Kills on Road & Street
Kryształ napisał(a):<lol>![]()
![]()
![]()
![]()
takiego określenia to ja jeszcze nie słyszałem
Kabaretów sie nie ogląda
http://www.youtube.com/watch?v=Z3N0EdD5m4E
- Od: 18 kwi 2007, 10:08
- Posty: 159
- Skąd: Krakooff
- Auto: biała 323F BJ 1.8GT 16V DOHC
Dr_Astic napisał(a):Kryształ napisał(a):<lol>![]()
![]()
![]()
![]()
takiego określenia to ja jeszcze nie słyszałem
Kabaretów sie nie ogląda
http://www.youtube.com/watch?v=Z3N0EdD5m4E
chyba jeden z najlepszych skeczy KMN
To było moje auto:
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 20&start=0
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 20&start=0
- Od: 12 lis 2006, 20:40
- Posty: 308
- Skąd: Świdnik/Warszawa
- Auto: był Xedos6 V6:( jest Octavia
A ja dzisiaj w końcu ustawiłem sie z Hansem i jego Astrą prawie GSi (prawie w tym przypadku robie wieeelką różnicę). Przed swapem jeździliśmy łeb w łeb (miał wtedy 2.0 8V 115 KM). Aktualnie dostaję od jego Gastrolota dość mocno – trudno polczyc ile długości, ale na pewno dużo więcej niż 5
(co prawda nie wiemy jaki dystans, ale ponad 400 m) – odstawia mnie po prostu cudnie. Na szczęście jego autko jest troszkę zrobione, pod maską 2.5 V6 (a jeszcze w międzyczasie zdążył je podłubać). Za pierwszym razem popsuł start i do 50-tki byłem z przodu, natomiast przy przejeździe powrotnym nie było o czym mówić, gdy ja miałem 80 jeszcze na dwójce, on już zapinał 3-ci bieg (przy okazji mieląc kółkami!!).
Troszkę się pocieszyłem, bo myślałem, że dostanę dużo mocniej – w końcu ja mam niegmeraną serię
Dla Gastrolota – pełen szacunek 
Troszkę się pocieszyłem, bo myślałem, że dostanę dużo mocniej – w końcu ja mam niegmeraną serię
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
yiabol napisał(a):Dziwi mnie troche że przegrałes z coltem 1,6 113 hp który ma 9,8 s 0-100 km/h a wygrałes z mazdą 1,8 v6 133 hp ktora ma 8,5 do paczki
A mnie dziwi, ze z taka latwoscia robi:
yiabol napisał(a):civic coupe 1.5 101 km pelna seria – wygrana
ktora ma ponizej 10s do 100km/h (dane katalogowe)
Najlepiej to na wlasnej skurze sprawdzic
164KM@343NM by Mirass (Dynosoft)
- Od: 8 lis 2005, 23:30
- Posty: 1150
- Skąd: SCI w ZGY
- Auto: Z5FBA->O1TDI
Spoko Daniel dalismy rade
szkoda , ze Kropkowi nissan zaniemogl bo sam jestem ciekaw wyniku. zobaczymy ile mi wypluje na rolkach po zrobieniu dolotu
. ale i tak najlepsi byli pacjenci w peueocie
POZdr




POZdr
bylo gsi po koksie ;) 271km/348nm , i corsa 3,2 V6 ;)
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
Hamownia/CHIPTUNING by V-Tech/DEAKTYWACJA FAP & DPF/CHIPTUNING EDC 17!!!\ chiptuning MAzdy, usuwanie dpf MAzda 3,5,6 1.6/2.0 zapraszamy – > strefatuningu.pl
- Od: 11 lip 2004, 10:54
- Posty: 59
- Skąd: 3miasto/srt
- Auto: byl gastrolot 3.0v6+NX i corsa A 3.2 v6
jest w215 cl500 ;)
dokladnie , honda civic serje 1.5 90km i 101km robie bez problemu , 90 km dostaje o ponad 2 dlugosci , 101km serja o długość , moze ciut mniej . Za to cif coupe 101 juz troche porobionym tzn caly kompletny wydech plus dolot , juz przegrywam , kolo mi na 2 odjeżdża i potem juz ani mi nie ucieka , ani ja go nie doganiam.
Co do colta to tez nie byla to serja, i kolo wygral o niecala dlugosc auta. Auto lzejsze od mojego o podobnej mocy , tu nawet roznica 50kg robi roznice
co do mx3 1.8 v6 , to jechalismy z kolesiem 2 razy , pierwszy start i wygrana moja bez problemów , druga proba i byly plecy minimalne , choc wiem ze ja zawaliłem ten przejazd. Dlatego bedzie napewno w najbliższym czasie powtórka z rozrywki
Co do colta to tez nie byla to serja, i kolo wygral o niecala dlugosc auta. Auto lzejsze od mojego o podobnej mocy , tu nawet roznica 50kg robi roznice
co do mx3 1.8 v6 , to jechalismy z kolesiem 2 razy , pierwszy start i wygrana moja bez problemów , druga proba i byly plecy minimalne , choc wiem ze ja zawaliłem ten przejazd. Dlatego bedzie napewno w najbliższym czasie powtórka z rozrywki
-
Pyton162
U mnie w miescie co niedziele sa wyscigi w nocy o polnocy
. Powiem wam tyle ze nie wazne ktory ladniejszy, ktory nowszy, ile ma koni, jakie naklejki
, ktory ile ma katalogowo itd. Wszystko wychodzi w praktyce. Jak zawsze jest duuuuuzo sportowych aut, np: Evo od tych starych 2 czy 3, przez 6, 7, do 8. Evo 9 bylo ale sie nie scigalo. To samo z Imprezami, od najsarszych bud od najnowszych. Jedna Imprezka jest ciekawa, przednajnowsza buda, piekny tuning praktycznie chyba nic nie zmienione zewnetrznie, wskazniki na slupkach itd. (Na razie nie wymienilem najszybszego
ani nawet drugiego
) Sa rozne Civici, pare bardzo starych w kanciastej budzie, jeden jest mega szybki. Jest BMW 5 seria, nie wiem jaki silnik, przednajnoszwa buda ale co najciekawsze prowadzi kobieta... 40paro letnia
, zap...la tak ze glowa mala, gora dol gora dol po tej prostej ulicy co tu mamy... szok!! Jest tez najnowsza 530d ktora nie wydajac zadnych dzwiekow zasuwa jak inni!! Dzwiek potrafi niezle oszukac, glosne sie potrafia wydawac szybkie. Jest tez Mazda 323 GTR z NITRO
dzwiek jak startujacy samolot szszszszszszszszszsz
. Ciagle nie wymienilem najszybszego
Jest ladny bialy Skyline GTR R33, ktory wcale nie jest nbajszybszy, jest rownyyyy zzzzz Roverem 111
, nie wiem co ten koles wlozyl do srodka ale to auto wyglada jak najnormalniejszy Rover na swiecie, brzydkie male zielone pudelko, zadnych plastikowych spojlerow nic doslownie, tylko jakies alu 13 moze haha. Numerem jeden jest... Lancia Delta Integrale, za tym autem moj wzrok nie nadaza. Szok!!!! Ale najlepsze jest to ze ten samochod wyglada jak najbiedniesza Integrale na swiecie, czarna zaniedbana brzydla Delta, naprawde uwierzcie mi jest paskudna
. Zadnych ozdobnikow nic, nic nie odchudzona w srodku itd, ale co on ma pod maska to nie wiem, podejzewam ze jakies wielkie turbo i pewnie z 300 km, w polaczeniu z lekka masa i napedem na cztery kola daje wygrana. Suma sumarum od najszybszych: Delta, Rover 111, Skyline R33, Imprezka z pewnie 400KM, potem na rowni 530d, stara 5tka, stary Civic, 323 Nitro. Wszysto zalezy od mikroskopijnych detali, ale dalej najwazniejszym czynnikiem jest kierowca potem samochod
.

![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)


RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

Pyton162 napisał(a):na bank byla to slabsza wersja na dodatek z silnikiem 8v , i to pewnie podjechanym ,pozdro
Skad Ty to wszystko wiesz

RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

ja dzis znow sie scigalem, tym razem jeden koles na rowerze ( obok drogi byla sciezka rowerowa ) zaczal mnie podpuszczac, to mowie sobie nie bedzie mi frajer cwaniakowal i 1,2 i na 3 go jz wyprzedzilem o 2 dlugosci
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje