Jakie mazdy posiadałeś/aś?
swego czasu wpisałem sobie w podpisie coś takiego
Carrrlos Real Mazda Story
2000-2001 CRONOS CD4E
2001-2003 626GE FS
2004 MX-6, KL, M/T
ot tak radosna twórczość...
a tu proszę Jarek nie próżnuje
Serwis klubowy Auto-Jaksa
1.626 GC Diesel
2.626 GD Diesel ( x4 )
3.626 GE 2,0 Pb (x3 )
4.626 GF 2,0 Pb
Historia od 91 roku do dzisiaj.
ciekaw jestem jakie są wasze prawdziwe historie z autami mazda
tzn. ile ich było i jakie, w waszych rękach (lub najbliższej rodziny – też może być)
P.S. Jarek, nie wiedziałem że byłes kiedyś taki wysokoprężny
Carrrlos Real Mazda Story
2000-2001 CRONOS CD4E
2001-2003 626GE FS
2004 MX-6, KL, M/T
ot tak radosna twórczość...
a tu proszę Jarek nie próżnuje
Serwis klubowy Auto-Jaksa
1.626 GC Diesel
2.626 GD Diesel ( x4 )
3.626 GE 2,0 Pb (x3 )
4.626 GF 2,0 Pb
Historia od 91 roku do dzisiaj.
ciekaw jestem jakie są wasze prawdziwe historie z autami mazda
tzn. ile ich było i jakie, w waszych rękach (lub najbliższej rodziny – też może być)
P.S. Jarek, nie wiedziałem że byłes kiedyś taki wysokoprężny
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
Marcin i Ania tyz nie proznuja, jesli mozna zauwazyc
Mazdy rodzinne:
1. 1998-2000: granatowa 626 GC 2.0 Diesel GLX '86 (liftback 5d na pełnym wypasie bez klimatyzacji, 233-270 tys. km przebiegu, sprowadzona z Belgii, zyleta – na niej nauczylem sie jezdzic)
2. 2000-2002: grafitowa 323 BG 1.7 Diesel LX '91 (sedan 4d bez wyposazenia procz regulacji, 133-168 tys. km przebiegu, salon Polska, nadal jezdzi u mnie w miescie)
3. 2002-2004: złota 626 Cronos 2.5i V6 24V '95 (prawie pelen wypas, a na pewno wystarczajacy, 42-66 tys. mil przebiegu, spr. w '98 z USA, najpiekniejszy i najukochanszy samochod z 20, jakie przeszly przez rece rodzicow, uwielbiam automaty – prawdziwie i ironicznie)
4. 2004: turkusowa 323 Protege 1.8i 16V GT '93 (manual, bardzo zrywna, lekka, mlodziezowa, przy czym okropiona odrobina luksusu, 82 tys. mil, uwielbiam amerykanskie Mazdy)
Mazdy rodzinne:
1. 1998-2000: granatowa 626 GC 2.0 Diesel GLX '86 (liftback 5d na pełnym wypasie bez klimatyzacji, 233-270 tys. km przebiegu, sprowadzona z Belgii, zyleta – na niej nauczylem sie jezdzic)
2. 2000-2002: grafitowa 323 BG 1.7 Diesel LX '91 (sedan 4d bez wyposazenia procz regulacji, 133-168 tys. km przebiegu, salon Polska, nadal jezdzi u mnie w miescie)
3. 2002-2004: złota 626 Cronos 2.5i V6 24V '95 (prawie pelen wypas, a na pewno wystarczajacy, 42-66 tys. mil przebiegu, spr. w '98 z USA, najpiekniejszy i najukochanszy samochod z 20, jakie przeszly przez rece rodzicow, uwielbiam automaty – prawdziwie i ironicznie)
4. 2004: turkusowa 323 Protege 1.8i 16V GT '93 (manual, bardzo zrywna, lekka, mlodziezowa, przy czym okropiona odrobina luksusu, 82 tys. mil, uwielbiam amerykanskie Mazdy)
hello, mój Tata posiadał dawno temu (jakoś na początku lat '90) niebieską Mazdę 626 GC (niestety nikt nie pamięta jaki tam był silnik) no i teraz ja nieco odkurzyłem tradycje rodzinne, jeżdżąc od dwóch lat tym, co widać po lewej.
ex-właściciel 323F GT (BG)
- Od: 7 lip 2004, 16:49
- Posty: 64
- Skąd: Konin/Poznań
- Auto: Audi A3 TDI
1997-2003 – 121 | DA B3
Samochód mojej ukochanej dziewczyny, zaczął rdzewieć, ale poza tym _zero_ usterek przez 6 lat.
