Po umyciu silnika strasznie dymi na biało i wiecej pali.
Strona 1 z 1
Witam wszystkich.Moj problem polega na tym ze po umyciu silnika(zrobiłem głupote myjac silnik) mazda mx3 1.8 V6 K8 1993 r zaczełą strasznie dymic i od tamtej pory przewaznie rano jak zapalam i w pozniejszej jezdzie jak mocniej przycisne to strasznie dymi i troszeczke bardziej stałą sie paliwozerna,wczesniej przed myciem silnika nie miałem takich problemów.Prosze o pomoc.A do modelatorow-nie rozumiem dlaczego wczesniej poszło to do kosza???
Ostatnio edytowano 7 kwi 2007, 01:37 przez dzambi, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 15 sty 2006, 15:44
- Posty: 34
- Skąd: Hrubieszów
- Auto: MAZDA MX-3 1.8 V6 24V 1993r
dzambi napisał(a):Nie rozumiem, dlaczego wcześniej poszło to do kosza?
Gdyż nie spełniłeś prośby Moderatora:Winetou napisał(a):Z braku zainteresowania Autora – KOSZ.
Może silnik był gorący i od silnego strumienia zimnej wody pękła głowica...GofNet napisał(a):Temat: Po umyciu silnika strasznie dymi na biało i więcej paliravo napisał(a):Proszę nazwij poprawnie temat – regulamin.
Opis opcjonalny: Mazda MX-3 1.8 K8 V6 24v 133KM 1993r.
Nie.dzambi napisał(a):Czy przyczyną może być czujnik temperatury?
Sprawdź poziom płynu chłodzącego w chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Ostatnio edytowano 7 kwi 2007, 02:08 przez GofNet, łącznie edytowano 1 raz
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Coraqz bardziej sie przekonuje zeby nie myć silnika 
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Dymienie oraz paliwożernośc – sonda Lambda? Może woda dostała się w kabel/złączkę idący od sondy i aktualnie komputer nie otrzymuje sygnałów z sondy? W tym momencie samochód dostaje za bogata dawkę paliwa (stąd większe spalanie oraz dym – sprawdź czy dym nie jest przypadkiem szarawy i nie śmierdzi niedopalonym paliwem). Zrób odczyt kodów błędów – według instrukcji zamieszczonej na stronie klubu, lub podjedź do specjalistycznego warsztatu (niekoniecznie Mazdy, może być autoryzowany warsztat Bosch-a, tylko zazwyczaj są w nich kolejki na kilka dni. Mnie za kompletną diagnozę silnika (MX-3 V6) skasowali 120 PLN, więc do przeżycia).
Pozdrowienia
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
Huano
---------------------
MX-3 1.8 V6 wersja USA '92. Była: 626 GD coupe 2.0i DOHC 16V FE3 '90 – niestety blacharka nie wytrzymała próby czasu...
- Od: 27 maja 2004, 10:00
- Posty: 724
- Skąd: REDA / k. Trojmiasta
- Auto: MX-3 1.8 V6 wersja USA '92
Jacol napisał(a):Coraqz bardziej sie przekonuje zeby nie myć silnika
Myłem myjką ciśnieniową po jeździe i nic się nie stało
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ja gdy swój myłem, to ledwo chodził na trzech cylindrach z tendencją gubienia jeszcze jednego. Więc na dwóch cylindrach czasami tylko pracował! Ledwo dojechałem do domu, później rozbieranie aparatu zapłonowego, czyszczenie, suszenie i dopiero wtedy było OK...
Wszystko zależy od szczelności układu elektrycznego. Jeśli tam woda nie dojdzie, to problemów być nie powinno.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Wszystko zależy od szczelności układu elektrycznego. Jeśli tam woda nie dojdzie, to problemów być nie powinno.
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Dzieki serdeczne za podpowiedzi-pojade podpiac pod kompa i powinno wyjasnic sie to dymienie.A co do mycia to myje silniki w swoich autach juz od kilku ładnych lat i nie miałem problemu a w mxie jak umyłem to nie dosuszyłem go do konca i postał 2 dni bez odpalania i to zapewne mu zaszkodziło.
- Od: 15 sty 2006, 15:44
- Posty: 34
- Skąd: Hrubieszów
- Auto: MAZDA MX-3 1.8 V6 24V 1993r
Jak czasami widzę silniki z pieczołowicie wypolerowanymi elementami, to aż sam chciałbym mieć takie serduszko w swojej Madzi pod maską. Niestety mam świadomość, że kosztuje to wiele wysiłku i pracy oraz czasu.
Raz umyłem silnik i poznałem problemy z tego wynikające. Drugi raz tego nie zrobię. Może w innym pojeździe, ale nie w tym – mam jak widać nieszczelny aparat zapłonowy. Szkoda powtórnie ryzykować.
Jakieś konkluzje wynikające z upływu czasu?
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Raz umyłem silnik i poznałem problemy z tego wynikające. Drugi raz tego nie zrobię. Może w innym pojeździe, ale nie w tym – mam jak widać nieszczelny aparat zapłonowy. Szkoda powtórnie ryzykować.
Jakieś konkluzje wynikające z upływu czasu?
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Jeśli samochód jest całkowicie sprawny to nic się nie stanie.
Jeśli po myciu zacznie świrować znaczy to, że nie wszystko jest OK. Równie dobrze może zacząć "nawalać" po szybkim przejechaniu przez dużą kałużę...
Jeśli po myciu zacznie świrować znaczy to, że nie wszystko jest OK. Równie dobrze może zacząć "nawalać" po szybkim przejechaniu przez dużą kałużę...
Trusted computing – Yes or No?
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Ale taka usterka nie powstałaby od mycia silnika. Upewnij się jeszcze, że elektryka jest OK (aparat zapłonowy suchy i czysty, przewody WN się nie dotykają i nie ma przebić, fajki czyste i równiez nie ma przebić, itd.)
Powodzenia
..::GofNet::..
Powodzenia
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Ale GofNet czy przez to moze byc olej na swiecac 3 cylindrach????dymi mi teraz strasznie na siwo tak jakby spalała olej i na 3 cylindrach tych od przodu maski mam swiece zaolejone za kazdym razem jak wykrecam je????
- Od: 15 sty 2006, 15:44
- Posty: 34
- Skąd: Hrubieszów
- Auto: MAZDA MX-3 1.8 V6 24V 1993r
Możliwe. Jeśli w tych trzech nie ma iskry lub jest ona mała, są przebicnia na przewodach albo w aparacie zapłonowym, to mieszanka może się nie spalać i stąd mokre świece. Czy to olej, czy paliwwo, trzeba byłoby ustalić.
Mogła również pęknąć jedna głowica...
Pozdrawiam
..::GofNet::..
Mogła również pęknąć jedna głowica...
Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
(v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
a jak to sprawdzic na swiecach czy to benzyna czy olej (3 swiece przy kazdym wykreceniu sa mokre) sprawdzic cisnienie na cylindrah?czy zdiac głowice ta przednia i sprawdzic na niej szczelnosc- ale to juz koszty,czy za cos innego sie zabrac?
bo mechanicy u ktorych byłem to kaza mi wymieniac silnik na drugi(ale tak to najprosciej)
bo mechanicy u ktorych byłem to kaza mi wymieniac silnik na drugi(ale tak to najprosciej)
- Od: 15 sty 2006, 15:44
- Posty: 34
- Skąd: Hrubieszów
- Auto: MAZDA MX-3 1.8 V6 24V 1993r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 4 gości