Mc Phersony w zawieszeniu przednim
Strona 1 z 1
Nie wiem czy są takie same ale wiem że w mojej madzi mx-3 wyciągałem mc-persony by wyciągnąć łożyska bo miałem stuki w układzie kierowniczym i to łożysko jest plastikowe wiec je rozebrałem nasmarowałem zamontowałem i jest ok
-
Gość
tak praktycznie wszystkie nasze madzie maja podobne zawieszenie czyli mcperson obracany na plastikowym łożysku ślizgowym mi tez zacierało aż mi pękła sprezyna.... po wymianmie nasmarowałem i jest ok.łatwo to sprawdzić koło do góry i jedna osoba kręci kierownicą a druga patrzy na prace spręzyny jak nie ma żadnych przeskoków i dziwnych szarpnięć to wszystko w porządku
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
Wiram
Dolacze sie do tematu. Ostatnio zaczelo mi glosno stukac. Dzieje sie to jak jade powoli na duzych nierownosciach np. nierowny parking z ubitej ziemi. Poprosilem o pomoc druga osobe. Krecila kierownica ja ogladalem sprezyny – chwycilem za sprezyne i przy skrecaniu kol lewa jakby drgala – czy to moze byc przyczyna stukow – lozysko mcphersona? Dziwnych przeskokow sprezyny nie wyczulem ani nie widzilaem
Pozdrawiam
Dolacze sie do tematu. Ostatnio zaczelo mi glosno stukac. Dzieje sie to jak jade powoli na duzych nierownosciach np. nierowny parking z ubitej ziemi. Poprosilem o pomoc druga osobe. Krecila kierownica ja ogladalem sprezyny – chwycilem za sprezyne i przy skrecaniu kol lewa jakby drgala – czy to moze byc przyczyna stukow – lozysko mcphersona? Dziwnych przeskokow sprezyny nie wyczulem ani nie widzilaem
Pozdrawiam
- Od: 26 cze 2005, 13:47
- Posty: 56
- Skąd: Wroclaw
- Auto: 626 GLX 2.0 L `92, MX-3 24V6
Chej ja wam powiem co innego dziś rozebralem cały mcperson bo miałem podczas skretgów kierownicą czy w miejscu czy jadac stuki terkotanie jak skęcałem kierownicą pomysłałem napewno łożska przy mocowaniach górnych amortyzatora wiec rozebrałe wstawilem nowe i nic dalej terkocze okazało sie ze jest to walnięta listwa układu kieroniczego i teraz mam lipe musze załatwiac listwe cała.
A co ciekawe bardzo dobrze mozna to odczuc te terkotanie na górnym mocowaniu mocowania amora i jest to mylące, co ciekawe ze wskazuje na uszokdzenie tych łożysk jak je można nazwac łożyskami dwa plastiki talezyk i wazelina techniczna
A co ciekawe bardzo dobrze mozna to odczuc te terkotanie na górnym mocowaniu mocowania amora i jest to mylące, co ciekawe ze wskazuje na uszokdzenie tych łożysk jak je można nazwac łożyskami dwa plastiki talezyk i wazelina techniczna
- Od: 6 wrz 2005, 18:19
- Posty: 30
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 323F BG B6 1,6/16v 91r.
te łożyska ślizgowe mają dożywotnią gwarancje tam nie ma co sie zużyć... (plastiki to czasami robią twardsze od metal) nasmarować i dalej do przodu
to co wam stuka to zapewne maglownica(wada mazd chyba) mi tez stuka i tak jeżdżę luzów nie ma a ze stuka... nasze autka nie są pierwszej nowości, a ta przyjemnosc wymiany to kosztowna i bardzo cieżka w wymianie sprawa.pozdr
kajot_84 unieś kółko do góry poproś osobe żeby trzymała kierownice i szarp(dość mocno) kołem jak bys chciał skręcac i tak lewą i prawą strone
kajot_84 unieś kółko do góry poproś osobe żeby trzymała kierownice i szarp(dość mocno) kołem jak bys chciał skręcac i tak lewą i prawą strone
- Od: 26 lip 2006, 19:04
- Posty: 114
- Skąd: prawie Bydgoszcz
- Auto: mazda 626 20 16v xedos 6 20-v6
Dla tych którzy niewiedza o czym mowa wrzuciłem fotki:)
Ostatnio edytowano 10 kwi 2015, 19:42 przez Piotrek_154, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Zdjęcia na serwer MS
Powód: Zdjęcia na serwer MS
- Od: 7 sty 2007, 01:02
- Posty: 58
- Skąd: Rabka-Zdrój(PL)Limerick(IRL)
- Auto: Az3 1.5 16V DOHC i Mx3 V6 1993
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości