Zwiększający się poziom oleju w silniku
Strona 1 z 1
pomocy..po wymianie oczywiście zalane tyle co trzeba) po przejechaniu 1000 km zwiększył się poziom oleju w silniku...auto nie kopci,jest dynamiczne, nie ma wody w oleju, co może byc przyczyną, przed wymianą poziom nie zmieniał się...
- Od: 29 mar 2007, 17:01
- Posty: 70
- Skąd: Sokoły/Warszawa
- Auto: MAZDA 626 DITD 1999r
U mnie po wymianie oleju też było go za dużo. Zauważyłem to dopiero po kilku dniach (mimo, że kilkakrotnie sprawdzałem poziom), obawiałem się najgorszego. Po spuszczeniu nadmiaru – nic złego się nie działo, poziom się utrzymywał.
DiTD
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT>
TD<FONT color=#ff1616>i</FONT>
- Od: 1 sie 2006, 08:24
- Posty: 77
- Skąd: Wrocław
- Auto: Była 626 GF/GW DITD 2000 r.
Kontroluj olej i sprawdzaj czy pachnie ropą czy nie.
Nie powinno go przybywać, chyba, że masz niezbyt dokładny system pomiaru. W każdym razie jeśli gwałtownie wzrośnie to nie próbuj jechać bo możesz rozerwać motorek.
Nie powinno go przybywać, chyba, że masz niezbyt dokładny system pomiaru. W każdym razie jeśli gwałtownie wzrośnie to nie próbuj jechać bo możesz rozerwać motorek.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
xANDy napisał(a):Kontroluj olej i sprawdzaj czy pachnie ropą czy nie.
dzięki... ale pozwole sobie na mały żart...po napisaniu"dzieki za podtrzymanie na duchu" odezwała sie osoba,która wie na ten ten temat najwiecej
teraz poważnie... czy mam cos z tym robic ...
wymiana u Jarka... po opuszczeniu warsztatu nie sprawdzałem..wyjazd na świeta do rodziny w Gdyni po powrocie sprawdzam stan na zimnym silniku ok.0.5 cm pow. max.
na rozgrzanym nie widze żadnych śladów wody.... PRZECIEZ PŁYN CHŁODNICZY NIE WYMIESZA SIĘ Z OLEJEM... JESLI TO BYŁOBY PRZYCZYNĄ TO MYSLE ZE ZAOBSERWOWAŁ BYM JAKIES KROPLE W OLEJU...ew kopcenie lub masło na korku wlewu oleju... PROSZE O SPROSTOWANIE JEŚLI MYLĘ SIĘ....
- Od: 29 mar 2007, 17:01
- Posty: 70
- Skąd: Sokoły/Warszawa
- Auto: MAZDA 626 DITD 1999r
Dokładnie tak jak piszesz.....jakis dupek zostawił stare podkładki lub włozył "coś " bo na oryginały fortunę trzeba wydaćyesfan napisał(a):Może się tak dziać po regulacji zaworów, jeśli podkładki przelewowe nie były wymienione
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
PODŁADKI????? NIE WIEM DLACZEGO, ALE JEŚLI TAKA JEST DIAGNOZA FACHOWCA, TO PEWNIE TAK JEST.... ALE DLACZEGO NA STARYM OLEJU NIE ZAOBSERWOWAŁEM JEGO PRZYBYWANIA... ZACZEŁO GO PRZYBYWAC PO ZALANIU ŚWIEŻEGO
.... ZAZNACZAM ŻE NIKT W TYM CZASIE NIE GRZEBAŁ PRZY WENTYLKACH...
- Od: 29 mar 2007, 17:01
- Posty: 70
- Skąd: Sokoły/Warszawa
- Auto: MAZDA 626 DITD 1999r
Zbieg okolicznosci....MACIEKbm napisał(a):ZACZEŁO GO PRZYBYWAC PO ZALANIU ŚWIEŻEGO
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Bo facet zakręcił je do zgniecenia – i dlatego tryskała z nich ropa jak z fontanny... I nie był to wynik złych podkładek tylko złego dokręcenia ich.Jaksa napisał(a):Kiedys miałem juz taki przypadek , wylałem z motoru 12 litrów oleju....
Jeśli przybyło pół litra to możliwe, że to nic takiego – wlali za dużo i spłynął. Mi też raz wlali całe 5 litrów i miałem takie właśnie pół centymetra za dużo. Patrz czy Ci nie przybywa!
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Tak tak....mam na ten temat swoją teorię – nie robię tego od wczoraj....ale coz, dobrze ze jest to forum i sporo fachowcówxANDy napisał(a):Bo facet zakręcił je do zgniecenia
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
MACIEKbm napisał(a):dzięki... ale pozwole sobie na mały żart...po napisaniu"dzieki za podtrzymanie na duchu" odezwała sie osoba,która wie na ten ten temat najwiecej![]()
O kim mówiłeś, bo albo jestem zbyt zmęczony albo jakoś nie chwytam żartu...
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Wracając do tematu podkładek pod przelewy to właśnie dostałem odpowiedź z anglii i co się okazalo. Koszt takiej podkładki to w Angli 1,81 funta + 17% vat = ~12,5 pln.
Wiadomo dochodzi do teko przesyłka, ale obecnie każdy ma kogoś w anglii :–) więc koszt przesyłki = 0pln:–)
Ciekawim mnie dlaczego w Polsce one kosztuja 2 x więcej
?? Może mnie ktoś uświadomić?
Ale nie ma tak kolorowo. Uszczelka pokrywy zaworów ~125pln (Anglia), a u nas chyba ORY 99pln, a b. dobry zamiennik ELRING chyba 88pln, chiński JC 76pln.
Pozdrawiam
Marek
Wiadomo dochodzi do teko przesyłka, ale obecnie każdy ma kogoś w anglii :–) więc koszt przesyłki = 0pln:–)
Ciekawim mnie dlaczego w Polsce one kosztuja 2 x więcej
Ale nie ma tak kolorowo. Uszczelka pokrywy zaworów ~125pln (Anglia), a u nas chyba ORY 99pln, a b. dobry zamiennik ELRING chyba 88pln, chiński JC 76pln.
Pozdrawiam
Marek
- Od: 4 wrz 2006, 09:13
- Posty: 340
- Skąd: Łódź
- Auto: Mazda 323F BJ DITD (2002)
yesfan napisał(a):U mnie po wymianie oleju też było go za dużo. Zauważyłem to dopiero po kilku dniach (mimo, że kilkakrotnie sprawdzałem poziom), obawiałem się najgorszego. Po spuszczeniu nadmiaru – nic złego się nie działo, poziom się utrzymywał.
dokładnie to samo... dzięki za podpowiedzi
- Od: 29 mar 2007, 17:01
- Posty: 70
- Skąd: Sokoły/Warszawa
- Auto: MAZDA 626 DITD 1999r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6