Sprawdzenie punktu zapłonu
Strona 1 z 1
Witam mam takie pytanie jaka może być sensowna przyczyna iż kąt wyprzedzenia zapłonu na biegu jałowym wynosi ( sprawdzany w trybie serwisowy 10) a na biegu jałowym bez wprowadzenia w tryb serwisowy 5-6 stopni ja to interpretować ? i którą wartość należy uznać za właściwą Nurtuje mnie pytanie czy trybie serwisowym punkt zapłon jest stały i zadany przez ECU a trybie poza serwisowy jest tym faktycznym na jakim pracuje silnik i jak należy w takim przypadku regulować punkt zapłonu
–= Mazda xedos 6 Forever =–
" Nie wiem czemu jak dodaje gazu mam wrażenie że Ja jade a cała reszta stoi w miejscu"
" Nie wiem czemu jak dodaje gazu mam wrażenie że Ja jade a cała reszta stoi w miejscu"
ECU ustala taki punkt zapłonu jaki aktualnie jest potrzebny. W trybie serwisowym ustawiamy 10 stopni przed GMP i jest to punkt odniesienia dla ECU.
Zapłon w trybie serwisowym ma być ustawiony na 10 stopni i tyle.
Zapłon w trybie serwisowym ma być ustawiony na 10 stopni i tyle.
Full Time 4WD
VTR 1000F
VTR 1000F
Ok. wszystko jasne krótko i na temat o to mi chodziło teraz 10 stopni w trybie serwisowym przyjmuje jako aksjomat do ustawienia punktu zapłonu
Dzięki pozdrawiam
Dzięki pozdrawiam
–= Mazda xedos 6 Forever =–
" Nie wiem czemu jak dodaje gazu mam wrażenie że Ja jade a cała reszta stoi w miejscu"
" Nie wiem czemu jak dodaje gazu mam wrażenie że Ja jade a cała reszta stoi w miejscu"
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6