Centralny zamek i podłączenie alarmu
Strona 1 z 1
Kupilem AA i dalem znajomemu do podlaczenia Oczywiscie chodzilo rowniez o podlaczenie sterowania centralnym zamkiem. Okazalo sie jedna, ze 121 podobno nie ma sterowania CZ masa. Czy to prawda i ewentualnie jak to obejsc?
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
no jeśli masz CZ to coś mu jednak daje impuls, zwykle master siłownika CZ jest w drzwiach kierowcy, przynajmniej tak miałem w GE itwierdzę, że 3/4 aut z fabrycznym CZ tak ma.
a może kolega szukał impulsu po prawej stronie?
wiem, ze alarmierze mają takie manulae z kolorami kabelków z każdego typu auta (takie podstawy, jak po kolorach kabelków rozbroić alarm, hehe) – warto tam zajrzeć co wyzwala siłownik, albo samemu rozebrać boczek
a może kolega szukał impulsu po prawej stronie?
wiem, ze alarmierze mają takie manulae z kolorami kabelków z każdego typu auta (takie podstawy, jak po kolorach kabelków rozbroić alarm, hehe) – warto tam zajrzeć co wyzwala siłownik, albo samemu rozebrać boczek
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
Carrrlos napisał(a):no jeśli masz CZ to coś mu jednak daje impuls, zwykle master siłownika CZ jest w drzwiach kierowcy, przynajmniej tak miałem w GE itwierdzę, że 3/4 aut z fabrycznym CZ tak ma.
a może kolega szukał impulsu po prawej stronie?
wiem, ze alarmierze mają takie manulae z kolorami kabelków z każdego typu auta (takie podstawy, jak po kolorach kabelków rozbroić alarm, hehe) – warto tam zajrzeć co wyzwala siłownik, albo samemu rozebrać boczek
Okazalo sie ze w drzwiach kierowcy nie ma silownika
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
To///ek napisał(a):Carrrlos napisał(a):no jeśli masz CZ to coś mu jednak daje impuls, zwykle master siłownika CZ jest w drzwiach kierowcy, przynajmniej tak miałem w GE itwierdzę, że 3/4 aut z fabrycznym CZ tak ma.
a może kolega szukał impulsu po prawej stronie?
wiem, ze alarmierze mają takie manulae z kolorami kabelków z każdego typu auta (takie podstawy, jak po kolorach kabelków rozbroić alarm, hehe) – warto tam zajrzeć co wyzwala siłownik, albo samemu rozebrać boczek
Okazalo sie ze w drzwiach kierowcy nie ma silownikaby tylko jakis przekaznik zamkniete/otwarte. Skonczylo sie na dokupieniu sterownika master i instalacji w drzwiach kierowcy
. Szkoda bo doszly dodatkowe koszty- nie moglem kupowac np. na allegro bo byloby zbyt dlugo i musialem kupic lokalnie – dosc drogo
.
puść na PW ile cię wyniosła całość i jaki alarma założyłeś, też o tym myślę
Jacek
- Od: 29 kwi 2004, 14:18
- Posty: 159
- Skąd: Pruszków/Poznań
- Auto: Mazda 121 Canvas Top DB B3 '91
Byłem dzisiaj na giełdzie na Słomczynie i za pełny alarm z syreną o własnym zasilaniu + czujki ruchu w środku + czujnik antywstrząsowy/antyprzechyłowy (żeby nie zabrali autka na lawecie, albo kół nie odkręcili) + 1 siłownik CZ (3 mam sprawne) chcieli 200 zł.
Do tego oczywiście w zestawie są 2 piloty, instrukcja i inne takie duperele do montażu...
Jaki jest koszt montażu? nie mam zielonego pojęcia...
Też myślę nad jakimś alarmem. Dzisiaj kupiłem narazie blokadę na zapłon na chowany przycisk (jeżeli się go nie włączy, nie odpali się auta) – dałem za to 45 zł
Do tego oczywiście w zestawie są 2 piloty, instrukcja i inne takie duperele do montażu...
Jaki jest koszt montażu? nie mam zielonego pojęcia...
Też myślę nad jakimś alarmem. Dzisiaj kupiłem narazie blokadę na zapłon na chowany przycisk (jeżeli się go nie włączy, nie odpali się auta) – dałem za to 45 zł
- Od: 20 sie 2004, 11:51
- Posty: 747
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F BA 2,5 V6 '95
Smart ForTwo 0,8 CDI '03
Mazda 6 GY 2.0 CITD '07
Mazda CX7 2.2 CITD '10
JackB napisał(a):puść na PW ile cię wyniosła całość i jaki alarma założyłeś, też o tym myślę
Ja zaplacilem w Allegro 110 za alarm (syrena bez wlasnego zasilania) bez dodatkowych czujnikow, gdyz generalnie chodzilo mi o uzywanie centralnego z pilota, a AA wyszedl przy okacji. Gdybym wiedzial, ze potrzebny jest sterownik Master to na Allegro sa po 20-30 zl, do tego jeszcze czujniki do podlaczenia maski i bagaznika no i kable. Zalozenie 50 zl.
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
To///ek napisał(a):JackB napisał(a):puść na PW ile cię wyniosła całość i jaki alarma założyłeś, też o tym myślę
Ja zaplacilem w Allegro 110 za alarm (syrena bez wlasnego zasilania) bez dodatkowych czujnikow, gdyz generalnie chodzilo mi o uzywanie centralnego z pilota, a AA wyszedl przy okacji. Gdybym wiedzial, ze potrzebny jest sterownik Master to na Allegro sa po 20-30 zl, do tego jeszcze czujniki do podlaczenia maski i bagaznika no i kable. Zalozenie 50 zl.
nie znam się na tym, ale powiedz mi Tomek jedną rzecz – co musiałbym kupić, aby też tylko otwierać auto z pilota, bo sumie też mi tylko o to chodzi.
Jacek
- Od: 29 kwi 2004, 14:18
- Posty: 159
- Skąd: Pruszków/Poznań
- Auto: Mazda 121 Canvas Top DB B3 '91
JackB napisał(a):nie znam się na tym, ale powiedz mi Tomek jedną rzecz – co musiałbym kupić, aby też tylko otwierać auto z pilota, bo sumie też mi tylko o to chodzi.
Wersja uproszczona:
– sterownik master CZ do drzwi kierowcy.
– centralke CZ z pilotami – to wystarczy.
Zestaw CZ z pilotami + 2 sterowniki (master i slave) kosztuje <100 zl. na allegro. Ale wydaje mi sie ze chyba lepiej kupic AA + sterownik master tak jak ja to zrobilem.
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
JackB napisał(a):ale ja mam już CZ, czyli wystarczy tylko centralka z pilotami??
W 121 nie ma tzw. silownika master sterowanego masa. Gosc ktory mi zkladal, mowil, ze w drzwiach kierowcy jest tylko taki przelacznik 0/1 ktory wysyla impuls do centralki ta zamyka pozostale drzwi, wg niego nie daloby sie tego spiac z ogolnie dostepnymi CZ czy AA. Pewniej i szybciej bylo dolozyc silownik w drzwiach kierowcy.
- Od: 17 maja 2004, 10:03
- Posty: 18
- Skąd: Brodnica
Wydaje mi sie ,ze sterowanie impulsem jest malo prawdopodobne(musialby byc jakis uklad czasowy do formowania impulsu) i raczej jest to jakis stan stabilny a czy jest on wysoki czy niski to juz nie ma zanczenia, przenoszac to na praktyczna strone powinno dac sie to spiac z jakakolwiek radiolinia no moze tylko trzeba bedzie dolozyc jakis przekaznik.
--Podobno ciezka praca nie szkodzi ale po co ryzykowac--
- Od: 10 sie 2004, 16:33
- Posty: 21
- Skąd: Łask
- Auto: Mazda 121 1,3 16V 75KM 1994r.
to jesli juz piszecie o AA i CZ to ja mam prosbe jesli ktos jest w stanie mi wytlumaczyc (oczywiscie ci ktorzy juz maja aa) gdzie odlacza sie alarm w takiej sytuacji kiedy na przyklad w pilocie baterie sa na wyczerpaniu i dajmy na to juz padaja chcesz otworzyc samochod oki po kilku probach ci sie to udaje jednak nie do konca poniewaz przekrecasz kluczyc a alarm jak wsciekly zaczyna wyc a pilot to znaczy bateria juz padla albo poprostu cos sie zjebb.... i nie mozesz alarmu wylaczyc pilotem gdzie go sie odlacza pod maska bo tego nie wiem a taka sytuacja nie jest zbyt komfortowa zwlaszcza kiedy przytrafia sie kobiecie prosze pomozcie jesli ktos to czaji bo ja nawet nie mam instrukcji do aa . Z gory dziekuje i prosze o posty.
-
ahcoz
U mnie wygląda to tak:
Jak w pilocie jest słaba bateria, to przy włączaniu/wyłączaniu alarmu wydaje o 1 dźwięk więcej, żeby wiadomo było, że właśnie kończy się bateria.
Co do wyłączenia alarmu bez pilota.... Wszystko zależy od rodzaju alarmu – radzę poszukać jakiejś instrukcji i wtedy się wszystkiego dowiesz.
Jak w pilocie jest słaba bateria, to przy włączaniu/wyłączaniu alarmu wydaje o 1 dźwięk więcej, żeby wiadomo było, że właśnie kończy się bateria.
Co do wyłączenia alarmu bez pilota.... Wszystko zależy od rodzaju alarmu – radzę poszukać jakiejś instrukcji i wtedy się wszystkiego dowiesz.
- Od: 20 sie 2004, 11:51
- Posty: 747
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 323F BA 2,5 V6 '95
Smart ForTwo 0,8 CDI '03
Mazda 6 GY 2.0 CITD '07
Mazda CX7 2.2 CITD '10
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość