Witam!
Jesli ktoś wie do czego podłączyć mały kabelek , ktory znajduje sie we wiazce za kolektorem bede wdzieczny. Wiec jest on niebiesko-zolty wchodzi we wtyczke i zmienia sie na czrny zakonczony okragla koncowka. Skoro czarny wiec pomyslalem, ze to masa, po podłaczeniu do kawalka blachy auto zmienia obroty jak by zmienil sie zaplon. Odczulem roznice podczs jazdy , autko pieknie kreci sie po 4000 na co wczesniej narzekalem. Tylko ze obroty trzyma na 1700 i nie idzie ich wyregulowac. Po odjeciu kabelka od masy obroty sa ok ale brak mocy powyzej 4000! Ma ktos jakies pomysly, moze to sterowanie VRISAMI tzn ich masa? mam zrobione zdjecie wiec jesli ktos bedzie w temacie to wysle aby do konca zrozumiec o ktory kabelek chodzi. Takie male ale ogromna roznica powyzej 4000.
Wiazka kabli za kolektorem – prawdopodobnie kabelek wchodzi na pompe
Strona 1 z 1
podeślij zdjęcie, sam jestem ciekaw
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
- Od: 28 wrz 2005, 07:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6