Witam!
Znów mam problem a mianowicie taki:
jak odpale auto to czasami strasznie piszczy i domyślam się że to pasek linowy się ślizga. Czasami mam problemy z wspomaganiem kierownicy tzn. nachwilę przestaje działać (na około 1 sec) i znów działa dziś te dwa objawy wystąpiły razem piski i przerywanie wspomagania. Stojąc na parkingu z zapalonym silnikiem podczas kręcenia kierownicą występują piski i wspomagania momentami przerywa.
Pomóżcie w ustalenu przyczyny takiego zachowania!
Pozdrawiam
piski w silniku – problem z wspomaganiem kierownicy
Strona 1 z 1
Też stawiałbym na paski, sprawdź pasek od napięcia alternatora i od wspomagania. Są na tym samym kole pasowym. Piszczenie przy uruchamianiu może też być spowodowane wadliwym funkcjonowaniem rozrusznika.
<b>... to jest moja Mazda, jest wiele jej podobnych, ale TA jest Moja ...</b>
- Od: 5 maja 2007, 17:10
- Posty: 61
- Skąd: Wrocław
- Auto: Mazda 626 GE '93 1.8i 16V
Dzięki za rade ale byłęm u mechanika i powiedział że paski wyglądają jak nowe i są dobrze napięte. Ale piski mogą występować z powodu np. wycieków z pompy wody która kapie na paski klinowe. Ponadto przy większym skręceie kół jak występują piski to także pojawiają się jakieś krople na drodze.
- Od: 20 maja 2007, 18:43
- Posty: 26
- Auto: mazda 626 2,5 v6
Zdaję sobie sprawę że to dość stary wątek, ale czy mógłby ktoś odpowiedzieć na niego i zdiagnozować o co chodzi? Mam podobne objawy, które wystąpiły po wymianie paska klinowego :/
- Od: 1 lis 2012, 23:37
- Posty: 4
- Skąd: Wola k. Pszczyny
- Auto: Mazda Xedos6 2.0 V6 `93r.
Sprawdz naciag paskow.
I ile na nich przejedziles ?
Sprawdz czy nie sa zabrudzone.
Ewentualnie mozna wymienic kola pasowe jak sa juz wyzabkowane badz maja wyrazne uszczerbienia ktore moga przyspieszyc zurzycie paska...
I ile na nich przejedziles ?
Sprawdz czy nie sa zabrudzone.
Ewentualnie mozna wymienic kola pasowe jak sa juz wyzabkowane badz maja wyrazne uszczerbienia ktore moga przyspieszyc zurzycie paska...
Zależy jakiej firmy pasek kupiłeś. Przerabiałem ten temat. Paski europejskie nie nadają się do naszych mazd ponieważ mają inny kształt klina i się ślizgają. Paski japońskie mają grubszy klin.
Ewentualnie wyślizgane koło pasowe. A może po prostu piszczy łożysko alternatora ?!?
Ewentualnie wyślizgane koło pasowe. A może po prostu piszczy łożysko alternatora ?!?
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6