Wyciek oleju z aparatu zapłonowego (626 GE FP)

Postprzez marcing » 20 lut 2004, 17:54

Witam.
Wymieniłem niedawno oring na palcu aparatu ponieważ zauważyłem gromadzenie się oleju w kopułce i na spodniej, blaszanej obudowie aparatu. Niestety nic to nie pomogło. Czy wewnątrz aparatu jest jakieś dodatkowe uszczelnienie i czy można je wymienić. Proszę o radę i zgóry dziękuję.
Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 10 lut 2004, 17:14
Posty: 44
Skąd: Kraków/Rzeszów
Auto: 626 GE 1992

Postprzez Smirnoff » 22 sie 2004, 01:11

Po pierwsze – czy oring aparatu założyłes oryginał, czy podróbkę? Jak podróbkę, to róznie moze być...
Poza tym, jesli masz oliwe na blaszce pod aparatem, to polukaj na ew. wycieki spod pokrywy zaworów.
Jak miałem GE FP, to własnie tak wyglądał objaw ciulowej uszczelki pod pokrywą zaworów (zamiennik). Tesh myslałem, ze to oring aparatu – wymieniłem i dalej to samo. W końcu wymieniłem uszczelkę pod pokrywą zaworów (na oryginał – stosunkowo tania, ok 60pln) i problem ustał raz na długi czas. Polecam stosowanie tylko oryginalnych uszczelek z ASO, bo te z JC to shit nie z tej ziemi i szkoda to w ogóle zakładać.
Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez GrzegorzSz » 22 sie 2004, 01:31

Jak masz olej wewnatrz aparatu to niezla lipa Ci sie szykuje. Sprawdz szybko i dokladnie, bo bedziesz mial wiekszy wydatek. :D

Smirnoff – dobra podroba nie jest zla, tylko sztuka jest wiedziec jak ja zalozyc, zeby nie spier.....c. Sam jade na uszcz. Ajusa i nie narzekam, ale ile k... polecialo zanim doszlem dlaczego to moje. :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez Jaksa » 22 sie 2004, 10:36

Ja osobiscie popieram Smirnoffa w sprawie uszczelek,zamienniki to szit tak samo jak uszczelniacze.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez GrzegorzSz » 22 sie 2004, 11:46

Ja nie neguje jakosci oryginalow, ale czesto sie zdarza, ze nie ma czasu na czekanie na przesylke, jak akurat nie ma od reki. Wtedy odpowiedni silikon (rowniez w sprayu lub w puszce, n.p. Loctite Aviation Gasket Sealant (nr 30516)) i po sprawie. Do tego mozna jeszcze dorzucic uszczelki okreslane w US jako "performance" za okolo 200$, ktore tamtejsi magicy od tuningu bardziej cenia od oryginalow.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez Smirnoff » 22 sie 2004, 11:48

Greyg – ja jade teraz tylko na oryginałach z ASO i nie narzekam. Wszelkie zamienniki, zakładane na silikon i inne cuda nie zdawały egzaminu i koniec. A moje nerwy zszargane ciągłym sączeniem się oleju są więcej warte niż oryginalna uszczelka. Dlatego zarówno w FP założyłem oryginał, jak i w obecnej KLce – tesh założyłem oryginały np pod pokrywy zaworów i ... spokój. Raz zrobione i gra giara. Sucho i przyjemnie :)
Pozdro
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez Jaksa » 22 sie 2004, 12:24

Ja nie neguje jakosci oryginalow, ale czesto sie zdarza, ze nie ma czasu na czekanie na przesylke
Gdybym wszystkie części ( typowe... uszczelki ,uszczelniacze ) mial zamawiac i czekać po 2 tygodnie to bym na koszty nie zarobił.Teraz mam bardzo mocny układ z IM i wszystko ( w oryginale ) mam od ręki, mowa tu o częsciach do popularnych modeli mazdy a jak już jest z czymś problem ( np. sprężarka Comprex ) zamawiam i w ciągu 3-4 dni mam. Bisnes to bisnes.......Pozdrawiam.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez GrzegorzSz » 22 sie 2004, 12:37

Dobrze wiedziec w razie potrzeby. :D

Ja troche inaczej podchodze do tematu, bo ciagle cos zmieniam przy aucie. Ponizej link do uszczelek pod kolektor dolotowy i przepustnice, izolujace przenoszenie ciepla z silnika na dolot. Cenia to 105$, ale mozna kupic juz za 30-35$. Montuje je w silniku KL pod turbine.
http://www.outlawengineering.com/MazdaK ... Frame.html

Na reszte kupilem uszczelki z US typu "Racing" – gwarancja producenta na 70 tys. mil lub 5 lat. Do tego do pare innych pierdolek, jak n.p. korek spustowy oleju z koncowka namagnesowana, do zbierania opilkow z oleju.

ale... co to ma wspolnego z tematem :D :D :D
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Postprzez Jaksa » 22 sie 2004, 12:51

Ja troche inaczej podchodze do tematu, bo ciagle cos zmieniam przy aucie
Wiesz że w tym kraju mało jest takich ludzi jak Ty, ktorzy robią takie swapy swoich autek ( wszystko mozna zrobic tylko trzeba mieć kasę ) Wiemy obaj że zrobienie czegoś dobrze wymaga czasu i pieniedzy, Ja mam czasami problem aby klienta ( dla jego dobra ) namówić na przegląd a gdzie tu mowa o swapach.... <lol> .Rynek jest bardzo ciężki.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez GrzegorzSz » 22 sie 2004, 13:36

Mozliwe ze niewielu, ale jakos nie zwracam na to uwagi. Uwazam za to, ze kazda rzeczowa dyskusja na forum moze podniesc niewiedze wielu osob. Niejeden z nich uwaza, ze wystarczy im obowiazkowy przeglad co rok, a pozniej sie dziwi, ze silnik lub zawieszenie padlo. :D

Swoja droga koszt zestawu uszczelek, o ktorym wczesniej wspomnialem, nie sa az tak duze. Ja zaplacilem 275$ (ok. 1000zl), a w Polsce w tej cenie jest komplet Ajusa. Uszczelki pod kolektor i przepustnice, do ktorych dalem link wczesniej, mozna wykonac na miejscu. 0.25 m2 materialu kosztuje okolo 40-50zl,
a wyciecie na ploterze laserowym okolo 20-30zl.

A wracajac do pytania, ktore zadal marcing...

Napisal "zauważyłem gromadzenie się oleju w kopułce", a takiej syfuacji byc nie powinno. W koncu ma ona swoja uszczelke i rzaden syf nie powinien sie dostawac do srodka. Mysle, ze powinien znalezc porzadny warsztat, ktory dobrze oceni co jest grane.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 gru 2003, 23:39
Posty: 308

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6