Jakiej firmy kupic tarcze, klocki, amortyzatory, sprzęgła itd.? – wątek wspólny dla BA

Skrzynia biegów, sprzęgło, osie, zawieszenie, koła, układ kierowniczy i hamulcowy.

Postprzez xXx » 25 gru 2003, 14:13

Zastanawiam się jeszcze nad kupnem tarcz hamulcowych i sądzę, że gdybym znalazł coś pożądnego to bym napewno kupił. Brembo MAX napewno nie kupię, bo są strasznie drogie, ale może znalazłoby się coś w Mikodzie(najchętniej nacinane – twardsze niż seryjne), ale za nic nie mogę znaleźć. Mam prośbę do użytkowników, jak będziecie szukać części dla siebie to jak możecie zapytajcie o tarcze i klocki hamulcowe do 323F BA V6, bo ja już nie daję rady i byłbym bardzo wdzięczny.


Interesują mnie:

– Tarcze przód(Mikoda, Brembo)
– Tarcze tył(Mikoda, Brembo)
– Klocki przód(Ferodo, Brembo)
– Klocki tył(Ferodo, Brembo)

Może ktoś zna jeszcze jakieś dobre firmy produkujące tarcze półsportowe??

Dzięki wielkie z góry :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez aadamj » 27 gru 2003, 21:16

Jeżeli interesują Cię tarcze Mikody to zaglądnij na tą stronke:

http://motofan.pl/mikoda_tarcze.php

Znajdziesz tam katalog!
Mam nadzieje że znajdziesz coś dla siebie!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 gru 2003, 20:52
Posty: 141
Skąd: Trzebinia
Auto: chwilowo brak

Postprzez xXx » 28 gru 2003, 13:29

Dzięki wielki za odpowiedź i mam nadzueje, że cos znajdę :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Koleś » 29 gru 2003, 11:56

Co do klocków F-my Kasziyama to sa one w ofercie JC
wiem bo sam kupowałem ostatnio.
W niektórych sklepach sa one tytułowane jako NISZIMBO ale to to samo na 100%.
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2003, 01:14
Posty: 314
Skąd: Piaseczno
Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi

Postprzez krzynio » 30 gru 2003, 13:02

No to masz problem tak jak ja strasznie cieżko kupić dobre klocki do BA v6 no i tarcze nigdzie nie ma tego modelu a co do klocków ferodo to też nie znalałem chyba że coś już wprowadzili, jak kupywałem w lublinie w maździe tarcze i nadają sie do bani 3 razy je przetaczałem i nic znowu bija już nie mam sił czekam na podpowiedzi ???????? co dalej robić i gdzie cos pewnego kupić
Mniam GTR ;) 1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 12:32
Posty: 737 (0/3)
Skąd: Garwolin
Auto: wściekłe 323 GTR :) i mniej wściekłe 323 GTR :)))

Postprzez xXx » 30 gru 2003, 14:18

Klocki Ferodo do przodu są na 100%, a do tyłu ponoć nie ma i w tym momencie nasuwa mi sie myśl, czy dałoby się dobrać klocki do tyłu z innej mazdy, bo np: Ferodo robi klocki na tył, ale do innych modeli.


Napisałem jeszcze do Mikody w sprawie tarcz i jak narazie czekam na odpowiedź

:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez seba » 1 lip 2005, 15:56

Stalo się . Z amorków leje się i najwyższy czas zmienic je na nowe . Zdecydowalem sie na olejowe bo 90 % mojej jazdy to miasto a wiec dziury i raczej nie za szybko. Ale mam dylemat czy kupić polecane przez wielu z was Tokico za 250/szt. czy też Sachs które po znajomosci mogę mieć za 170/szt. Różnica 80 pln/szt jest znaczna , z drugiej strony nic nie wiem o trwalosci tych drugich , wiec jak ? Pomozecie ??
Początkujący
 
Od: 23 wrz 2004, 21:40
Posty: 19
Skąd: Wałbrzych
Auto: Mazda 6 GY
2,0 147 KM LF-DE 2006
LPG Landi_Renzo Omegas

Postprzez tomekrvf » 1 lip 2005, 15:57

Sachsy sprawdzone. Super amory Mozesz brac w ciemno
Full Time 4WD
VTR 1000F
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2003, 19:51
Posty: 1965 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: Galant 2.5V6
VTR1000F
Alfa 147

Postprzez herbert » 1 lip 2005, 16:47

To i ja zapytam: kayaba czy monroe do 323.


pozdrawiam
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2005, 23:59
Posty: 26
Skąd: Lublin
Auto: mazda 323c BA

Postprzez mechanik » 1 lip 2005, 18:42

Monroe choć tak naprawdę jedne i drugie są dobre .Wszystko zależy od kasy.Monroe są droższe z tego co wiem.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 11 lis 2004, 18:14
Posty: 24
Skąd: kraków
Auto: Mazda 323f 1.8 16v 1990

Postprzez Jaksa » 1 lip 2005, 22:14

herbert napisał(a):kayaba czy monroe
KYB
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez MiKo » 1 lip 2005, 23:21

Ja kupiłem KAYABY, montaż niebawem :)
Pozdrowienia
MiKo,
M6 – MZR-CD 2006/07 -2.0 143KM DPF 82kkm
Forumowicz
 
Od: 12 wrz 2004, 17:39
Posty: 294
Skąd: Katowice
Auto: M6 '06/07 MZR-CD 2.0 143KM DPF

Postprzez HIO » 2 lip 2005, 01:35

ja mam w Ba Sachcs.

w Bg wlasnie zregenerowalem i utwardzilem – zobaczymy jak to bedzie.

