Skaczące, falujące obroty GE
15 w mieście pali mi 2.0 w Lancerze (LPG) automacie – a jaką masz instalkę. Do hani nie ma co porównywać – one mało paliwa jedzą, gazu też odpowiednio mniej – a to pewnie Vtec to mu olej jje 
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej
Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
www.goldwinggl1800.blogspot.com
- Od: 24 lut 2006, 20:01
- Posty: 725
- Skąd: Białystok
- Auto: Lancer 2.0 '04 AT
nie Vtec tylko normalny z tym,ze olej mu troszke je rzeczywiscie ale to chyba juz z racji wieku- 91 rok, a instalacje mam....no coz silnik wtrysk wielopunkt wiec chyba II generacji
`1600pln zaplacilem
- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Sprawdzilem i po miescie PB spalil mi 8,5litra przy zwyklej jezdzie...z tego wynika ze mimo,ze gaz regulowali ok 3 tygodnie temu nadal jest z nim cos nie tak...


- Od: 28 gru 2006, 19:54
- Posty: 796
- Skąd: Kraków
- Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24
Witam ! ja też jestem w miare nowy tzn. dawno się zarejestrowałem ale to praca szkoła dziewczyna nie miałem czasu nic napisać ale od dzisiaj zaczynam . i mam ten sam problem co duże grono ludzi jak widze po postach. A mianowicie posiadam od 6 miesięcy prześliczną mx-6 2.0 bęzyna (bez gazu) jestem z niej strasznie zadowolony tylko to spalanie na pełnym zbiorniku raz zrobiłem ok 350km a później zrobiłem 690km też na pełnym i bez takich popisówek typu palenie,1 na światłach itp: Ojciec jest mechanikiem i zrobił mi pełną eksplaatacje tzn wymienił wszystkie filtry oleje rozrząd pasek klinowy i wiele innych częśći żebym mógł jeździć bezpiecznie ale przejde do konkretów: a mianowicie co jest najcielawsze te pierwsze 350 km zrobiłem praktycznie w trasach po 60-90km każda bez jazdy po mieście a te 690 tylko po mieście
według mnie coś jest nie tak
teraz jest tak tylko pojawi mi się rezerwa czyli mam około 7 litrów w baku tankuje za 40zł (około 8 litrów) i co jest najgorsze po zrobieniu 30 km zapala mi się rezerwa. nie jest to za miłe bo pracuje tylko na bęzyne
bardzo prosze o pomoc pozdrawiam Blauer

-
Blauer
sammael napisał(a):powiedzieli mi że to przepływka się kończy
przepływomierz się "nie kończy". Albo jest uszkodzony albo nie.
Jak go sprawdzić znajdziesz na forum szukając po "odczyt kodów" (lub na stronie klubowej http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd )
sammael napisał(a):Czy da się ją regenerować
nie
sammael napisał(a):cena w sklepie jest okrutna?
w jakim sklepie oferują przepływomierze do 626 GE
P.S. Skoro jesteś nowy na forum to nie sądzisz że należałoby zacząć od zapoznania się z zasadami jakie tu panują? Chodzi o regulamin tego działu (poprawne nazewnictwo tematu, kiedy zakładamy nowy temat itd.)
sammael napisał(a):Czy da się ją regenerować bo cena w sklepie jest okrutna?
używana od 200 d0 350 kupisz spokojnie,ale czy to spalanie jest spowodowane w 100% przepływomierzem?
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
Silnik odpala tylko z pedałem gazu wciśniętym "do dechy".sammael napisał(a):jakie są typowe objawy uszkodzonego przepływomierza poza wysokim spalaniem
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
- Od: 17 kwi 2008, 07:34
- Posty: 1140
- Skąd: Wolsztyn
- Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
silnik nie odpala za 1 razem dławi sie dusi!Na wysoki spalanie może nieć wpływ wiele czynników nie koniecznie musi to być przepływomierz jak jesteś laikiem w temacie motoryzacji to sprawdz to u porządnego mechanika zanim wyrzucisz kasę w błoto!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
- Od: 29 cze 2004, 12:09
- Posty: 1033
- Skąd: Krakow
- Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.
dzięki zaodpowiedż
mnie odpala normalnie nie dusi jej troche zakręci ok 2sek ale to chyba normalne ( to moja pierwsza mazdunia ) . Z waszych odpowiedzi wynika że koleś na diagnostyce zrobił mnie w ........ i trzeba zmienić mechaniora
mnie odpala normalnie nie dusi jej troche zakręci ok 2sek ale to chyba normalne ( to moja pierwsza mazdunia ) . Z waszych odpowiedzi wynika że koleś na diagnostyce zrobił mnie w ........ i trzeba zmienić mechaniora
- Od: 26 lis 2008, 11:34
- Posty: 25
- Skąd: dąbrowa górnicza
- Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM
Zrób sobie diagnostykę za pomocą diody 12V (za 50 gr) – wszystko dokładnie opisane na forum i proste jak drut. Kod padniętej przepływki to 8. Jak chcesz to mam na sprzdaż.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
mam pytanko
czy przy teście diodą podłączenie +B oznacza akumulator (bezpośrednio) od testera, czy wejście w gnieżdzie diagnostycznym bo widziałem takie podłączenie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... v&start=40
ponawiam pytanie czy +B to wejście w gnieżdzie diagnostycznym czy bezpośrednio akumulator
czy przy teście diodą podłączenie +B oznacza akumulator (bezpośrednio) od testera, czy wejście w gnieżdzie diagnostycznym bo widziałem takie podłączenie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... v&start=40
ponawiam pytanie czy +B to wejście w gnieżdzie diagnostycznym czy bezpośrednio akumulator
- Od: 26 lis 2008, 11:34
- Posty: 25
- Skąd: dąbrowa górnicza
- Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM
witam
właśnie zrobiłem test diodą i zgupiałem co do odczytu błędu nie wiem czy to 18- 8-czy 28 albo........
POMÓŻCIE plizzzzzzzzzzzzzzzzzzz
http://www.wrzuta.pl/film/k58KZfqjrp/kod_bledu
i to się powtarza cały czas
właśnie zrobiłem test diodą i zgupiałem co do odczytu błędu nie wiem czy to 18- 8-czy 28 albo........
POMÓŻCIE plizzzzzzzzzzzzzzzzzzz
http://www.wrzuta.pl/film/k58KZfqjrp/kod_bledu
i to się powtarza cały czas
- Od: 26 lis 2008, 11:34
- Posty: 25
- Skąd: dąbrowa górnicza
- Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM
Witam jestem posiadaczem mazdy 626 1,8 dohc z 1996 autko nie sprawia problemów oprócz obrotów biegu jałowego są niskie za niskie madzia drży szukałem jak ustawić je ale żadnej konkretnej odpowiedzi nie znalazłem proszę o instrukcje krok po kroku jak ustawić obroty
dodam że czyściłem przepustnice i to nic nie dało wiem ze coś tam trzeba pokombinować w gnieździe diagnostycznym.
Jeszcze raz proszę o pomoc z góry dziękuję
dodam że czyściłem przepustnice i to nic nie dało wiem ze coś tam trzeba pokombinować w gnieździe diagnostycznym.
Jeszcze raz proszę o pomoc z góry dziękuję
- Od: 21 lut 2010, 14:02
- Posty: 6
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6