Dzwoniące hamulce tylne w GF
1, 2
Potrzebuję pomocy. Mianowicie po długich poszukiwaniach znalazłem co mi dzwoni z tyłu i znalazłem, że są to klocki. Przed wymianą były tak zasyfiałe, że były cicho lecz po wymianie i wyczyszczeniu wszystkiego strasznie dzwonią. Dodam, że nie było tam żadnych sprężynek ani nawet przekładek blaszanych ( nie wiem czy tak ma być, czy już tam ktoś grzebał). Według manuala powinny tam być blachy ale sprężyn nie widziałem. kipiłem zestaw blaszek na prowadnice klocka i w zestawie są dwię sprężynki z drutu lecz nie wiem czy tam mają one być bo zestaw jest uniwersalny dla kilku modeli, w sklepie też nie wiedzieli. Proszę o pomoc i jakąś podpowiedź bo nic nie znalazłem na forum.
Ostatnio edytowano 12 maja 2007, 17:53 przez bobi, łącznie edytowano 1 raz
- Od: 11 maja 2007, 23:08
- Posty: 4
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 626GF 2.0 FS h-b '97
Dobry sklep ......bobi napisał(a):kipiłem zestaw blaszek na prowadnice klocka i w zestawie są dwię sprężynki z drutu lecz nie wiem czy tam mają one być bo zestaw jest uniwersalny dla kilku modeli,
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Dzięki bardo Jaksa! Jeśli chodzi o te blaszki po których śloizga się klocek w zacisku to one są a i tak klocki są luźne. W tym zestawie są jeszcze druciki bardzo podobne do tych od przodu.W katalogu było, że zestaw do 323 i jeszcze jakiegoś modelu. Narazie dzisaj założyłem te blaszki i zobaczę jak będzie jak kilka dni pojeżdżę. A o blaszkach, o których mówiłem to z tego co widziałem w manualu to są jeszcze te między zacik a klocek oraz między tłoczek a klocek a tego nie mam i ktoś mi podpowiadał, że to może dlatego dzwonią.
O dnośnie uwagi Porek'a to nie wiem zbytnio co mam zmienić w temacie bo nadałem temat chyba najprostrzy w poszukiwaniu, ale może się mylę bo doświadczenia z forum nie mam
O dnośnie uwagi Porek'a to nie wiem zbytnio co mam zmienić w temacie bo nadałem temat chyba najprostrzy w poszukiwaniu, ale może się mylę bo doświadczenia z forum nie mam
- Od: 11 maja 2007, 23:08
- Posty: 4
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 626GF 2.0 FS h-b '97
Są ale wyklepane , klocek nie moze luzno pracowac w zacisku góra – dół .bobi napisał(a):Jeśli chodzi o te blaszki po których śloizga się klocek w zacisku to one są
One tylko powinny odsuwać klocek od tarczy ( po hamowaniu )bobi napisał(a):są jeszcze druciki bardzo podobne do tych od przodu
To są blaszki przeciw-piszczeniu klocka , wystepują oddzielnie ale tylko w oryginale – mało kto ma takie blaszki na klockach.bobi napisał(a):widziałem w manualu to są jeszcze te między zacik a klocek oraz między tłoczek a klocek a tego nie mam
Zawsze mozesz napisac do mnie na PW jak nie pomoze Tobie nikt na forum.bobi napisał(a):Dzięki bardo Jaksa
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jeszcze raz dzięki!!!
Blaszek faktycznie nikt nie miał. Moja Mazda jak ją przywoziłem miała niby 65 tkm ale klocki z tyłu lukasa bez blaszek tak więc nie wiem czy nie kręcona czy możliwe, że już ktoś musiał wymieniać. Ja wymieniałem bo zanim zaczęłem jeździć to trochę stała tak więc tarcze były do wymiany (rdza i wżery). A co do tych drucików to ni jak nie znalazłem dla nich miejsca. Po wymianie tych blaszek, były wyklepane, jest narazie dobrze ale zrobiłem dopiero 70km, zobaczę jak będzie później
Jeszcze raz wielkie dzięki.
Blaszek faktycznie nikt nie miał. Moja Mazda jak ją przywoziłem miała niby 65 tkm ale klocki z tyłu lukasa bez blaszek tak więc nie wiem czy nie kręcona czy możliwe, że już ktoś musiał wymieniać. Ja wymieniałem bo zanim zaczęłem jeździć to trochę stała tak więc tarcze były do wymiany (rdza i wżery). A co do tych drucików to ni jak nie znalazłem dla nich miejsca. Po wymianie tych blaszek, były wyklepane, jest narazie dobrze ale zrobiłem dopiero 70km, zobaczę jak będzie później
Jeszcze raz wielkie dzięki.
626GF 2.0 FS h-b '97
- Od: 11 maja 2007, 23:08
- Posty: 4
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 626GF 2.0 FS h-b '97
Podobnie sa zamontowane jak w przodzie....bobi napisał(a):A co do tych drucików to ni jak nie znalazłem dla nich miejsca
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
zbey nie zakladac nowego tematu...
u mnie w 323f BG od jakiegos czasu dzwoni niemilosiernie :–) z poczatku nie wiedzialem gdzie .. pozniej doszedlem ze to wlasnie kloski / blaszki ... czasami rowniez mam wrazenie jakby jeden z klockow po puszczeniu hamulca odskakiwal pozniej niz pozostale.. czy to mozliwe ze podubilem gdzies te blaszki? bo wczesniej nie dzwonilo nigdy..
u mnie w 323f BG od jakiegos czasu dzwoni niemilosiernie :–) z poczatku nie wiedzialem gdzie .. pozniej doszedlem ze to wlasnie kloski / blaszki ... czasami rowniez mam wrazenie jakby jeden z klockow po puszczeniu hamulca odskakiwal pozniej niz pozostale.. czy to mozliwe ze podubilem gdzies te blaszki? bo wczesniej nie dzwonilo nigdy..
- Od: 8 kwi 2007, 17:47
- Posty: 11
- Auto: 323f BG 1,6 16V 93
323ef napisał(a):czy to mozliwe ze podubilem gdzies te blaszki? bo wczesniej nie dzwonilo nigdy..
pewnie blaszek nie pogubiłeś (bo się raczej nie da) ale pękł/przerdzewiał drucik/sprężynka który odsuwa klocki od tarczy
Bo "stoi " na prowadnicy , zacisk powinien pracowac ( dac sie przesuwac na prowadnicach ) tu sprezynka rozpierająca nie da rady pokonac stojacej tulejki – jest za słaba.323ef napisał(a): czasami rowniez mam wrazenie jakby jeden z klockow po puszczeniu hamulca odskakiwal pozniej
Jak nikt ich nie pogubił przy wymianie klockow to same nie wypadną .323ef napisał(a):czy to mozliwe ze podubilem gdzies te blaszki
Oczywiscie mozna .....w ASO mazdy lub gdzies w czesciach uzywanych.( mozesz zapytac tu www.maag.home.pl ) to uzywki.....a tu ASO www.azauto.pl323ef napisał(a): czy te blaszki / druciki / sprezynki mozna kupic do konkretnego modelu
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
do BG (jeśli nie masz absu to z tyłu są bębny) zestaw "naprawczy" sprężynek to koszt ok 55-60zł na oba koła. Zwróć się do smirnoff'a
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
witam
mam nadzieje że piszę to pytanie / prośbę o pomoc w odpowiednim miejscu
w mojej 626 GW 2,0 DiTD stukają tylne klocki
zajrzalem tam i klocki są ok ale brakuje blaszek mocujących
gdzie i za ile mogę je kupić
kupiłem w hipolu nowe klocki (hoć stare są ok) ale w zestawie nie ma tych blaszek
nawet nie wiem czy poprawnie je zazywam....
widzę że temat nie jest jednostkowy i kilka osób miało z nimi problem
jeśli komuś udało się znaleźć rozwiązanie to proszę o pomoc
mam nadzieje że piszę to pytanie / prośbę o pomoc w odpowiednim miejscu
w mojej 626 GW 2,0 DiTD stukają tylne klocki
zajrzalem tam i klocki są ok ale brakuje blaszek mocujących
gdzie i za ile mogę je kupić
kupiłem w hipolu nowe klocki (hoć stare są ok) ale w zestawie nie ma tych blaszek
nawet nie wiem czy poprawnie je zazywam....
widzę że temat nie jest jednostkowy i kilka osób miało z nimi problem
jeśli komuś udało się znaleźć rozwiązanie to proszę o pomoc
MAZDA ALEEEE JAZDA
- Od: 29 lis 2006, 08:43
- Posty: 19
- Skąd: WARSZAWA
- Auto: 626 2,0 DiTD '99 KOMBI
A czy jesteś świadomy (oni też), że hamulce w GW DiTD są inne jak w innych modelach (benzyna, sedan itp.)?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Witajcie
Mi również niemiłosiernie dzwoniły tylne klocki mimo tego , że stare blaszki były – po rozebraniu okazało się, że są wyklepane. Zestaw nnowych blaszek kosztuje 23 zł
!! oczywiście nie oryginalych ale dają radę. Przejechałem 3000 km i jest ok
Mi również niemiłosiernie dzwoniły tylne klocki mimo tego , że stare blaszki były – po rozebraniu okazało się, że są wyklepane. Zestaw nnowych blaszek kosztuje 23 zł

-
Gość
janki1 napisał(a):Witajcie
Mi również niemiłosiernie dzwoniły tylne klocki mimo tego , że stare blaszki były – po rozebraniu okazało się, że są wyklepane. Zestaw nnowych blaszek kosztuje 23 zł!! oczywiście nie oryginalych ale dają radę. Przejechałem 3000 km i jest ok
A możesz ujawnić gdzie je kupiłeś?
- Od: 7 mar 2006, 18:03
- Posty: 168
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GW 1,8i 98r. LPG SGI
ja blaszki prowadzące klocek kupiłem w JC Auto, mają również sklep wysyłkowy. kosztowały ok 13 zł (oczywiście nie oryginalne). blaszek antyrezonansowych, tych przekładek pomiędzy klocek a zacisk nie znalazłem nigdzie poza serwisem. na szrocie za pordzewiałe chcieli 60zł.
- Od: 11 maja 2007, 23:08
- Posty: 4
- Skąd: Zielona Góra
- Auto: 626GF 2.0 FS h-b '97
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6