Wspomaganie kierownicy wyraźnie obniża obroty (323F BA Z5)
		
				1, 2
			
	
	jak skrecam kierownica to skacza mi obroty. tak jakby silnik mial zgasnac.
czy to jakis pasek od wspomagania czy plyn???
jesli chodzi o te rzeczy to jestem calkowity lamer
z gory dzieki za odpowiedzi
			
			czy to jakis pasek od wspomagania czy plyn???
jesli chodzi o te rzeczy to jestem calkowity lamer
z gory dzieki za odpowiedzi
Madzia to kobieta,która potrzebuje miłości
		
- Od: 21 mar 2004, 20:09
 - Posty: 60
 - Skąd: zamość
 - Auto: 323F 1.5l BA `97
 
Sprawdz kostkę na czujniku pompy wspomagania ( moze brak jest styku ) Obroty powinny troszkę wzrastać a nie spadać.
			
			Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		hmm a może być że jakiś opór jest przy skręcaniu ? Może coś wspomaganie się zacieło ![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
			
			![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url]  || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url]  || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
		
- Od: 18 lis 2003, 16:31
 - Posty: 1097
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
 
No to szkoda ..... podepnij auto do testera może coś wyjdzie.....wyjalem kostke, przeczyscilem i nadal jest to samo
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Ja mam to samo, przy skręcaniu bez dodawania gazu przy małej prędkości silnik trochę przygasa i takjakby wspomaganie traciło trochę mocy, ale ja tłumaczę sobie to tym, że ten silnik ma małą moc i po prostu bez gazu jak dojdzie dodatkowe obciążenie to zanim silnik trochę podciągnie to lekko się zadławi. Jeżdżę z tym już prawie rok i nic się nie zmienia 
			
			Mazda to je to!
		
- Od: 13 lis 2003, 21:34
 - Posty: 77
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda 626 GW 2.0 2000
 
Troszkę tak ale jakoś się naprawdę przyzwyczaiłem i daje się z tym jeździć. Jaksa ma pewnie rację że najlepiej się podłączyć i sprawdzić co to jest ale w Poznaniu chyba tylko ASO ma taki komputerek? Więc sobie odpuściłem 
  i jeżdże jak jest.
			
			
  i jeżdże jak jest.Mazda to je to!
		
- Od: 13 lis 2003, 21:34
 - Posty: 77
 - Skąd: Warszawa
 - Auto: Mazda 626 GW 2.0 2000
 
Panowie,ale to tylko ok 50 zł ,chyba warto wydac i sprawdzić co się dzieję..... 
 .
			
			Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Gdzie w Poznaniu za tyle diagnozuja? Ja bylem w Komornikach w Altoma Pruszynski i wykasowali mnie za diagnoze komputerowa 180 zl – u Polodego to samo. W innych Autoryzowanych Serwisach np w Baranowie nie maja nawet softu do mazdy od roku 95 w gore.
			
			/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
		
- Od: 14 lip 2004, 07:56
 - Posty: 64
 - Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA
 
Tak czytam te posty i wiesz co,zawsze wszyscy podają "zle ustawiony TPS" ja nie wiem po jaką cholerę ktoś wkłada łapy a nie wie o co chodzi......eh......Chłopaki, miałem taki sam objaw jak TPS był źle ustawiony!! Pomyście nad sprawdzeniem tego...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		Tak też myślałem ( do szkoly...)najczęściej są to gazownicy
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl  Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
		
		
				1, 2
			
	
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość