Formularz modelowy dla działów Warsztatu
Jesli mamy juz precyzowac, to niech beda 3:
– model
– zalezne od modelu – generacja
– zalezne od generacji – pojemnosc silnika + typ
...np. 626, potem GE (1992-1997) i 2.0i 16V FS. Tutaj, gwoli scislosci, klient wybieralby z listy opcje "GE (1992-1997)", ale w opcjonalnym opisie tematu wyswietlaloby sie samo "GE" – dla przejrzystosci, zbedne nam roczniki. I jesli to mozliwe, a wazne, opcja tylko przy zakladaniu tematu w dziale Warsztat.
Prosze o kontre ze strony Moderatorow.
– model
– zalezne od modelu – generacja
– zalezne od generacji – pojemnosc silnika + typ
...np. 626, potem GE (1992-1997) i 2.0i 16V FS. Tutaj, gwoli scislosci, klient wybieralby z listy opcje "GE (1992-1997)", ale w opcjonalnym opisie tematu wyswietlaloby sie samo "GE" – dla przejrzystosci, zbedne nam roczniki. I jesli to mozliwe, a wazne, opcja tylko przy zakladaniu tematu w dziale Warsztat.
Prosze o kontre ze strony Moderatorow.
ravo napisał(a):tak jest
Ale żeś sie wysilił

No to ja też coś napisze...wszystko czytam, podoba mi się. Ale że się na tym za cholere nie znam...to sie nie odzywam.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ostatnio edytowano 11 kwi 2007, 22:11 przez Italiano, łącznie edytowano 1 raz
W oczekiwaniu na nowy podpis...
Yyy, mialem na mysli cala grupe warsztatowa (srodek forum). I oczywiscie jak ktos nie wybierze z listy, to moze wpisac wlasna definicje pola.
Pomysły są rewelacyjne – jeśli miałbyś GofNet trochę czasu to ja byłbym wniebowzięty bo po pierwsze ja miałbym o wiele mniej roboty, po drugie użytkownicy by się tak nie bulwersowali bo o 75% tematów mniej kończyłoby w koszu...
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Panowie! Wersja beta gotowa!
Kod tak pisałem, aby dodawanie nowych modeli nie wymagało od obsługującego zbytniej wiedzy na temat PHP (bez plików i MySQL'a), np:
Co do zakresu dat danej rewizji, to dałoby się to zrobić, ale ktoś, kto zna takowe daty (a nie jest to łatwe – na same szukanie rewizji po necie i przypisanych im silników straciłem kilka godzin) może je pouzupełniać. Ja wtedy dodam funkcję, która obetnie daty i wszystko będzie OK.
Jeśli znajdzie się tylko chętny na znalezienie dat do istniejących już rewizji, to chętnie modyfikacje wprowadzę.
Kod ma obecnie 491 linii...
Miłej zabawy
..::GofNet::..
PS. Później ten modulik będzie trzeba przerzucić na FORUM'owy serwer. Jak będzie skończony, to udostępnię kod źródłowy.
EDIT: Wersja 3 jest dostępna na stronie 3 niniejszego tematu. Wydanie oparte na PHP zostało skasowane.
Kod tak pisałem, aby dodawanie nowych modeli nie wymagało od obsługującego zbytniej wiedzy na temat PHP (bez plików i MySQL'a), np:
- Kod: Zaznacz cały
$Modele=array(
'Mazda 6'=>array(
'GG'=>array(
'1.8',
'2.0',
'2.3',
'3.0'
),
'GY'=>array(
'1.8',
'2.0',
'2.3',
'3.0'
)
)
)
Co do zakresu dat danej rewizji, to dałoby się to zrobić, ale ktoś, kto zna takowe daty (a nie jest to łatwe – na same szukanie rewizji po necie i przypisanych im silników straciłem kilka godzin) może je pouzupełniać. Ja wtedy dodam funkcję, która obetnie daty i wszystko będzie OK.
Jeśli znajdzie się tylko chętny na znalezienie dat do istniejących już rewizji, to chętnie modyfikacje wprowadzę.
Kod ma obecnie 491 linii...
Miłej zabawy
..::GofNet::..
PS. Później ten modulik będzie trzeba przerzucić na FORUM'owy serwer. Jak będzie skończony, to udostępnię kod źródłowy.
EDIT: Wersja 3 jest dostępna na stronie 3 niniejszego tematu. Wydanie oparte na PHP zostało skasowane.
