Mazda MX-3 (EC) – Opinie i Informacje

Mazda MX-3 1991–1998

Postprzez nicram323 » 11 mar 2007, 23:38

Przekonaliście mnie, czyli jak znalazł to auto dla mnie i mojej przyszłej laseczki. A na dzieci przyjdzie pora, prawda?
Raz na wozie raz w nawozie
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 1 mar 2007, 19:11
Posty: 27
Skąd: Łódź
Auto: Mazda Mx3 v6, 94'

Postprzez brii » 12 mar 2007, 14:31

Dzieci z tyłu będą miały komfortowo :)
MX jest niższy niż Tigra, ale też trochę dłuższy i szerszy – usiąść trzeba inaczej niż w normalnym samochodzie, ale osoby o wzroście do 165 będą miały wygodnie, do 180cm dadzą radę na krótki dystans, wyższe nie dadzą rady, chyba, że siedzą w poprzek tylnej kanapy ;)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez Rascal » 13 mar 2007, 12:26

Potwierdzam Mam 183cm i krótką trasę spokojnie można tam jechać.
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 30 gru 2004, 11:03
Posty: 180 (1/0)
Skąd: Świdnica
Auto: Mazda 323c 1.5 94r.
Focus mk1 TDDi
Focus mk1 2.0 zetec
Corsa 1.3 cdti
Focus mk II 1.6 TDCI
Fabia 1.4 16V

Postprzez TOXIC » 21 mar 2007, 21:59

Siemka:) Mam Mx3 1.8 V6 24v od 3 lat i jeszcze nigdy mnie nie zawiodła!!!!! Nic samo się nie sepsuło!!!! Ale pewnie dlatego że jestam maniakiem i większośc podzespołów zmieniłem sobie bo miałem taki kaprys akurat i nie mówię tu o jakims tuningu optycznym bo nowe światła nie pomoga w bezpiecznej jezdzie przecież. :) Wymieniłem sprężyny na Eibacha progresiw, amorki na KONI Special, tarcze na ATE, wszystkie łączniki stabilizatorów i końcówki drążków, świece, filtry, przewody paliwowe, płyn hamulcowy itd itp ale tylko dlatego pozmieniałem bo seryjna charakterystyka auta momo że dobra to mi nie odpowiadała.
Ogólnie auto jest BEZAWARYJNE jak sie dba – to się ma:):):) Zmieniłem też cały wydech bo poprzedni nie brzmiał dla mego ucha jak muzyka:):):)

POLECAM MX3 z silnikiem V6 gdyś jest tam wiele zastosowanych technologii które sprawiają ze autko jest szybkie, żwawe i brzmi jak japoński motocykl przy rozpędzaniu ( oczywiście z odpowiednim wydechem) :):):)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2005, 14:24
Posty: 23
Skąd: Bogatynia
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8

Postprzez TOXIC » 21 mar 2007, 21:59

Siemka:) Mam Mx3 1.8 V6 24v od 3 lat i jeszcze nigdy mnie nie zawiodła!!!!! Nic samo się nie sepsuło!!!! Ale pewnie dlatego że jestam maniakiem i większośc podzespołów zmieniłem sobie bo miałem taki kaprys akurat i nie mówię tu o jakims tuningu optycznym bo nowe światła nie pomoga w bezpiecznej jezdzie przecież. :) Wymieniłem sprężyny na Eibacha progresiw, amorki na KONI Special, tarcze na ATE, wszystkie łączniki stabilizatorów i końcówki drążków, świece, filtry, przewody paliwowe, płyn hamulcowy itd itp ale tylko dlatego pozmieniałem bo seryjna charakterystyka auta mimo że dobra to mi nie odpowiadała.
Ogólnie auto jest BEZAWARYJNE jak sie dba – to się ma:):):) Zmieniłem też cały wydech bo poprzedni nie brzmiał dla mego ucha jak muzyka:):):)

POLECAM MX3 z silnikiem V6 gdyś jest tam wiele zastosowanych technologii które sprawiają ze autko jest szybkie, żwawe i brzmi jak japoński motocykl przy rozpędzaniu ( oczywiście z odpowiednim wydechem) :):):)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2005, 14:24
Posty: 23
Skąd: Bogatynia
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8

Postprzez TOXIC » 21 mar 2007, 22:00

Siemka:) Mam Mx3 1.8 V6 24v od 3 lat i jeszcze nigdy mnie nie zawiodła!!!!! Nic samo się nie sepsuło!!!! Ale pewnie dlatego że jestam maniakiem i większośc podzespołów zmieniłem sobie bo miałem taki kaprys akurat i nie mówię tu o jakims tuningu optycznym bo nowe światła nie pomoga w bezpiecznej jezdzie przecież. :) Wymieniłem sprężyny na Eibacha progresiw, amorki na KONI Special, tarcze na ATE, wszystkie łączniki stabilizatorów i końcówki drążków, świece, filtry, przewody paliwowe, płyn hamulcowy itd itp ale tylko dlatego pozmieniałem bo seryjna charakterystyka auta mimo że dobra to mi nie odpowiadała.
Ogólnie auto jest BEZAWARYJNE jak sie dba – to się ma:):):) Zmieniłem też cały wydech bo poprzedni nie brzmiał dla mego ucha jak muzyka:):):)

POLECAM MX3 z silnikiem V6 gdyś jest tam wiele zastosowanych technologii które sprawiają ze autko jest szybkie, żwawe i brzmi jak japoński motocykl przy rozpędzaniu ( oczywiście z odpowiednim wydechem) :):):)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2005, 14:24
Posty: 23
Skąd: Bogatynia
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8

Postprzez TOXIC » 21 mar 2007, 22:02

o wzrost się nie martw! Ja mam 176cm i jak siadłem za kółko w wakacje u siebie to zatrzymałem się dopiero po 700km i jest wygodnie. Fotele dobrze trzymają
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2005, 14:24
Posty: 23
Skąd: Bogatynia
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8

Postprzez zwi » 22 mar 2007, 09:33

700km na jednym baku ? Jakiej prędkości się trzymałeś ?
Wiem, że jest to możliwe, jak włączę tryb emerycki to mi pali 6.9 ;)
Za tydzień jadę trasę 1000km, ale chyba nie wytrzymam jechać non stop 110km/h.

Mam około 1.80m siedzi się całkiem wygodnie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 mar 2006, 10:30
Posty: 78
Skąd: Zabrze
Auto: Mazda MX-3 V6

Postprzez Jacol » 22 mar 2007, 10:22

Wzrost 189cm i tez wygodnie siedze (leże) :P
A co do 700km na jednym baku... to jest to mozliwe?? :P
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez TOXIC » 22 mar 2007, 14:20

WYBACZ ale ja mam jeszcze 33Litry LPG w bagażniku. Jesli jadę powyżej 180km/h to pali 12 gazu a benzyny 10L
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2005, 14:24
Posty: 23
Skąd: Bogatynia
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8

Postprzez TOXIC » 22 mar 2007, 14:22

niestety na LPG nie opłaca się jechać wolno. Tak mam ustawiony komp że najmniej pali 9L a najwięcej 12Litrów i to mi wystarcza do szybkiego przemieszczania się a różnica 6zł na 100km to żaden pieniądz :)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2005, 14:24
Posty: 23
Skąd: Bogatynia
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8

Postprzez TOXIC » 22 mar 2007, 14:29

YO! JACOL:) Widziałem ten slalom. A dlaczego tak bardzo ci sie przechyla Mazda podczas slalomu?????? Może czas zmienić zawieszenie???? Jeśli coś planujesz a chcesz w miarę komfortowo jezdzić to polecam wymianę sprężyn na Eibach Progresiw. Obnizają auto o 35mm i w niskim zakresie skoku super tłumia małe nierówności a gdy ostro jedziesz to reszta zwojów jest bardzo sztywna i jedziesz jak po szynach bez przechyłów. Ja do tego dodałem jeszcze KONI Special czerwone amorki i nie udało mi sie w zakręcie zarzucic tyłem za zadne skarby podczas jazdy oczywiście po wymianie na nowe łączników stabilizatora. teraz jedzie tak jak ja chcę!:)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2005, 14:24
Posty: 23
Skąd: Bogatynia
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8

Postprzez andy_czarny » 1 kwi 2007, 21:24

znacie ten samochodzik a moze wlascicieil jest na forum moze dokladniej jakie turbo itp..
http://moto.allegro.pl/item180140180_ma ... zybka.html
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2007, 15:58
Posty: 30
Skąd: POD BYdgoszcza
Auto: almera n15- narazie;)

Postprzez Jacol » 1 kwi 2007, 21:30

TOXIC napisz mi na PW ile cie kosztowały amorki i sprezyny, i gdzie je kupic... bo planuje zmiane zawiechy pod 18-nastki :)
Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)

Moja Madzia ;)
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2006, 14:05
Posty: 3459 (1/3)
Skąd: Włocławek, Lubień Kujawski
Auto: MX-3 '91 KL-ZEn
M6 '04 L3

Postprzez Kryształ » 1 kwi 2007, 21:54

o fuj a co on ma za obrzydliwe fele <zygi> i rurki z wydechu też jakoś do gustu mi nie przypadły
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 16 gru 2006, 20:01
Posty: 201
Skąd: Świdnica
Auto: WRX my05

Postprzez Winetou » 2 kwi 2007, 00:36

xenony z tyłu są the best hahaha
turbo też tam jakoś średnio widoczne, ale może gdzieś zakopane <glupek2>
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez TOXIC » 2 kwi 2007, 08:59

Witam:)
BUUUU HAHAHAHAHHAHA jestem równie ciekawy jakie to TURBO i gdzie je gość umieścił??? Może ma je w garażu albo w bagażniku? Ogólnie drętwe auto. Grajek "no name"– badziew składany gdzieś w zambezi a felgi bez wyrazu, do tego zawieszenie zbyt wysokie ale opis na Allegro jest godny ZŁOTEJ CZCIONKI:):):)
POZDRO;)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2005, 14:24
Posty: 23
Skąd: Bogatynia
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8

Postprzez TOXIC » 2 kwi 2007, 09:12

JACOL. Jesli chcesz władować do mazdy fele 18" to musisz raczej całkiem usztywnić zawiechę i do tego myślę że wieksze jak 215mm opony nie zmieszczą się tak aby nie tarło cos o nadkole liub o amorki lub sprężyny. Raczej musisz tak na glebe mołożyć mazdę aby koło schowało sie w nadkolu bo przy małym ugieciu przywali opona o nadkole, no chyba że je ponaciągasz i spiłujesz ranty. Myślę że rozmiar 17" dla felg jak na nasze auta bedzie całkiem wystarczający, sam chciałem takie zamontować ale kwestie finansowe pozwoliły tylko na nowe 16" i nowe opony ( bo tylko takie kupuje :) ) MOje sprężyny to EIBACH Progresiw i daja -35mm gleby i są komfortowe jak na nasze drogi ale jeśli chcesz duze koła upchac to polecam H&R albo całe zestawy KONI regulowane. Mnie, z uwagi ze kupuje tylko nowe części to dość drogo wyniosło raczej ale nie narzekam i pewnie do końca nic się nie zniszczy w zawieszeniu i przeżyje całe auto:) Amorki KONI SPECIAL – 350zł/szt a sprężyny EIBACH PROGRESIV w przeliczeniu 1100zł/kpl Możesz szukać w różnych sklepach internetowych np polecam www.tuning24.pl , naprawde profesjonalna obsługa i doradztwo i www.tuning.pl też :)
SPEED-LIFE SPEED-DRIVE !!! :)
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 31 maja 2005, 14:24
Posty: 23
Skąd: Bogatynia
Auto: Mazda MX3 1.8 V6 24v 1992 K8

Postprzez andy_czarny » 3 kwi 2007, 07:56

a jak w mx-3 wygladaja hamulce?? sila hamowania jest wystarczajaca czy lepiej by bylo wsadzic cos wiekszego, mocniejszego??
pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 23 lut 2007, 15:58
Posty: 30
Skąd: POD BYdgoszcza
Auto: almera n15- narazie;)

Postprzez Winetou » 3 kwi 2007, 08:17

andy_czarny niestety hamulce to ta słaba strona mx-3 (podobnie jak mx-6). Nie licząc faktu, że można mieć zastrzeżenia do skuteczności hamowania, to po założeniu fajnych felg malutkie tarcze i zaciski (szczególnie z tyłu) wyglądają po prostu śmiesznie :) No ale mi póki co wystarcza – nie chce mi się bawić w rzeźbę i montować nic większego :)
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323