Piszczy w prawym kole podczas jazdy, a podczas hamowania nie piszczy

Mazda 121 1991–1996

Postprzez Miclosch » 4 kwi 2007, 12:07

No to własciewie całe moje pytanie zawarłęm w temacie. Jak zaczyna jazde piszczy nie co mniej niz po paru metrach, a co dziwne, podczas hamowania nie piszczy wogule, i wystarczy tylko delikatnie dotknac hamulca noga. Słyszałem ze w Toyocie jest tak zrobione ostrzeganie przeg konczacymi sie klockami hamulcowymi. Czy w Mazdzie jest tak samo, czy to hamulce, czy moze łozysko. Tak na koniec dodam tylko ze okładziny na klockach mam gubosci troche ponad 3 mm... nie wiem czy to mało czy za mało czy w porzadku...
Ostatnio edytowano 4 kwi 2007, 18:32 przez Miclosch, łącznie edytowano 1 raz
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2006, 21:02
Posty: 103
Skąd: Warszawa - Mokotow
Auto: 121 1.4i 16v & MX-5 1.6i

Postprzez brii » 4 kwi 2007, 12:15

Jest raczej odwrotnie – klocki zaczynają piszczeć jak się kończą...
Sprawdź jak skręcasz mocniej w prawo to czy też piszczy.
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez damicz » 5 kwi 2007, 16:14

Są to klocki na 100% kilka dni temu miałem to samo wymieniłem klocki i jest OK. piszczy dlatego że na klockach jest taka blaszka która ociera o tarcze kiedy klocki się kończą
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 6 lut 2007, 22:46
Posty: 5
Skąd: Poznań
Auto: mazda 121 1.3 16v 92r

Postprzez Gunn1 » 5 kwi 2007, 23:07

brii napisał(a):Sprawdź jak skręcasz mocniej w prawo to czy też piszczy.



Mi też piszczą od czasu do czasu w prawym przednim kole choć klocki i tarcze nowe i właśnie gdy skręcam mocniej w lewo zaczynają mocniej piszczeć. O czym to może świadczyć? Nie jest to ciągły pisk tylko przerywany narastający w miarę toczenia.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 cze 2006, 19:53
Posty: 41
Skąd: Bielsko/Żywiec
Auto: 323C 1.5ccm BA

Postprzez Miclosch » 6 kwi 2007, 16:29

Mi piszczy dokłądnie jak u Gunn1, i przestaje podczas hamowania. Przy skrecaniu piszczy dokładnie tak samo ja podczas jazdy na wprost. No skoro to klocki trzeba bedzie usiasc z piwkiem i pogrzebac troche w swieta!

A tak swoja droga, Wszystkiego Najlepsiejszego!
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2006, 21:02
Posty: 103
Skąd: Warszawa - Mokotow
Auto: 121 1.4i 16v & MX-5 1.6i

Postprzez Grzyby » 7 kwi 2007, 21:29

To NIE SĄ klocki!
To wina zaśniedziałych zacisków które nie odbijają do końca. Rozebrać, rozruszać, złożyć – będzie ok.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez jasiek57 » 12 kwi 2007, 17:52

Grzyby ma rację.Ja to robilem dzisiaj.Trzeba rozruszać prowadnice zacisku.Pół godziny roboty i cisza.
Tylko Mazda
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 19:15
Posty: 109
Skąd: Radom
Auto: 626 2.0pb ,lpg 2000r Kombi

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121