wymiana hmm,to zależy tylny powinien póść gładko, do przewniego być może trzeba zdjęć belkę i może nawet maglownicę.
Stabilizatory i ich łączniki – problemy, pytania GD
a co nie tak jest ze stabilizatorem
wymiana hmm,to zależy tylny powinien póść gładko, do przewniego być może trzeba zdjęć belkę i może nawet maglownicę.
wymiana hmm,to zależy tylny powinien póść gładko, do przewniego być może trzeba zdjęć belkę i może nawet maglownicę.
Po co dopasowywac gumki jak cena w oryginale nie przekracza 25 zł szt – jest sens w ogole sobie d....zawracać ?gxs5 napisał(a):A co do gumekl jeszcze, to w sklepie facet powiedział mi że pasują tez od Opla jakiegos
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):nie przekracza 25 zł szt
za same gumy czy cały łącznik
gumy od malucha pasują na tył ich cena to 0,8 zł sztuka co daje nam 6,4 PLN
gumy od opla lub golfa zdaje się II pasują na przód – cena 1,5 szt – 12 PLN
Mowimy tutaj o samych gumach , łaczniki są w zamienniku po 30 zł kpl na jedną stronę.Waluś napisał(a):za same gumy czy cały łącznik
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):aczniki są w zamienniku po 30
o kurna, ja kiedyś kupiłem na tył za 57 z JC i po 2 miechach guma się rozlazła

Tez dobrze , konstrukcja prosta jak budowa cepaWaluś napisał(a):od tamtej pory łączniki robie sam

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):konstrukcja prosta jak budowa cepa
hmmm tu bym polemizował

część bitna, młotna i śródcepie
łącznik ma ich troszkę więcej

Waluś napisał(a):część bitna, młotna i śródcepie

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Witam!A ja już wymieniłem łącznik z oprawej strony z tyłu a dalej mi stuka coś z tyłu( tak jakby gumy o siebie tarły!)Co to może być? 

"Zacznij od rzeczy małych, jeżeli chcesz być wielki"
Była: 323f BG + LPG II gen, 323p BA + LPG SGI
Jest: VW Passat 1,9 TDI 130KM
Będzie: M6 Diesel 2005
?????
Była: 323f BG + LPG II gen, 323p BA + LPG SGI
Jest: VW Passat 1,9 TDI 130KM
Będzie: M6 Diesel 2005
- Od: 1 sie 2006, 22:06
- Posty: 41
- Skąd: Gliwice
- Auto: VW Passat 1,9 TDI 130KM
Otóż tak sie sprawy maja.Stuka z tyłu wiadomo juz co.Tylko raz slysze zeby kupic laczniki,a dzis sie dowiedzialem ze nie trzeba wymieniac lacznikow tylko cos w stylu:Obsady drazka stabilizacyjnego,to sa jakies takie dwie gumy na tej belce z tylu.Czy cos ktos wie na ten temat.Bo bez sensu jest zebym kupowal laczniki za 100zl jak sie okaze ze to te gumy-widac je jak sie zajrzy pod spod.Tylko nie chodzi o gumki na lacznikach tylko o te inne.
- Od: 3 lut 2006, 23:34
- Posty: 6
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 626 90r. 2.0i GD,automat
mnie jak stukało na stabilizatorach to mechanik w stare gumy wstawił paski wycięte z pasów bezpieczeństwa -przestało stukać i podobno dłużej wytrzyma.mówił że teraz wstawiają coś podobnego oryginalnie
- Od: 26 kwi 2007, 16:32
- Posty: 130
- Skąd: starachowice
- Auto: Mazda 6 Mzr-cd 2.0 2003r 136KM
TomekMazda to może wymien sobie te gumki najpierw – pewnie sztuka kosztuje z 7 zł. Ale szczerze mówiąc nie sądzę, żeby to były te gumy...
A poza tym jak łączniki się kończą, to czuć na nich luz, a gumy też często da się ocenić na podstawie ich wyglądu i zachowania podczas poruszania stabilizatorem.
A poza tym jak łączniki się kończą, to czuć na nich luz, a gumy też często da się ocenić na podstawie ich wyglądu i zachowania podczas poruszania stabilizatorem.
W moim przypadku padły i łączniki, i zawieszenie stabilizatora. Mimo wymienionych łączników ciągle klekotało mi na dziurach. Po wymianie zawieszenia stabilizatora – jak makiem zasiał, a stare gumy wyglądały jak NOWE! a pomimo tego stukałynemi napisał(a):poza tym jak łączniki się kończą, to czuć na nich luz, a gumy też często da się ocenić na podstawie ich wyglądu i zachowania podczas poruszania stabilizatorem
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Po wymianie zawieszenia stabilizatora – jak makiem zasiał, a stare gumy wyglądały jak NOWE! a pomimo tego stukały język
Wniosek jest w takim razie jeden – trzeba zaszaleć i zainwestować jeszcze te kilkanaście złotych i załatwić sprawę za jednym wjazdem na kanał... Szczególnie, że z tyłu to żadna operacja.
Nie wiem jak w GD, ale w GE przednie gumy wymienia się bardzo trudno – trzeba się gimnastykować z belką...
boże.... gumy mocujące stabilizator 7 pln ... drążki stabilizatora 22pln szt.... nie ma o czym gadać .... wymienić wszystko i tyle. Wiecej czasu na gadanie tracicie jak to jest warte 
Pozdrawiam, Tomek
Drinking wine and killing time
Drinking wine and killing time
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6