Kompatybilność części z innych modeli do GC/GD/GV
onek36 napisał(a):Oile pamiętam to Panie Waluś lampy miały nie pasować do mx od coupe .A pasują bez zadnych ceregieli.Teraz pytam o szybe
Przeciez Walus napisal, ze szyba pasuje. mx-6 GD to amerykanska mazda znana w Europie jako 626 coupe. Nie ma miedzy nimi istotnych roznic. Z wyjatkiem lapm. Walus ma racje – z nieprzerobionego mx-6 nie beda pasowaly do coupe. Mocowania i temu podobne sa identyczne. Roznica jest taka, ze amerykanskie kierunki "wchodza" na europejska lampe. Wszelkie wymiany sa mozliwe wylacznie kompletami – amerykanski kierunek i lampa na ich europejskie odpowiedniki. Wszystko wskazuje na to, ze te Twoje lampy w mx-ie-dawcy ktos wczesniej przerobil na europejski komplet i dzieki temu nie bylo problemow z przekladka.
- Od: 13 sie 2004, 13:17
- Posty: 398
- Skąd: Warszawa
- Auto: 626 2,2 i GV 95, chevy s10 02
es napisał(a):Wszystko wskazuje na to, ze te Twoje lampy w mx-ie-dawcy ktos wczesniej przerobil na europejski komplet i dzieki temu nie bylo problemow z przekladka.
dokładnie tak jest
A szyba bankowo pasuje
Witam, szukam podnosnika szyby do lewych drzwi z przodu. Jedyne uzywki jakie moge dostac sa z mazdy 626 lecz z 90r lub 91r i zastanawiam sie czy beda pasowac? Bo wiem ze nie ktore rzeczy sie roznia i nie pasuja z tych rocznikow do 89r. Pozdrawiam i z góry dzieki za pomoc.
z GD do GD pasować będą
sedan ma trochę wyższe drzwi (ok 3,5cm)
nie wiem czy mechanizm się różni długością pracy
dół drzwi jest taki sam
sedan ma trochę wyższe drzwi (ok 3,5cm)
nie wiem czy mechanizm się różni długością pracy
dół drzwi jest taki sam
Szukam kogoś kto zaopiekuje się GD GT 4WS
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
Samochód ogólnie sprawny z zadbaną tapicerką co jest unikalne w tym wieku auta.
Wymagający jednak poprawek blacharskich i lakierniczych na które ani ja ani Mazda nie mamy czasu.
Ewentualnych kandydatów zapraszam na PW
- Od: 18 lis 2003, 15:56
- Posty: 774
- Skąd: wawa
- Auto: 626GD89 GT 4WS
Witam wszystkich serdecznie.
Mam pytanko do fachowców:
Mam madzię 626 2.0D ’90 hatchback i problem z pompą wspomagania układu kierowniczego. Strzeliło w niej łożysko i teraz hałasuje i wycieka z niej płyn hydrauliczny. Znalazłem pompę na wymianę, ale jest z silnika benzynowego. I teraz sedno: czy ma to jakieś znaczenie, czy taka pompa będzie poprawnie funkcjonować w dieslu?
Z góry dziękuję za odpowiedzi

Mam pytanko do fachowców:
Mam madzię 626 2.0D ’90 hatchback i problem z pompą wspomagania układu kierowniczego. Strzeliło w niej łożysko i teraz hałasuje i wycieka z niej płyn hydrauliczny. Znalazłem pompę na wymianę, ale jest z silnika benzynowego. I teraz sedno: czy ma to jakieś znaczenie, czy taka pompa będzie poprawnie funkcjonować w dieslu?
Z góry dziękuję za odpowiedzi
Ostatnio edytowano 26 lut 2008, 18:21 przez Count von Count, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 2 lut 2008, 18:23
- Posty: 7
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 626 2.0 D '90 hatchback
Grzyby, bardzo się cieszę, że klubowa brać tak pilnie czuwa i służy cennymi wskazówkami. Szkoda tylko, że nie pomogłeś mi zupełnie w moim problemie. Rozumiem, że nie musisz posiadać takiej wiedzy, jak również nie musisz dzielić się nią w razie gdybyś ją miał, ale trochę dołujące jest gdy otrzymuje się tylko TAKĄ odpowiedź na ważne dla Ciebie pytanie.
Thanks anyway
Thanks anyway
1...
2...
3...
...
626 :–)
2...
3...
...
626 :–)
- Od: 2 lut 2008, 18:23
- Posty: 7
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 626 2.0 D '90 hatchback
Count von Count Grzyby nie koniecznie zna odpowiedź na twoje pytanie, a że jest Moderatorem tego działu, więc zwrócił ci uwagę na niewłaściwie nazwany temat. Proste
Według mnie maglownice są takie same. Zawieszenie jest takie samo (poza piastą) więc pewnie magiel jest taki sam, przypuszczam że może być inna budowa pompy, a raczej jej mocowanie. Ale głowy obciąć za to nie dam
Według mnie maglownice są takie same. Zawieszenie jest takie samo (poza piastą) więc pewnie magiel jest taki sam, przypuszczam że może być inna budowa pompy, a raczej jej mocowanie. Ale głowy obciąć za to nie dam
Waluś, dzięki za odpowiedź, sam chyba przyznasz, że jest bardziej konkretna od tej grzybowej.
Jeśli chodzi o pompę to znam już odpowiedź, albo przynajmniej tak mi się wydaje (nie jestem tego w stanie dokładnie sprawdzić):
Pompa wizualnie wygląda "prawie" identycznie. Problem polega na tym, że w dieslu pompa jest po prawej stronie silnika (patrząc od przodu samochodu), a w benzynie po lewej. Różnica daje o sobie znać, gdy chcemy podłączyć przewód wysokiego ciśnienia od maglownicy. Również zbiorniczek płynu jest inny (inny kierunek wyjścia rurki na bagnecik).
Tak więc generalnie pompa od benzynowego nie pasuje do diesla pod względem budowy, na upartego można by chyba jakoś przerabiać, ale nie wiem czy nie pojawiłyby się kolejne problemy związane z samym działaniem pompy (np. inne obroty silnika)
Pozdrawiam wszystkich, Ciebie w szczególności Waluś
Jeśli chodzi o pompę to znam już odpowiedź, albo przynajmniej tak mi się wydaje (nie jestem tego w stanie dokładnie sprawdzić):
Pompa wizualnie wygląda "prawie" identycznie. Problem polega na tym, że w dieslu pompa jest po prawej stronie silnika (patrząc od przodu samochodu), a w benzynie po lewej. Różnica daje o sobie znać, gdy chcemy podłączyć przewód wysokiego ciśnienia od maglownicy. Również zbiorniczek płynu jest inny (inny kierunek wyjścia rurki na bagnecik).
Tak więc generalnie pompa od benzynowego nie pasuje do diesla pod względem budowy, na upartego można by chyba jakoś przerabiać, ale nie wiem czy nie pojawiłyby się kolejne problemy związane z samym działaniem pompy (np. inne obroty silnika)
Pozdrawiam wszystkich, Ciebie w szczególności Waluś
1...
2...
3...
...
626 :–)
2...
3...
...
626 :–)
- Od: 2 lut 2008, 18:23
- Posty: 7
- Skąd: Częstochowa
- Auto: Mazda 626 2.0 D '90 hatchback
Witam
Przez ostatnie dni mazda przechodzi remont, do wymiany były łożyska, tarcze i osłony przegubów. Na starcie nie moglem odkręcić śruby głównej przegubu od strony kierowcy, no ale po dniu walki i zespawania specjalnego klucza sie udało, tu pojawił sie drugi problem nie mogłem wyciągnąć przegubu z piasty. Więc wyciągnąłem całą piastę i ośkę. Mimo użycia 10Tonowej prasy nie udało sie tego rozłączyć. Więc pojechałem na szrot po używaną piastę na pierwszy rzut oka okazała się identyczna. ALE gdy chciałem ją zamontować okazało się ze końcówka drążka okazała się za krótka
. Gdy porównałem ją z tą która była zamontowana okazało się ze miejsce montażu drążka kierowniczego jest szersze. I tu moje pytanie czy można trochę ściąć miejsce aby drążek wchodził głębiej czy lepiej poszukać końcówki pasującej do tej piasty
?? I czy w GD były dwa rodzaje piast (różniące się głębokością osadzenia końcówki drążka kierowniczego??
Przez ostatnie dni mazda przechodzi remont, do wymiany były łożyska, tarcze i osłony przegubów. Na starcie nie moglem odkręcić śruby głównej przegubu od strony kierowcy, no ale po dniu walki i zespawania specjalnego klucza sie udało, tu pojawił sie drugi problem nie mogłem wyciągnąć przegubu z piasty. Więc wyciągnąłem całą piastę i ośkę. Mimo użycia 10Tonowej prasy nie udało sie tego rozłączyć. Więc pojechałem na szrot po używaną piastę na pierwszy rzut oka okazała się identyczna. ALE gdy chciałem ją zamontować okazało się ze końcówka drążka okazała się za krótka
Wodzu napisał(a):piast
mowa o zwrotnicy
A może ta którą miałeś w ręku była od diesla
nie rozmunie tylko dlaczego masz tak zapieczony przegub w piaście. U mnie pierwszy raz wysunął sie ręka po 14 latach hmmmm bynajmniej dziwne.
Waluś napisał(a):nie rozmunie tylko dlaczego masz tak zapieczony przegub w piaście. U mnie pierwszy raz wysunął sie ręka po 14 latach hmmmm bynajmniej dziwne.
U mnie tak wyszedl prawy. Ja podejrzewam ze zwrotnice
Waluś napisał(a):Ważna jest średnica otworu i jego położenie względem drugiej zwrotnicy.
Otwory są identyczne na wejsciu i wyjsciu tylko że w jednej zwrotnicy jest dłuższy stożek.
Zrobie foty starej zwrotnicy to sobie zobaczysz. W katalogach jest tylko jeden rodzaj końcówek, ale gdy pokazałem na wzór kolega w sklepie powiedział że to od starszego modelu. Nie wiem czy nie mial na myśli GC
powinno pasować, ale na 100% będzie pasować z tylnych drzwi.
W celu sprostowania: tylne silniczki podnoszenia szyb pasują do przednich (lewy do lewego, prawy do prawego) ale nie odwrotnie – przednich nie założysz na tył
W celu sprostowania: tylne silniczki podnoszenia szyb pasują do przednich (lewy do lewego, prawy do prawego) ale nie odwrotnie – przednich nie założysz na tył
- Od: 4 cze 2008, 11:20
- Posty: 755
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 626 GD FE3 89'
100 % nie będą pasować
Witam mam pytanko odnośnie zderzaka przedniego i reflektora do mazdy 626, 1991r., hatchback, a mianowicie czy będą one pasowały z sedana
-
Dżej
Dżej napisał(a):Witam mam pytanko odnośnie zderzaka przedniego i reflektora do mazdy 626, 1991r., hatchback, a mianowicie czy będą one pasowały z sedana
Od sedana hatchbacka i kombi powinny być takie same łącznie z maską
Tak.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6