2001-2004 – 626 Cronos | GE FS CD4E
Trup i same problemy.
2002-2011 – 323C | BA Z5
Namówiłem na niego bliską rodzinę, luzy w zawieszeniu, kilka drobniejszych problemów, ale jeździ do tej pory.
2009-... – Rx-7 | FB 12A
Powrót do Mazdy po długiej przerwie wypełnionej najróżniejszymi autami zastępczymi. Auto całkowicie bezproblemowe, powiedziałbym nawet, że uwielbia codzienne biczowanie.
Samochód mojej ukochanej dziewczyny, zaczął rdzewieć, ale poza tym _zero_ usterek przez 6 lat.
2001-2004 – 626 Cronos | GE FS CD4E
Trup i same problemy.
2002-2011 – 323C | BA Z5
Namówiłem na niego bliską rodzinę, luzy w zawieszeniu, kilka drobniejszych problemów, ale jeździ do tej pory.
2009-... – Rx-7 | FB 12A
Powrót do Mazdy po długiej przerwie wypełnionej najróżniejszymi autami zastępczymi. Auto całkowicie bezproblemowe, powiedziałbym nawet, że uwielbia codzienne biczowanie.
the right man in the wrong place...
JA Z MAZDĄ POZNAŁEM SIĘ W PAŻDZIERNIKU 2003 323 BF 1,5 LPG HOLENDER I NA RAZIE NASZA MILOŚĆ KWITNIE NASTĘPMA TEŻ BEDZIE MAZDA ALE CHYBA 626
ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE ????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE ????????????
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
Moja historia z mazdą wygląda tak:
1) 323F BG BP MTX Pb
2) 323F BA Z5 MTX Pb
3) 323F BG BP MTX Pb
4) 626GE FP MTX Pb + LPG (służbowa)
5) 626GE FP MTX Pb + LPG (własna)
6) 626GT KL MTX Pb + LPG
Nie uwzględniam aut, które przewinęły mi się przez ręce przez krótki okres czasu.
Pozdro
SM
1) 323F BG BP MTX Pb
2) 323F BA Z5 MTX Pb
3) 323F BG BP MTX Pb
4) 626GE FP MTX Pb + LPG (służbowa)
5) 626GE FP MTX Pb + LPG (własna)
6) 626GT KL MTX Pb + LPG
Nie uwzględniam aut, które przewinęły mi się przez ręce przez krótki okres czasu.
Pozdro
SM
- Od: 20 paź 2003, 17:16
- Posty: 1008
- Skąd: Loobleen City
- Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6
U mnie w rodzinie Madzia jest gdziś ok. 4 lat. Niedawno ojciec podarował mi tą Fke, którą widzicie na fotce. Natomiast wspólnie z ojcem wybraliśmy dla niego inną Madzie. Nie znam się na fachowych oznaczeniech. Autko jest z 92r. Jest to model 323, trzydrzwiowy również z silnikiem 1.6 16V. Wygląda coś jak ala GTR. Zderzak z płetwą, 4 halogeniki, lotka na tylnek klapie, oryginalne alumki Mazdy, podwójna końcówka wydechu. Miałem nie lada problem na którą się zdecydować. W końcu wybrałem Fke (jednak jestem do niej bardzo przywiązany) a tatuś śmiga sowją 323.
Pozdrowienia dla wszystkich opętanych przez swoje Madzie.
Pozdrowienia dla wszystkich opętanych przez swoje Madzie.
- Od: 20 sie 2004, 08:40
- Posty: 255
- Skąd: Wieluń
- Auto: 323F & 350Z
Jeszcze raz :
1.626 GC Diesel 87 ( moja pierwsza mazda..miala 4 latka )
2.626 GD FE 88r.
3.626 GD FE 89r.
4.626 GD Diesel 91r ( x2 )
5.626 GE Comprex 92r
6.323F BG 1,8 Dohc 92r ( tylko 1 miesiąc )