Ostatnio edytowano 14 maja 2007, 00:13 przez GofNet, łącznie edytowano 1 raz
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet fajnie, ale trzeba to zrobić w javascripcie, żeby się strona nie przeładowywała
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Nie chciałem tego robić w JavaScript, to z różnym powodzeniem działa to na różnych przeglądarkach. Też nie lubię, jak się strona przeładowuje, ale z JavaScript'em różnie bywa... Nie chciałbym uzależniać działania skryptu od platformy...
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Może jednak lepiej dołożyć bazę danych i np. nie trzeba będzie wybierać dla Mazdy 626 GE gaźnika czy wtrysku, bo wiadomo, że jest wtrysk... Chociaż będzie to dość czasochłonne w przygotowaniu
. Z drugiej jednak strony regulamin nie wymaga chyba aż tak szczegółowych danych – wystarczy wpisać '626 GE FS' i wszystko jasne. No i jeszcze wybór nadwozia – moim zdaniem dla zielonego użytkownika powinny być podane lata produkcji – czyli GE (92-97).
Obecna stronka mi się trochę rozjeżdżała w IE 6 – drop down listy zachodziły na siebie po ruchu myszą. No i proponowałbym usunąć wodotrysk przezroczystości, żeby obsługa stała się szybsza i przez to wygodniejsza.
(na skutek oglądania strony w małym oknie – zajęcia na uczelni
. Dzieje się tak przy skrollowaniu.)
Obecna stronka mi się trochę rozjeżdżała w IE 6 – drop down listy zachodziły na siebie po ruchu myszą. No i proponowałbym usunąć wodotrysk przezroczystości, żeby obsługa stała się szybsza i przez to wygodniejsza.

(na skutek oglądania strony w małym oknie – zajęcia na uczelni
Skrypt testowany był na Operze 9.02 oraz IE 6.0 i w obu przypadkach nie było problemu z duchami podczas przewijania ekranu.
Efekt przejścia usunięty.
Jest to wersja beta, więc sam kształt i ilość danych można śmiało modyfikować. Trzeba jednka mieć świadomoć, że czy to w MySQL'u, czy w postaci tabeli każda dodatkowa zależność generuje wielokrotność (ilość pół uzależniających) roboty przy wprowadzaniu danych.
Może przy 626 GE KL z góry można określić, iż jest to wtrysk, to nie można tego samego powiedzieć o 323F BG B6, gdzie równie dobrze może to być wtrysk, jak i gaźnik. Takie dane bywają przydatne podczas odpowiedzi użytkowników w temacie.
Trzeba byłoby się zastanowić, co i jak ma wyglądać. W JavaScript tablice wielowymiarowe też istnieją, lecz samo powiązanie byłoby trudne/trudniejsze.
MySQL jest wygodny, lecz wymaga dodatkowych formularzy wprowadzania/modyfikacji danych oraz i tak ponownego wprowadzania danych.
Kwestia przemyślenia problemu. Skrypt mogę udostępnić i jeśli ktoś zechce dokonać przerobienia tego na JavaScript lub innych, to nie mam obiekcji
.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Efekt przejścia usunięty.
Jest to wersja beta, więc sam kształt i ilość danych można śmiało modyfikować. Trzeba jednka mieć świadomoć, że czy to w MySQL'u, czy w postaci tabeli każda dodatkowa zależność generuje wielokrotność (ilość pół uzależniających) roboty przy wprowadzaniu danych.
Może przy 626 GE KL z góry można określić, iż jest to wtrysk, to nie można tego samego powiedzieć o 323F BG B6, gdzie równie dobrze może to być wtrysk, jak i gaźnik. Takie dane bywają przydatne podczas odpowiedzi użytkowników w temacie.
Trzeba byłoby się zastanowić, co i jak ma wyglądać. W JavaScript tablice wielowymiarowe też istnieją, lecz samo powiązanie byłoby trudne/trudniejsze.
MySQL jest wygodny, lecz wymaga dodatkowych formularzy wprowadzania/modyfikacji danych oraz i tak ponownego wprowadzania danych.
Kwestia przemyślenia problemu. Skrypt mogę udostępnić i jeśli ktoś zechce dokonać przerobienia tego na JavaScript lub innych, to nie mam obiekcji
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Ostatnio edytowano 21 kwi 2007, 19:15 przez GofNet, łącznie edytowano 1 raz
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
GofNet napisał(a):Nie chciałbym uzależniać działania skryptu od platformy...
w takim razie to musi być w popupie
Pozdrawiam,
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Xionc Krzysztof :)
Moje byłe: 2 x 323BG | 2 x 323BA | 1 x Xedos6 CA | 1 x Mazda6 GG | 1 x Mazda6 GH
Wybacz GofNet, ale moim zdaniem skrypt jest zbyt rozbudowany. Dzieki wielkie za wklad, ale najpierw ustalmy wyglad oraz dzialanie szczegolow mechanizmu. Ja mialem na mysli 3 listy rozwijalne obok siebie, kolejne aktywowane przez poprzednie. Narysuje to i wytlumacze jutro, zasadniczo opisalem w swoim poprzednim poscie.
Jesli trafi do Was taki opis, to najlepiej zmodyfikowac plik zawierajacy edytor nowej wiadomosci (zalozenia tematu), gdzie pod polem opcjonalnego opisu pojawia sie trzy listy. Gdyby dalo sie je zestawic w jednym wierszu, zaoszczedzilyby miejsca. Niestety dodatkowe okienko i koniecznosc kopiowania tresci przekresla czesciowo ergonomie zaproponowanego projektu.
I lista: modele (121, 323, 626 itd.)
II lista, po wybraniu opcji z pierwszej: generacje (GE 1992-1997 itd. => do okna tresci wklejaloby sie samo 'GE', roczniki tylko dla wygody userow)
III lista, po wybraniu pierwszej i drugiej: wersje silnikowe (FS 2.0i 16V itd. => do okna tresci wklejaloby sie samo 'FS', pojemnosci tylko dla wygody userow)
...przy okazji akcentuje, ze wystarcza nam skromne opisy modeli, poniewaz dedykowanie tematow pod tak szczegolowa charakterystyke jaka jest numer generacji instalacji gazu badz rodzaj zasilania zmusza wiekszosc userow do zbednej selekcji, a w gruncie rzeczy ogranicza sie do marginesu tematow, w ktorych informacje te maja znaczenie.
Chyba, ze moderatorzy pragneliby rozszerzyc ilosc tych list o rok produkcji itp. Ogolna forma jednak jest moim zdaniem najcelniejsza.
Jesli trafi do Was taki opis, to najlepiej zmodyfikowac plik zawierajacy edytor nowej wiadomosci (zalozenia tematu), gdzie pod polem opcjonalnego opisu pojawia sie trzy listy. Gdyby dalo sie je zestawic w jednym wierszu, zaoszczedzilyby miejsca. Niestety dodatkowe okienko i koniecznosc kopiowania tresci przekresla czesciowo ergonomie zaproponowanego projektu.
I lista: modele (121, 323, 626 itd.)
II lista, po wybraniu opcji z pierwszej: generacje (GE 1992-1997 itd. => do okna tresci wklejaloby sie samo 'GE', roczniki tylko dla wygody userow)
III lista, po wybraniu pierwszej i drugiej: wersje silnikowe (FS 2.0i 16V itd. => do okna tresci wklejaloby sie samo 'FS', pojemnosci tylko dla wygody userow)
...przy okazji akcentuje, ze wystarcza nam skromne opisy modeli, poniewaz dedykowanie tematow pod tak szczegolowa charakterystyke jaka jest numer generacji instalacji gazu badz rodzaj zasilania zmusza wiekszosc userow do zbednej selekcji, a w gruncie rzeczy ogranicza sie do marginesu tematow, w ktorych informacje te maja znaczenie.
Chyba, ze moderatorzy pragneliby rozszerzyc ilosc tych list o rok produkcji itp. Ogolna forma jednak jest moim zdaniem najcelniejsza.
Globy napisał(a):I lista: modele (121, 323, 626 itd.)
II lista, po wybraniu opcji z pierwszej: generacje (GE 1992-1997 itd. => do okna tresci wklejaloby sie samo 'GE', roczniki tylko dla wygody userow)
III lista, po wybraniu pierwszej i drugiej: wersje silnikowe (FS 2.0i 16V itd. => do okna tresci wklejaloby sie samo 'FS', pojemnosci tylko dla wygody userow)
taka forma do mnie przemawia najbardziej
pomijam że nie całkiem potrafię sobie wyobrazić mechanizm GofNeta (chociaż też się fajnie zapowiada).
Ale ja tam się nie znam
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ja też myślę tak jak globy, tylko z jednym wyjątkiem
Wg mnie powinno być tak
Opcjonalny opis tematu:
( do wyboru)
o Model auta z profilu
o Wybierz model samochodu (jeżeli wybrane pojawia się kolejno lista do wyboru modelu, generacji i silnika)
o Inny opis (jeżeli wybrane pojawia się pole do wpisania textu
)
Wg mnie powinno być tak
Opcjonalny opis tematu:
( do wyboru)
o Model auta z profilu
o Wybierz model samochodu (jeżeli wybrane pojawia się kolejno lista do wyboru modelu, generacji i silnika)
o Inny opis (jeżeli wybrane pojawia się pole do wpisania textu
If you’re in control, you’re not going fast enough.
Najlepiej by było jakby w działach warsztatowych użytkownicy wogóle nie mieli możliwości edycji pola opcjonalny opis tematu, a wybranie tych danych byłoby obligatoryjne i za nich wypełniało te pole, ale pewnie mi powiecie że takie rzeczy to tylko w erze 
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929


- Od: 7 wrz 2005, 18:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Tak byłoby najlepiej, żeby przy konfiguraji wyberać już konkretne wręcz wersje pojazdu. Najbardziej obrazowe rozwiązanie.
Fizyczne przerobienie skryptu nie byłoby trudne, ale trzeba byłoby zebrać info na temat zakresów roczników dla danej rewizji oraz konkretnych danych na temat silników a sami wiecie, że w niektórych modelach panuje czarna magia. Dla niektórych modeli ciężko jest określić, jakie tam siedziały silniki. Na naszej stronie klubowej z modelami nie ma przecież wszystkiego.
Możemy potraktować po macoszemu niektóre modele i rewizje licząc na to, że żaden FORUM'owicz takiego nie posiada/będzie posiadał, ale czy o to chodzi? Dla przykładu mamy modele B czy E, o których zbyt wiele nie ma na stronie. A jestem pewien, że niemal w każdym modelu znalazłyby się pozycje, w których ustalenie szczegółów byłoby trudne. Zwłaszcza gdzie roczniki zachodzą na siebie (np. 626 kombi i jej silniki).
Jeśli ktoś ustaliłby zależne szczegóły w/g szablonu Globy, to mogę w wolnym czasie zmodyfikować podlinkowany wyżej skrypt PHP. Natomiast zebrania tych wszystkich danych a raczej ustalenia ich zależności raczej bym się nie chciał podejmować. Dlaczego? Ano dlatego, że z popularniejszych pojazdów jest
1. ponad 20 modeli
2. ponad 50 rewizji
3. ~140-150 przypisanych im silników
Czyli Model, rewizja, pojemność, czy wtrysk, czy gaźnik, dwa, czy jeden wałke rozrządu (niekiedy przydatna informacja), ilość zaworów, Diesel, benzyna, czy może LPG... Samo określenie rewizji nie wystarczy. Dla przykładu mamy silnik B6, gdzie występował on w wersji:
1. 1.6 8v SOHC
2. 1.6i 8v SOHC
3. 1.6 16v SOHC
4. 1.6i 16v SOHC
5. 1.6i 16v DOHC
W tym przypadku podanie samego B6 nie wystarczny. A to dopiero początek. Później mamy różne ich moce od ~80KM do ~190KM. W różńych latach występowały w 323, MX-3, MX-5, Xedos-6 i ciort wie, gdzie jeszcze.
Jeśli więc ktoś pokusi się zebranie tego w całość z wyszczególnieniem, jakie dane dla której rewizji w określonym modelu, to mogę je chętnie wprowadzić w skrypt.
Zanim jednak jakiekolwiek zmiany będą wprowadzane, warto się zastanowić też, jaką to ma mieć finalną postać. Co chcemy, a czego nie chcemy. Co by się jeszcze przydało i jak miałoby to działać.
Wstępnie myślałem o JavaScript'cie, ale:
1. Różnie bywa ze zgodnością z dostępnymi (zwłaszcza mniej popularnymi) przeglądarkami.
2. Sposób tworzenia tablic w JavaScript'cie jest mało elastyczny. Jednorazowe zrobienie tablicy nie stwarza problemu, ale modyfikacje niestety mogą. Każde pole trzeba zainicjować. Przy tablicy 3-wymiarowej u mnie przeglądarka przez chwilę (~1,5s) się zatrzymała! A mam przyzwoity sprzęt. Co byłoby u osób, które mają procesor 1GHz i 256MB RAM'u? Strach myśleć...
Przy dwóch poziomach JavaScript by to uciągnęła, ale przy trzech poziomach osobiście bym odradzał.
Poza tym jeśli występują wątpliwości co do tego, czy serwer klubowy nie byłby zbytnio tym obciążany, to z góry mogę powiedzeć, że nie, ponieważ:
1. Jeśli domyślnie w profilu USER"zy mieliby prawidłowo określony model pojazdu, to przy zakładaniu tematu nie korzystaliby z konfiguraora, bo FORUM samo domyślnie proponowałoby model.
2. Tematy nie są zakładane co sekundę, ale o wiele rzadziej.
3. Jednorazowa paczka danych nie jest tak duża, jak np. wysyłany na serwer nowy post.
To, co proponują Winetou i Jacobs nie byłoby złe. Warto też wziąć to pod uwagę.
Przemyślcie ten temat dokładnie i opracujmy wspólny koncept na algorytm, który będzie sterował silnikiem skryptu.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Fizyczne przerobienie skryptu nie byłoby trudne, ale trzeba byłoby zebrać info na temat zakresów roczników dla danej rewizji oraz konkretnych danych na temat silników a sami wiecie, że w niektórych modelach panuje czarna magia. Dla niektórych modeli ciężko jest określić, jakie tam siedziały silniki. Na naszej stronie klubowej z modelami nie ma przecież wszystkiego.
Możemy potraktować po macoszemu niektóre modele i rewizje licząc na to, że żaden FORUM'owicz takiego nie posiada/będzie posiadał, ale czy o to chodzi? Dla przykładu mamy modele B czy E, o których zbyt wiele nie ma na stronie. A jestem pewien, że niemal w każdym modelu znalazłyby się pozycje, w których ustalenie szczegółów byłoby trudne. Zwłaszcza gdzie roczniki zachodzą na siebie (np. 626 kombi i jej silniki).
Jeśli ktoś ustaliłby zależne szczegóły w/g szablonu Globy, to mogę w wolnym czasie zmodyfikować podlinkowany wyżej skrypt PHP. Natomiast zebrania tych wszystkich danych a raczej ustalenia ich zależności raczej bym się nie chciał podejmować. Dlaczego? Ano dlatego, że z popularniejszych pojazdów jest
1. ponad 20 modeli
2. ponad 50 rewizji
3. ~140-150 przypisanych im silników
Czyli Model, rewizja, pojemność, czy wtrysk, czy gaźnik, dwa, czy jeden wałke rozrządu (niekiedy przydatna informacja), ilość zaworów, Diesel, benzyna, czy może LPG... Samo określenie rewizji nie wystarczy. Dla przykładu mamy silnik B6, gdzie występował on w wersji:
1. 1.6 8v SOHC
2. 1.6i 8v SOHC
3. 1.6 16v SOHC
4. 1.6i 16v SOHC
5. 1.6i 16v DOHC
W tym przypadku podanie samego B6 nie wystarczny. A to dopiero początek. Później mamy różne ich moce od ~80KM do ~190KM. W różńych latach występowały w 323, MX-3, MX-5, Xedos-6 i ciort wie, gdzie jeszcze.
Jeśli więc ktoś pokusi się zebranie tego w całość z wyszczególnieniem, jakie dane dla której rewizji w określonym modelu, to mogę je chętnie wprowadzić w skrypt.
Zanim jednak jakiekolwiek zmiany będą wprowadzane, warto się zastanowić też, jaką to ma mieć finalną postać. Co chcemy, a czego nie chcemy. Co by się jeszcze przydało i jak miałoby to działać.
Wstępnie myślałem o JavaScript'cie, ale:
1. Różnie bywa ze zgodnością z dostępnymi (zwłaszcza mniej popularnymi) przeglądarkami.
2. Sposób tworzenia tablic w JavaScript'cie jest mało elastyczny. Jednorazowe zrobienie tablicy nie stwarza problemu, ale modyfikacje niestety mogą. Każde pole trzeba zainicjować. Przy tablicy 3-wymiarowej u mnie przeglądarka przez chwilę (~1,5s) się zatrzymała! A mam przyzwoity sprzęt. Co byłoby u osób, które mają procesor 1GHz i 256MB RAM'u? Strach myśleć...
Przy dwóch poziomach JavaScript by to uciągnęła, ale przy trzech poziomach osobiście bym odradzał.
Poza tym jeśli występują wątpliwości co do tego, czy serwer klubowy nie byłby zbytnio tym obciążany, to z góry mogę powiedzeć, że nie, ponieważ:
1. Jeśli domyślnie w profilu USER"zy mieliby prawidłowo określony model pojazdu, to przy zakładaniu tematu nie korzystaliby z konfiguraora, bo FORUM samo domyślnie proponowałoby model.
2. Tematy nie są zakładane co sekundę, ale o wiele rzadziej.
3. Jednorazowa paczka danych nie jest tak duża, jak np. wysyłany na serwer nowy post.
To, co proponują Winetou i Jacobs nie byłoby złe. Warto też wziąć to pod uwagę.
Przemyślcie ten temat dokładnie i opracujmy wspólny koncept na algorytm, który będzie sterował silnikiem skryptu.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderatorzy
Koordynatorzy Forum, Koordynatorzy