Monroe czy KYB – zdecydowanie KYB ale i tak Sachcsa uwazam za najlepsze.
http://www.SSGarage.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 sty 2005, 12:09
Posty: 64
Skąd: Warszawa
Auto: 323 S BA 1,5`96, CIV 1,5

Postprzez GofNet » 2 lip 2005, 12:51

Czytałem we wcześniejszych postach/tematach, że Monroe są dosyć kiepskie i tylko przereklamowane (jak Castrol). Nie są to co prawda moje doświadczenia, ale innych FORUM'owiczów.

Pozdrawiam.
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Konri » 2 lip 2005, 15:55

oczywiście że KYB, miałem gazowe w mojej starej GC, po przejechaniu 60 kkm na badaniu wykazało że maja 80% sprawności! Więc chyba warto.
Nawet Chuck Norris jeździ Mazdą!!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sty 2005, 17:09
Posty: 59
Skąd: Lublin
Auto: 323F BA KF

Postprzez ramadan » 3 lip 2005, 23:13

Kayaba.
Kupiłem, choć nie były tanie niestety.. ale chyba do mojej Mazdy ciężko znaleźć inne.
Oprócz tego, że gumki na sprężynach trochę popiskiwały przez jakiś czas jak w starym wózku dziecięcym zanim się ułożyły od nowa to spoko.
Sądzę, że KYB to lepszy wybór od Monroe.
O Sachsach nie mam zdania.
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 28 maja 2005, 15:05
Posty: 22
Skąd: Lublin
Auto: Mazda 3 2.0 2006 benzyna manual

Postprzez herbert » 4 lip 2005, 11:31

a czy ktos słyszał o firmie KTD – AMORKI czy cos jest warta
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 13 sty 2005, 23:59
Posty: 26
Skąd: Lublin
Auto: mazda 323c BA

Postprzez Piotr Wozniak » 4 lip 2005, 15:39

Monroe to totalny syf, zapytaj w warsztatach co to montuja (a nie sprzedaja)! Sa dobre przez 30kkm a potem szrot i operacja sie powtarza. Amortyzatory tylko KYB, Tokico lub Sachs. Jak masz Sachsy 80zl na sztuce tansze od KYB to bierz je bez mrugniecia okiem. Gdyby byly w rownej cenie wybralbym KYB, ale Sachsy w tej sytuacji na pewno warte kupna.

pozdrowienia
WOZI
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 mar 2005, 17:13
Posty: 300 (0/1)
Skąd: Gdansk
Auto: MX-3 (BP-DOHC) 1993r
Subaru Outback SBD 2010r
Jeep Cherokee KJ 2.5 CRD

Postprzez Briareos » 5 wrz 2005, 19:20

Po poprzednim właścicielu mam rozwalone kartonowe pudełko a w nim 4 klocki hamulcowe (komplet na 1 oś?) firmy ATE. To zdaje się porządna firma? Ponieważ nie znam się na tym, to chciałbym wybadać co to jest... Chodzi mi o to, że coś mi się oznaczenia nie zgadzają i nie wiem, czy to nie jakieś "podrzutki" po prostu z innego auta.

Opakowanie twierdzi, że zawiera klocki do przedniej osi dla:
121 z silnikiem 1.1/1.3 z lat 04.91 – ...
323 / 323F wszystkie typy (?) z lat 09.89 – 12.94
323 / 323F z silnikiem 1.5/1.8 z lat 05.94 – ...

Czyli niby ostatnia pozycja to mój BA. Podpis "Ausgabe 200205" – czyli leżakowały sobie 3 lata (?). Jest adres stronki, gdzie znalazłem katalog, ale... właśnie... inne mają tam numery klocków, niż to co ja mam na nich napisane... może to jednak wcześniejsze modele po prostu?
Na stronce są klocki "13.0460-5944.2 Brake Pad Set, disc brake" do Mazdy 323F BA z silnikiem 1.8, wersja 5-drzwiowa. Na moich są takie oznaczenia:
ATE 0152, ATE 303 FF, KBA 60566, 131103-0306 – klocki z blaszką
ATE 0151, ATE 303 FF, KBA 60566, 131592-0306 – klocki bez blaszki

Rozmiary zewnętrzne 91,6mm x 64mm się zgadzają z dokładnością do 0,2mm. Grubość ma być 15mm, u mnie jest 14,5 – czyli albo tolerancja, albo krótko jednak tarcze widziały. Organoleptycznie są bez zastrzeżeń – farba wszędzie trzyma, bez rdzy, suche, czyste, powierzchnie równe ale nie gładkie. No jak nówki (może są).

To czy ktoś wie – przydadzą mi się, czy mam szukać na nie kupca? :D

PS. Adres na opakowaniu: http://www.ContiTeves-AM.com

_______________________
323F BA 1,8 1.840ccm 1995r.
Forumowicz
 
Od: 21 lip 2005, 16:26
Posty: 906 (0/1)
Skąd: Gliwice
Auto: Mazda 323F BA 1.8 '95

Postprzez Wojtas_323F » 6 wrz 2005, 22:59

Powinny pasować, możesz je śmiało zakładać, jak to "podrzutki" z innego auta, nie wejdą w zacisk. Leżakowanie klockom nie szkodzi, przecież się nie rozłożą.
Forumowicz
 
Od: 18 maja 2005, 01:13
Posty: 86
Skąd: Białystok
Auto: 323F BG 1.8 SOHC ?KW 1991

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323