Łożyska trzeszczały jak w każdym przy kręceniu kierownicą.Dałem do przesmarowania.
Nie wiem co robi się tam dokładnie podczas smarowania łożysk McPhersonów.
Wyjmuje amory i sprężyny?
Wydaje mi się że po tej operacji auto zaczęło ŚCIĄGAĆ lekko na lewo ...
Czy po tym trzeba robić geometrię ?
Czy może jest jakaś ważna sprawa na którą trzeba uważać wkładając McPhersony do auta na przedzie, że jak się źle skręci to wpływa to na steroność auta ?
Po prostu czuje teraz opór na kierwnicy podczas jazdy jakiego przedtem nie było i tak jakoś chętniej auto zbacza na lewo ....
Co mogło się stać?
Smarowanie łożysk McPhersonów. Wyjęcie amortyzatorów i sprężyn z przodu a wpływ na ściaganie auta
Strona 1 z 1
Cosmos napisał(a):Nie wiem co robi się tam dokładnie podczas smarowania łożysk McPhersonów.
Wyjmuje amory i sprężyny?
Żeby dobrze przesmarować McPersony trzeba wyjąć amory i sprężyny żeby był dobry dostęp do łożyska.
Jesli wyjmowali ci amortyzatoryy to mogła posypać się geometria
- Od: 25 cze 2006, 19:53
- Posty: 41
- Skąd: Bielsko/Żywiec
- Auto: 323C 1.5ccm BA
Ja miałem to samo w poprzednim 626 GE
Po przesmarowaniu McPersonów auto mi zaczęło iść nieco na prawo co prawda... a nie na lewo
Robiłem geometrię ale wszystko było idealnie ...
Może to kwestia montażu spreżyn i amortyzatorów w jakiś odpowiedni sposób... ale ja sie nie znam specjalnie wiec niech inni sie wypowiedzą.
Po przesmarowaniu McPersonów auto mi zaczęło iść nieco na prawo co prawda... a nie na lewo
Robiłem geometrię ale wszystko było idealnie ...
Może to kwestia montażu spreżyn i amortyzatorów w jakiś odpowiedni sposób... ale ja sie nie znam specjalnie wiec niech inni sie wypowiedzą.
- Od: 25 paź 2004, 19:47
- Posty: 529
- Skąd: Łorsoł, Och o Ta
- Auto: Merida Cross 5300
A może być tak, że lewa lub prawa strona została jakoś ciaśniej spasowana
lub spreżyna nie tą stroną włożona (chodzi mi o początek zaczynania się zwoju – może to ma wpływ??) i to może powodować lekkie ściąganie
lub spreżyna nie tą stroną włożona (chodzi mi o początek zaczynania się zwoju – może to ma wpływ??) i to może powodować lekkie ściąganie
- Od: 1 lut 2005, 19:10
- Posty: 19
- Skąd: Wa-wa
- Auto: MX-3 2,5 KL V6, Tribute 2.0
Cosmos napisał(a):spreżyna nie tą stroną włożona
Raczej nie.
Cosmos napisał(a):Wydaje mi się że po tej operacji auto zaczęło ŚCIĄGAĆ lekko na lewo ...
Podjedz na jakas stacje gdzie robia badania – zwykle sie da dogadac zeby Ci goscie sprawdzili zbieznosc, pochylenie, wyprzedzenie sworznia itp. Nie placisz wtedy jak za "zwykly" przeglad tylko jak za przyjacielska przysluge
Przy samych amorach i sprezynach raczej nie da sie nic zepsuc. Nie robiles sam, wiec nie wiesz jak goscie odkrecali sruby i jakimi mlotami po tym walili albo czy nie podmienili czesci z innego auta (czasem tak niestety bywa). Jest szansa ze cos sie faktycznie zmienilo w geometri, tak jak chlopaki tu mowia.
Michal
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
____________________________________________
jest: srebrna 323F BJ 2.0 DITD 2002
byla: czerwona 323F BG 1.6 16V 1991
- Od: 10 paź 2005, 14:53
- Posty: 175
- Skąd: Kraków
- Auto: 323F BJ DITD '02
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości