Skaczące, falujące obroty GE

Postprzez Karwoś » 5 cze 2007, 00:45

15 w mieście pali mi 2.0 w Lancerze (LPG) automacie – a jaką masz instalkę. Do hani nie ma co porównywać – one mało paliwa jedzą, gazu też odpowiednio mniej – a to pewnie Vtec to mu olej jje :)
Liczy się bezpieczeństwo – a im więcej KM tym bezpieczniej :) Teraz niestety troche mniej :–(
www.goldwinggl1800.blogspot.com
Forumowicz
 
Od: 24 lut 2006, 20:01
Posty: 725
Skąd: Białystok
Auto: Lancer 2.0 '04 AT

Postprzez zibi626 » 5 cze 2007, 08:17

nie Vtec tylko normalny z tym,ze olej mu troszke je rzeczywiscie ale to chyba juz z racji wieku- 91 rok, a instalacje mam....no coz silnik wtrysk wielopunkt wiec chyba II generacji ?? :) `1600pln zaplacilem
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez zibi626 » 9 cze 2007, 09:18

Sprawdzilem i po miescie PB spalil mi 8,5litra przy zwyklej jezdzie...z tego wynika ze mimo,ze gaz regulowali ok 3 tygodnie temu nadal jest z nim cos nie tak...?? <killer>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 28 gru 2006, 19:54
Posty: 796
Skąd: Kraków
Auto: Były:
Mazda 626 Cronos 2.0 16V '95 LPG BRC24,Mazda Xedos 9 2,5 KL A/T '94 LPG BRC56 :(
Jest
Honda Stream 2.0 iVTEC '01 BRC24

Postprzez Blauer » 10 cze 2007, 01:46

Witam ! ja też jestem w miare nowy tzn. dawno się zarejestrowałem ale to praca szkoła dziewczyna nie miałem czasu nic napisać ale od dzisiaj zaczynam . i mam ten sam problem co duże grono ludzi jak widze po postach. A mianowicie posiadam od 6 miesięcy prześliczną mx-6 2.0 bęzyna (bez gazu) jestem z niej strasznie zadowolony tylko to spalanie na pełnym zbiorniku raz zrobiłem ok 350km a później zrobiłem 690km też na pełnym i bez takich popisówek typu palenie,1 na światłach itp: Ojciec jest mechanikiem i zrobił mi pełną eksplaatacje tzn wymienił wszystkie filtry oleje rozrząd pasek klinowy i wiele innych częśći żebym mógł jeździć bezpiecznie ale przejde do konkretów: a mianowicie co jest najcielawsze te pierwsze 350 km zrobiłem praktycznie w trasach po 60-90km każda bez jazdy po mieście a te 690 tylko po mieście <glupek2> według mnie coś jest nie tak :( teraz jest tak tylko pojawi mi się rezerwa czyli mam około 7 litrów w baku tankuje za 40zł (około 8 litrów) i co jest najgorsze po zrobieniu 30 km zapala mi się rezerwa. nie jest to za miłe bo pracuje tylko na bęzyne :( :( bardzo prosze o pomoc pozdrawiam Blauer
Blauer
 

Postprzez sammael » 26 lis 2008, 12:08

od dłuższego czasu moja 626 zaczęła palić jak smok ( 12l/100), byłem na diagnostyce i powiedzieli mi że to przepływka się kończy. Czy da się ją regenerować bo cena w sklepie jest okrutna?

pozdro <tazz>
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2008, 11:34
Posty: 25
Skąd: dąbrowa górnicza
Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM

Postprzez Grzyby » 26 lis 2008, 12:18

sammael napisał(a):powiedzieli mi że to przepływka się kończy

przepływomierz się "nie kończy". Albo jest uszkodzony albo nie.
Jak go sprawdzić znajdziesz na forum szukając po "odczyt kodów" (lub na stronie klubowej http://www.mazdaspeed.pl/web/warsztat/w ... .php?c=obd )

sammael napisał(a):Czy da się ją regenerować

nie

sammael napisał(a):cena w sklepie jest okrutna?

w jakim sklepie oferują przepływomierze do 626 GE ?? Masz na myśli ASO Mazdy?

P.S. Skoro jesteś nowy na forum to nie sądzisz że należałoby zacząć od zapoznania się z zasadami jakie tu panują? Chodzi o regulamin tego działu (poprawne nazewnictwo tematu, kiedy zakładamy nowy temat itd.)
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez sammael » 26 lis 2008, 19:22

jc auto w dąbrowie górniczej cena 1150zł
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2008, 11:34
Posty: 25
Skąd: dąbrowa górnicza
Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM

Postprzez Redoo » 26 lis 2008, 19:27

sammael napisał(a):Czy da się ją regenerować bo cena w sklepie jest okrutna?

używana od 200 d0 350 kupisz spokojnie,ale czy to spalanie jest spowodowane w 100% przepływomierzem?
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez sammael » 26 lis 2008, 19:37

wyczytałem gdzieś na forum że przepływomierz jest uszkodzony tylko w przypadku gdy jest urwana blaszka
czy to jest prawda? ja mam ją na swoim miejscu
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2008, 11:34
Posty: 25
Skąd: dąbrowa górnicza
Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM

Postprzez sammael » 26 lis 2008, 19:40

z tego co wyczytałem na forum to teraz sam nie wiem, a sugerowałem się tym że na kompie powiedział mi że to przepływka
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2008, 11:34
Posty: 25
Skąd: dąbrowa górnicza
Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM

Postprzez sammael » 26 lis 2008, 19:41

jakie są typowe objawy uszkodzonego przepływomierza poza wysokim spalaniem
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2008, 11:34
Posty: 25
Skąd: dąbrowa górnicza
Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM

Postprzez Hugo » 27 lis 2008, 00:04

sammael napisał(a):jakie są typowe objawy uszkodzonego przepływomierza poza wysokim spalaniem
Silnik odpala tylko z pedałem gazu wciśniętym "do dechy".
Pozdrawiam Hubert
Mitsubishi Galant EA5A Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan
Mitsubishi Galant EA2A Sport Edition 2,0 16V '98 A/T sedan (sprzedany)
Mazda 626 GE FS GLE SPECIAL '95 (najbardziej niezawodne auto jakie miałem)
Forumowicz
 
Od: 17 kwi 2008, 07:34
Posty: 1140
Skąd: Wolsztyn
Auto: Mitsubishi Galant Avance 2,5 V6 '01 A/T sedan

Postprzez Redoo » 27 lis 2008, 01:20

silnik nie odpala za 1 razem dławi sie dusi!Na wysoki spalanie może nieć wpływ wiele czynników nie koniecznie musi to być przepływomierz jak jesteś laikiem w temacie motoryzacji to sprawdz to u porządnego mechanika zanim wyrzucisz kasę w błoto!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez sammael » 27 lis 2008, 10:42

dzięki zaodpowiedż
mnie odpala normalnie nie dusi jej troche zakręci ok 2sek ale to chyba normalne ( to moja pierwsza mazdunia ) . Z waszych odpowiedzi wynika że koleś na diagnostyce zrobił mnie w ........ i trzeba zmienić mechaniora
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2008, 11:34
Posty: 25
Skąd: dąbrowa górnicza
Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM

Postprzez radost » 27 lis 2008, 17:45

Zrób sobie diagnostykę za pomocą diody 12V (za 50 gr) – wszystko dokładnie opisane na forum i proste jak drut. Kod padniętej przepływki to 8. Jak chcesz to mam na sprzdaż.
626 GE KL --> 626 GE FS --> Xedos 6 CA KF --> Grandeur 3.3
Forumowicz
 
Od: 22 mar 2006, 21:23
Posty: 182 (0/1)
Skąd: koło
Auto: xedos 6 CA KF

Postprzez Redoo » 27 lis 2008, 23:53

radost a za ile prosze o wiadomosć na PW
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez sammael » 30 lis 2008, 15:39

mam pytanko
czy przy teście diodą podłączenie +B oznacza akumulator (bezpośrednio) od testera, czy wejście w gnieżdzie diagnostycznym bo widziałem takie podłączenie
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... v&start=40


ponawiam pytanie czy +B to wejście w gnieżdzie diagnostycznym czy bezpośrednio akumulator
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2008, 11:34
Posty: 25
Skąd: dąbrowa górnicza
Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM

Postprzez sammael » 3 gru 2008, 20:42

witam
właśnie zrobiłem test diodą i zgupiałem co do odczytu błędu nie wiem czy to 18- 8-czy 28 albo........
POMÓŻCIE plizzzzzzzzzzzzzzzzzzz

http://www.wrzuta.pl/film/k58KZfqjrp/kod_bledu

i to się powtarza cały czas
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 26 lis 2008, 11:34
Posty: 25
Skąd: dąbrowa górnicza
Auto: 626 GE, 1996 r 1,8 b 90 KM

Postprzez pabloKalsz » 21 lut 2010, 14:44

Witam jestem posiadaczem mazdy 626 1,8 dohc z 1996 autko nie sprawia problemów oprócz obrotów biegu jałowego są niskie za niskie madzia drży szukałem jak ustawić je ale żadnej konkretnej odpowiedzi nie znalazłem proszę o instrukcje krok po kroku jak ustawić obroty
dodam że czyściłem przepustnice i to nic nie dało wiem ze coś tam trzeba pokombinować w gnieździe diagnostycznym.
Jeszcze raz proszę o pomoc z góry dziękuję
Początkujący
 
Od: 21 lut 2010, 14:02
Posty: 6

Postprzez Ania69 » 22 lut 2010, 19:07

Przy przepustnicy jak masz zalozona linke gazu powinna byc srubka musisz ja poluzowac kluczykiem i wkrecic srubke az obroty beda dobre .U mnie byly tak w cronosie obnizane bo automat szarpal Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 5 gru 2009, 15:11
Posty: 378

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6