7.626 GD Diesel 91r
8.626 GE FP 93r ( x2 )
9 626 GF FS 98r
Żony furki
1.626 GC Diesel
2.323 BG 1,6
3.323 BA 95r Protege
4 Toyota Corolla E11 97r. ( tylko dlatego że szukałem 323 BJ ale brak )
1.626 GC Diesel 87 ( moja pierwsza mazda..miala 4 latka )
2.626 GD FE 88r.
3.626 GD FE 89r.
4.626 GD Diesel 91r ( x2 )
5.626 GE Comprex 92r
6.323F BG 1,8 Dohc 92r ( tylko 1 miesiąc )
7.626 GD Diesel 91r
8.626 GE FP 93r ( x2 )
9 626 GF FS 98r
Żony furki
1.626 GC Diesel
2.323 BG 1,6
3.323 BA 95r Protege
4 Toyota Corolla E11 97r. ( tylko dlatego że szukałem 323 BJ ale brak )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
A ja miałem tylko tą jedyną którą mam
Ale następna też będzie mazda GD tylko coupe, a ostatnio podobują mi sie MX3
Ale następna też będzie mazda GD tylko coupe, a ostatnio podobują mi sie MX3
U mnie było tak:
98-99 626 GE RFCX '92- rozbita przez wsiowego;
99-... 626 GE KL '92
Jak widać nie lubię zmieniać samochodów
okresowo też jeździłem nie swoimi:
323 BG PN '90 – bardzo oszczędne toczydełko;
626 GD RF7 '91.
Wygląda jednak na to, że moja real mazda story zmierza powoli do happy endu, bo nie ma na rynku młodych 626
no chyba, że coś sprowadzę, ale wątpię.
98-99 626 GE RFCX '92- rozbita przez wsiowego;
99-... 626 GE KL '92
Jak widać nie lubię zmieniać samochodów
okresowo też jeździłem nie swoimi:
323 BG PN '90 – bardzo oszczędne toczydełko;
626 GD RF7 '91.
Wygląda jednak na to, że moja real mazda story zmierza powoli do happy endu, bo nie ma na rynku młodych 626
no chyba, że coś sprowadzę, ale wątpię.
- Od: 29 paź 2003, 01:07
- Posty: 756
- Skąd: zławieśWWA]:~
- Auto: cprf2a'99
Mój kontakt z Mazdą:
1) 1997 – obecnie: MX-3 1.8 V6 – ojca (zawsze chciał coś os sportowym zacięciu)
2) 2003 – obecnie: 626 GD coupe 2.0i 16V (po jeżdżeniu autkiem ojca trudno był szukać czegoś o podobnych osiągach – aż znalazłem moje cudo – i wiem że zaraz odezwą się posiadacze MX-3 że są szybsze – ale co się dziwić – moje autko ma już 14 lat – gdybym miał nówkę sztukę to śmiało mógłbym obok nówki sztuki MX-3 stawać )
Kolejne autko – nie mam na chwilę obecną żadnych konkurentów dla coupe...Lubię bardziej kwadraty w linii autka, stąd nie wiem czy dobiorę się kiedyś do GE czy MX-6, na chwile obecną robię moje autko tak aby mogło jeszcze dłuuugo pojeździć bezawaryjnie
1) 1997 – obecnie: MX-3 1.8 V6 – ojca (zawsze chciał coś os sportowym zacięciu)
2) 2003 – obecnie: 626 GD coupe 2.0i 16V (po jeżdżeniu autkiem ojca trudno był szukać czegoś o podobnych osiągach – aż znalazłem moje cudo – i wiem że zaraz odezwą się posiadacze MX-3 że są szybsze – ale co się dziwić – moje autko ma już 14 lat – gdybym miał nówkę sztukę to śmiało mógłbym obok nówki sztuki MX-3 stawać )
Kolejne autko – nie mam na chwilę obecną żadnych konkurentów dla coupe...Lubię bardziej kwadraty w linii autka, stąd nie wiem czy dobiorę się kiedyś do GE czy MX-6, na chwile obecną robię moje autko tak aby mogło jeszcze dłuuugo pojeździć bezawaryjnie
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
jak mogłem przegapić taki fajny temat
96-01 – 323 BG '91; silnik 1.3 B3 czerwony sedan
01-03 – Xedos 6 CA '93; silnik 2.0 V6 KF – srebrna perła w automacie
03-... – Xedos 6 CA '92; silnik 2.0 V6 KF – granatowa perła w manualu
96-01 – 323 BG '91; silnik 1.3 B3 czerwony sedan
01-03 – Xedos 6 CA '93; silnik 2.0 V6 KF – srebrna perła w automacie
03-... – Xedos 6 CA '92; silnik 2.0 V6 KF – granatowa perła w manualu
Heh...no to widzę ( jak narazie )że jestem weteranem w tej dziedzinie.... .
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Nowy adres : Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości