Jak wyłączyć przyciemnienie w dzień zegara?

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez gadula » 1 cze 2007, 05:29

marakus napisał(a):A to jeszcze takie lamerskie pytanie:
Czy muszę rozbierać pół samochodu żeby coś takiego zamontować, czy może da się jakoś prosto dostać do tego zegarka, względnie kabelka w innym miejscu?


Niewiem jak w 626, ale w 323F wystarczy zdjąć deskę by dostać się do zegarka, roboty na 5 min :]
Avatar użytkownika
Przedstawiciel Podlasia
 
Od: 10 lip 2006, 23:30
Posty: 2910 (3/26)
Skąd: Białystok
Auto: GE6 KL, RF7J

Postprzez Loczek » 1 cze 2007, 10:42

W mx6 wystarczy wyciagnac ten panel z zegarkiem i juz masz go na wierzchu :D

Musze odciac to i owo bo tez ostatnio mnie to zaczeło denerwowac :0
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 sty 2006, 17:30
Posty: 2112
Skąd: Dąbrowa Górnicza
Auto: Bezawaryjne i Niebite

Postprzez Kristoph17 » 4 cze 2007, 13:15

Układzik mam gotowy, działa w 100%, w mojej GE znalazłem wiązkę kabli idących od zegara zaraz jak odkręciłem schowek po stronie pasażera, przeciąłem ten przewód pomarańczowo srebrny podłączyłem wyjście z układu i działa <jupi> , tylko teraz chodzi mi o takie coś, gdzie znajdę przewód który podświetla cały kokpit? Czyli zegary, klawisze nawiewu, zegar, itd? Bo chciałem tak ten układ podłączyć żeby przy włączonych światłach w dzień nic nie świeciło, a w nocy (tak jak zegarek) automatycznie wszystko się załączyło. Czy jest to wszystko podłączone z tego samego przewodu? Jak to zrobić ? I gdzie go znaleźć? Jak to opanuje do końca to dołączę foto realizację :]
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lut 2006, 17:00
Posty: 41
Skąd: Śląsk
Auto: Mazda 626GE 1,8 16V '94r."PB"
Mazda 6GY 2,0 143KM '06r."D"
Mazda 6GL 2,0 165KM '17r."PB" SkyENERGY

Postprzez Topaz » 4 cze 2007, 14:32

Kristoph17 pamiętaj, że tranzystor wyjściowy pracuję liniowo jako stabilizator. Stąd lekko będzie się grzał. Jeśli chcesz sterować tym dodatkowymi żarówkami to zastosuj większy tranzystor np: BD 241C i umieść go na kawałku radiatora. Wtedy będzie ok wszystko.

Ten, co podałem w schemacie ma maksymalny prąd kolektora 300mA tylko. Ale z racji obudowy można założyć nie więcej niż 100mA, przy BD 241C i radiatorze spokojnie uzyskasz prąd obciążenia do 2A.
Zgadnij kotku, co mam w środku....
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 22 kwi 2006, 20:18
Posty: 477
Skąd: Białystok
Auto: M6 2.3 Sport

Postprzez Marcin ( Pycia ) » 12 cze 2007, 22:26

Chlopaki wybaczcie ale jak tak czytam to ....ehh :| ..... podziwiam ....przeciez macie zegarki na rekach jakby co ..... :D
..... " Mazda " szkoda ze tak pozno ja poznalem ...
Forumowicz
 
Od: 27 maja 2005, 16:49
Posty: 411
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 GY Kombi 2,0 PB 2006

Postprzez marakus » 12 cze 2007, 23:29

I cóż z tego, Bugatti wydało zegarek do Veyron'a, który ma tarczę nie jak normalnie, płasko, ale od strony gdzie wchodzi pasek, tak że nie trzeba odrywać ręki od kierownicy by spojrzeć. Co z tego, że kosztuje 200k$.
Obrazek
Obrazek

My mamy swój mały lansik.
Kiedyś Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Teraz Toyota Camry 2,4L 2002r
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 14 kwi 2006, 13:20
Posty: 818
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 626GE1.8 1994 gaz SEQ24
Toyota Camry 2002r. 2.4L

Postprzez Enzoo » 31 sie 2010, 13:59

Zainstaluj światła dzienne, a problem zniknie
MAZDA PREMACY – Coche de la familia japonesa / Stwórzmy wspólnie PORADNIK pompy DENSO do DiTD http://www.mazdaspeed.pl/forum/viewtopic.php?f=89&t=41713&start=360
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 18 cze 2010, 14:06
Posty: 153 (4/0)
Skąd: Północna Wielkopolska
Auto: Premacy '00 RF2A 90 KM sprzedana :(
Premacy '05 FP 100 KM

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6