zasysanego. Ile takie ustrojstwo moze kosztowac ?
Maly info dodatkowe, wlasnie wrocilem z diagnozy komputera, wywalil blad 10 = czujnik temp powietrza zasysanego. Ile takie ustrojstwo moze kosztowac ?
To nie czasem przepływka padła?
obym się mylił czy to to samo 

- Od: 1 gru 2006, 13:03
- Posty: 793 (2/0)
- Skąd: Kamienna Góra
- Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF
Przeplywka ma kod 08, wiem, bo odlaczylem od niej wtyczke dla testow i wtedy wyrzucalo 2 bledy 
ja bym jeszcze sprawdzil sobde lambda no i pomyslal o wymianie sprzegla zrob test na obrotach zapodaj 4 biej i pusc raptownie sprzeglo jak silnik zrobi uuuuuuuuuuuuuu i zgasnie to do wymiany najlepiej na sportowe jak zdechnie od razu to sprzeglo ok 

–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Sprzeglo jest nowe aisin (ma 6tys przebiegu).Jak daje dobrze po obrotach i zmieniam na dwojke nie odpuszczajac gazu to piszczy na asfalcie, wiec jest ok. Sondy lambda to to fabrycznie nie mialo, jest tylko do gazu
. Jakies inne pomysly ?
nie mialo moja ma
jestes pewien
ze nie masz
czekaj lookne w schematy moze sam jestem niedoksztalcony 
–=[SzkodniK]=– –=[506112282]=– –=[790525980]=– –=[szkodnikbyd@gmail.com]=–
Jak nie miało, jak miało... Co to nie masz komputera i gaźnik masz w swojej 323F BG? Przecież tam jest wtrysk a więc i jedna sonda LAMBDA. A to od gazu, to pewnie emulator.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Hmm, dziwna sprawa, auto wczesniej nalezalo do mojego brata i on do LPG musial specjalnie dawac kolektor do wiercenia, bo nie bylo sondy i musial zakladac uniwersalna sonde (jakies 4 lata temu). Moze w takim razie ktos niezle mieszal w aucie , ze sondy nie bylo. Czy brak sondy powinieni pokazywac komputer podczas wlaczonego silnika? Na zimnym i na cieplym?
Mogłeś fabrycznie nie mieć sondy, masz w takim razie wersję na "ołowiową". Nie masz też katalizatora i nie spełniasz praktycznie żadnych sensownych norm spalania. Masz za to 136KM (czy coś koło tego, nie pamiętam teraz dokładnie). To jest najmocniejsza wolnossąca wersja BP – fabrycznie, bo i tu można co nieco poprawić.
Czujnik temp. zasysanego powietrza jest także w przepływce, sprawdź czy gniazdo ma prawidłowy kontakt bo on się nie powinien zepsuć. Ma niewielki wpływ na osiągi auta, ale ma.
A tak w ogóle to co to jest za instalacja gazowa, ja bym przyczyn pogorszenia osiągów szukał właśnie w niej.
Czujnik temp. zasysanego powietrza jest także w przepływce, sprawdź czy gniazdo ma prawidłowy kontakt bo on się nie powinien zepsuć. Ma niewielki wpływ na osiągi auta, ale ma.
A tak w ogóle to co to jest za instalacja gazowa, ja bym przyczyn pogorszenia osiągów szukał właśnie w niej.
Wlasnie potwierdzilem twoje przypuszczenia, brat mowi,ze w aucie nie bylo sondy ani katalizatora fabrycznie. Moc to okolo 140KM (nowe z fabryki). Instalacja gazowa 2 generacji z reduktorem i mikserem w dolocie. Mysle,ze mozesz miec racje co do tego,ze przez LPG zjadlo 20-30 koni. Mysle,ze zabiore sie za caly element przeplywka,filtr,czujnik temp w jakis weekend i przy okazji moze zdemontuje mikser aby zobaczyc, jak to jezdzi na benzynie 
Ten model traci z 40KM na lpg,dlatego nie założyłem gazu.Proponowano mi sekwencje za 2100pln.Moja na benzynie chodzi podobnie jak honda 1.6dohc 130KM z 93roku.W wersji 140KM nie ma sondy lamda ani katalizatora ,są ponoć inne wałki rozrzadu i ECU niż w wersji 128KM,w której zmniejszono moc aby spełniała euro1(1991rok).
zdjęcia mojej byłej kocicy: http://grono.net/pub/u/kocihotel/
- Od: 10 kwi 2006, 21:12
- Posty: 28
- Skąd: Legionowo
- Auto: corolla e 11 3d 2.0d 72PS
Czyli jednym slowem LPG jest winne calej tej sprawie. Mysle,ze mozesz miec racje i wkrotce to zweryfikuje. Zainwestuje w hamownie,zrobie hamowanie LPG/benzyna , a pozniej zdejme mikser i zrobie to samo na benzynie
. Offtopic : ile powinno kosztowac przerobienie tej instalacji (2 gen) na wtryski. Ostatnio dzwonilem do zakladu,w ktorym zakladali mi ten gaz i koles krzyknal 2500zl, to chyba lekka przesada
W mojej byłej madzi też 323f BG GT ('92) tylko wersja 128km, na hamowni wyszło bez gazu (zdjęty mikser) 123km, a z gazem II generacja na mikserze w dolocie 82km. A sekwencja cała do samochodu bez instali to 2500, a przeróbka jak się pytałem w zeszłym roku gaziaży w warszawie to 1500zł. Zwłaszcza że butla, reduktor i to co jest z tyłu da rade wykorzystać w sekwencji.
ex MSP
To jaki problem założyć większy mikser...? Warto również zauważyć, iż jeśli powstaje zauważalne podciśnienie w dolocie to i oleju zaczyna ciągnąć przez odmę i później mówi się, że aaaaaa jak gaz założysz, to Ci silnik będzie brał olej...
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości