Założenie alarmu.
Moj alarm oszalal. Samochod sobie stoi spokojnie a tu nagle sie wlacza alarm. Czujniki drzwi sie wydaja byc w porzadku(swiatelko gasnie przy zamykaniu) klapy i maski tez. Jest jakis sposob zeby samemu dojsc co jest nie tak. Na razie nie wlaczam alarmu bo juz mi sie znudzilo bieganie po nocy do samochodu 
- Od: 20 paź 2003, 17:27
- Posty: 70
Nor sprawdź syrenkę na "sucho"; jak padła – co jest bardzo prawdopodobne i często występuje w autoalarmach – to na allegro można kupić za w miarę przystępne pieniądze
Owad napisz jakie czujniki masz zamontowane w tym alarmie. Każdy czujnik ma swoją regulację – może wystarczy tylko wyregulować
Owad napisz jakie czujniki masz zamontowane w tym alarmie. Każdy czujnik ma swoją regulację – może wystarczy tylko wyregulować
MaZdA rUlEs
- Od: 18 cze 2004, 22:26
- Posty: 22
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 8V (FE) 1991
Cholera nie mam pojecia co do czujnikow:( W samochodzie sa napewno 2 czujniki przy dachu, a alarm wlacza sie jak sie otworzy drzwi klape maske badz odlaczy akumulator. Nawet nie wiem jaka to firma jesli to pomoze to na pilocie napisane jest silicon. Pomysl Carlosa z masa jest calkiem niezly ostatnio walczylem z reflektorem tez dzialal jak chcial.(przseciscilem styki i na razie swieci)
- Od: 20 paź 2003, 17:27
- Posty: 70
Miałem to samo. Obluzował się czujnik maski. Ile się naszukałem co to jest, że wyje i wyje i to bez powodu. W końcu w warsztacie doradzili żeby postawić samochód na twardym podłożu daleko od wstrząsów (np od przejeżdżających samochodów) zamknąć samochód, włączyć alarm,chodzić dookoła i dotykać drzwi, klap. Zwłaszcza miejsc gdzie są montowane czujniki otwarcia. Okazało się, na masce znalazłem miejsce, które wystarczyło lekko trącić i zaczynało wyć.
Ostatnio edytowano 19 wrz 2007, 23:36 przez Yard, łącznie edytowano 1 raz
Zanim cokolweik zrobisz dokładnie sprawdź podłączenie masy i zasilania centralki autoalarmu oraz bezpiecznik na kablu od bieguna dodatniego akumulatora zasilającego centralkę alarmu
Alarm włącza się jeżeli dotrze do niego sygnał z czujników, a więc jeżeli chcesz się pobawić to możesz odłączać czujniki po koleji z centralki alarmu (jak nie wiesz gdzie jest zamontowana to jedź po kablu +od akumulatora – zwykle alarmy są podłączane bezpośrednio)
1. Do czujnika ultradźwiękowego (do jego sterownika dojdziesz po kablach od czujek) idą dwa kable z centralki autoalarmu – masa sterująca włączeniem czujnika i wejście alarmu – wystarczy że odłączysz jeden z tych kabli – bądź wyjmiesz kostkę ze sterownika.
2. Włącz alarm i zobacz czy problem się powtarza
3. Jeżeli tak to musisz znaleźć miejsce podłączenia czujników klap i drzwi – to jest tylko jeden kabel przy centralce autoalarmu. j/w odłącz go
4. Włącz alarm i zobacz czy problem się powtarza
5. czujnik włączenia stacyjki – będzie to kabel na którym pojawia się +12V w momencie włączenia stacyjki w pozycję II (niektórzy z lenistwa podłączają na I). Jeżeli w jakiś sposób pojawia się tam napięcie wcześniej alarm będzie się włączał.
6. Jeżeli dalej (przy odłączonych obydwu czujnikach) alarm będzie się włączał, a na kablu czujnika włączenia zapłonu nie pojawia +12V to padła centralka autoalarmu
Jeżeli zdecydujesz się to wszystko sprawdzać to powodzenia.
Na tym kończy się możliwość pomocy na odległość – bez zobaczenia nic więcej nei wymyślę
Pozdrawiam
Alarm włącza się jeżeli dotrze do niego sygnał z czujników, a więc jeżeli chcesz się pobawić to możesz odłączać czujniki po koleji z centralki alarmu (jak nie wiesz gdzie jest zamontowana to jedź po kablu +od akumulatora – zwykle alarmy są podłączane bezpośrednio)
1. Do czujnika ultradźwiękowego (do jego sterownika dojdziesz po kablach od czujek) idą dwa kable z centralki autoalarmu – masa sterująca włączeniem czujnika i wejście alarmu – wystarczy że odłączysz jeden z tych kabli – bądź wyjmiesz kostkę ze sterownika.
2. Włącz alarm i zobacz czy problem się powtarza
3. Jeżeli tak to musisz znaleźć miejsce podłączenia czujników klap i drzwi – to jest tylko jeden kabel przy centralce autoalarmu. j/w odłącz go
4. Włącz alarm i zobacz czy problem się powtarza
5. czujnik włączenia stacyjki – będzie to kabel na którym pojawia się +12V w momencie włączenia stacyjki w pozycję II (niektórzy z lenistwa podłączają na I). Jeżeli w jakiś sposób pojawia się tam napięcie wcześniej alarm będzie się włączał.
6. Jeżeli dalej (przy odłączonych obydwu czujnikach) alarm będzie się włączał, a na kablu czujnika włączenia zapłonu nie pojawia +12V to padła centralka autoalarmu
Jeżeli zdecydujesz się to wszystko sprawdzać to powodzenia.
Na tym kończy się możliwość pomocy na odległość – bez zobaczenia nic więcej nei wymyślę
Pozdrawiam
MaZdA rUlEs
- Od: 18 cze 2004, 22:26
- Posty: 22
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 8V (FE) 1991
stawiam cały czas na jakąś masę, czujniki szczególnie ultradźwięki nie rozregulowują się same, no ale poczekajmy co tam Owad wymajstrował.
a to że alarm wyje, po odłączeniu akumulatora to nic dziwnego, masz poprostu syrenkę z własnym zasilaniem,
ewentualnie odwrotnie zapinasz (+) na akumulatorze, alarm załącza się, nic dziwnego, centralka alarmu "wyczuła" zmianę prądu na obwodzie + i wyzwoliła alram
a to że alarm wyje, po odłączeniu akumulatora to nic dziwnego, masz poprostu syrenkę z własnym zasilaniem,
ewentualnie odwrotnie zapinasz (+) na akumulatorze, alarm załącza się, nic dziwnego, centralka alarmu "wyczuła" zmianę prądu na obwodzie + i wyzwoliła alram
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
Czy macie doświadczenia z montażem alarmów bądź antynapadów w serwisie autoryzowanym? Nie wiem czy lepiej żeby zlecić to im za większą kasę i prawdopodobnie instalacja będzie po standardowych punktach, czy założyć system na własną rękę ryzykując utratę gwarancji?
- Od: 17 sie 2004, 15:52
- Posty: 25
- Skąd: Warszawa
- Auto: Mazda 3 Sedan
Ja poszedłem na łatwiznę jak zakładałem immobilizer z antynapadem bo miałem już alarm i wpiąłem się w kable podpięte do alarmu :–) Własna praca jest najlepsza nikt nie wie co masz i gdzie to schowałeś :–)) Immobilizer polecam Seo Symphony. Jak narazie niezawodny. Masz dwa identyfikatory jeden brelok a drugi możesz założyć na pasek od zegarka.
http://www.mse.pl/alarm/imm_seosymphony.html
Koszt z antynapadem o ile pamiętam 250 – bez antynapadu 220 zł.
Swoją drogą przydały by się jakieś schematy elektryczne. Czy jest dostępne oprogramowanie diagnostyczne do kompa do 323F ?
Czy ktoś posiada albo wie gdzie można zdobyć/zakupić ?
Szukałem w necie ale bezskutecznie.
http://www.mse.pl/alarm/imm_seosymphony.html
Koszt z antynapadem o ile pamiętam 250 – bez antynapadu 220 zł.
Swoją drogą przydały by się jakieś schematy elektryczne. Czy jest dostępne oprogramowanie diagnostyczne do kompa do 323F ?
Czy ktoś posiada albo wie gdzie można zdobyć/zakupić ?
Szukałem w necie ale bezskutecznie.
/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
- Od: 14 lip 2004, 07:56
- Posty: 64
- Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA
montuj sam jest to prostsze niż się wydaje, a jeśli już montujesz to osobno to chyba lepiej mieć alarm a immo założony przez warsztat, potem przycisk ułożysz i tak po swojemu i dodaj do tego 2 immo, na inny obwód, w ten spoób masz 2 systemy, i gwarancję, że montażyści ewentulanie się natną.
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
hmm ja bym nie ryzykował. Widze, że kolega ma nowe autko i może coś napsuć a potem gwarancje utracić ... nieradze takich eksperymentów
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
MONTUJ SAM, TO WCALE NIE JEST AŻ TAKIE TRUDNE, MONTUJ ZABEZPIECZENIA NIETYPOWE, W RAZIE CZEGO GOŚC NIE BEDZIE MIAŁ CZASU NA POSZUKIWANIA, Z DOŚWIADCZENIA WIEM ZE NAJLEPSZE JEST ODCIĘCIE(TYLKO DOBRE IZ GŁOWĄ)POLONEZA JAK MI [tiiit] TO DOJECHALI DO KOŃCA PARKINGU, MIAŁEM ZABEZPIECZENIE ŻE NIE DAWAŁ PALIWA
URUCHOMIŁ SIĘ I PO CHWILI DUPA
A TAKI ŁOŚ WTEDY PRZECIEŻ NIE PODNIESIE MACHY I NIE WEZWIE MECHANIORA
MOŻNA ODCIĄĆ POMPE PALIWOWĄ A WTEDY TO CHYBA SOBIE NADMUCHA WACHY, A GAZ ODCIĄŁEM NA ZAWORZE WIĘC WSIO ŚWIECIŁO A ZAW. UŻE NIET






ŚWIECĄC WŁASNYM PRZYKŁADEM POPRWAWIASZ BILANS ENERGETYCZNY KRAJU!!!!!!!!!
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
???????????FAJNY MAM AVATAR, NIE
????????????
"nie ma takiego miasta LONDYN , jest Lądek , Lądek Zdrój..." hehehehe
- Od: 19 sty 2004, 16:52
- Posty: 245
- Skąd: RADOM
- Auto: FORD FOCUS 1.8 16V KOMBI
polnik@studio napisał(a):hmm ja bym nie ryzykował. Widze, że kolega ma nowe autko i może coś napsuć a potem gwarancje utracić ... nieradze takich eksperymentów
nie przesadzaj, rok temu zaraz po odebraniu z salonu świeżutkiego focusa założyłem dodatkowe zabezpieczenie.
grunt żeby wiedzieć co się robi i jak to działa, a jak pytający się kolega póki co nie czuje się dobry w elektryce to faktycznie.....
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
zapraszam na Lubelską
SILOCON bardzo dobra firma i w normalnych cenach robi ... 
[url=http://www.polnik-studio.pl/]systemy informatyczne[/url] || [url=http://www.athleticshop.com.pl/]sprzęt fitness[/url] || [url=http://www.trampoliny.com.pl.pl/]trampoliny[/url] || [url=http://www.ogrodowe-meble.pl/]meble ogrodowe[/url]
- Od: 18 lis 2003, 16:31
- Posty: 1097
- Skąd: Warszawa
- Auto: Kia pro cee'd/ Toyota Starlet
MP3 napisał(a):nie przesadzaj, rok temu zaraz po odebraniu z salonu świeżutkiego focusa założyłem dodatkowe zabezpieczenie.
to może jakiś cynk na uczciwy warsztat z alarmami, coby dobrze założyli a autko sprzed domu nie zniknęło...
do focusa robiłem sam
a do mx-6, robiłem ze znajomym, który to od lat siedzi w branży alarmów domowych i samochodowych, ostatnio dałem namiar dla MArcin i Ania, zapytaj ich o opinię.
a namiar daję ci na priva
- Od: 21 paź 2003, 21:49
- Posty: 543
- Skąd: W-wa
Jeśli chodzi o schematy to wraz z alarmem lub immobilizerem otrzymujesz schemat elektryczny. Wszystko jest opisane i rozrysowane jak dla ucznia który nigdy nie montował alarmu. Trzeba tylko wiedzieć co gdzie podłączyć w aucie
Jeśli chcesz zdobyć schemat od istniejącego już ialarmu to trzeba się dobrze uśmiechnąć w firmie która zakłada alarmy i też się załatwi :–) Od niektórych modeli można nawet z netu ściągnąć.
Samemu od podstaw instalować alarm to faktycznie może być ciężko trzeba by mieć jakiś schemat od swojej Madzi... chyba, że doprowadzi się kable bezpośrednio np. pod krańcówki drzwi itp... Jeśli chodzi o immobilizer seo symphony to ma możliwość odcięcia 3 urządzeń w samochodzie.
Jeśli chcesz zdobyć schemat od istniejącego już ialarmu to trzeba się dobrze uśmiechnąć w firmie która zakłada alarmy i też się załatwi :–) Od niektórych modeli można nawet z netu ściągnąć.
Samemu od podstaw instalować alarm to faktycznie może być ciężko trzeba by mieć jakiś schemat od swojej Madzi... chyba, że doprowadzi się kable bezpośrednio np. pod krańcówki drzwi itp... Jeśli chodzi o immobilizer seo symphony to ma możliwość odcięcia 3 urządzeń w samochodzie.
/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
- Od: 14 lip 2004, 07:56
- Posty: 64
- Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA
MP3 napisał(a):Iron, dzięki za link. Alarm zdaje się założę w autoryzowanym i za Twoją radą podepnę immoblizer na własną rękę.
Z tego co wiem, schematy elektryczne udostępniają montażystom producenci alarmów itp.
Pozdrawiam
Schematy owszem ale tylko te do alarmów a nie te do samochodu
- Od: 16 lis 2003, 13:21
- Posty: 137
- Skąd: Garvity Audio Experts
- Auto: 323 1.8 GT
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości
Moderator
Moderatorzy Opinie i Poradniki