Szarpanie przy przyspieszaniu
Witam.
Miałem podobny przypadek ale tylko na PB , na LPG było OK a w moim przypadku uszkodzony był zawór recyrkulacj spalin .
Na sonde lambda bym nie stawiał bo nawet gdy ona nie działa komp podstawia sobie dane średnie i jest wszystko ok a tylko spalanie wzrasta
Pozdrowionka Zbyszek 626 2.5 V6
Miałem podobny przypadek ale tylko na PB , na LPG było OK a w moim przypadku uszkodzony był zawór recyrkulacj spalin .
Na sonde lambda bym nie stawiał bo nawet gdy ona nie działa komp podstawia sobie dane średnie i jest wszystko ok a tylko spalanie wzrasta
Pozdrowionka Zbyszek 626 2.5 V6
- Od: 16 lis 2003, 16:07
- Posty: 122
- Skąd: myszków
- Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V
krzynio323f napisał(a):a możesz mi powiedzieć gdzie on sie znajduje mniej więcej?????????? Ten zawór recyrkulacji spalin DZięki
właśnie
Witam ponownie.Co do pierwszego pytania w moim przypadku (silnik KL V6) znajduje sie poniżej pierwszej głowicy to ta od strony przegrody mniej więcej poniżej przepustnicy ale co do wymiany jego jest niezła gimnastyka.
Co do drugiego pytania odnośnie tego zaworu w silniku gaźnikowym nie wypowiem się ale według mnie raczej go nie ma.
Pozdrówka Zbyszek
Co do drugiego pytania odnośnie tego zaworu w silniku gaźnikowym nie wypowiem się ale według mnie raczej go nie ma.
Pozdrówka Zbyszek
- Od: 16 lis 2003, 16:07
- Posty: 122
- Skąd: myszków
- Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V
Na sonde lambda bym nie stawiał bo nawet gdy ona nie działa komp podstawia sobie dane średnie i jest wszystko ok a tylko spalanie wzrasta
Może kolega odłączy sondę i sprawdzi czy rzeczywiście jest tak jak mówi...
Witam.
Jeździłem bez sondy jakiś miesiąc czasu ale ilość spalanego LPG była koszmarna jakieś 20l/100km co do benzyny było podobnie tylko znacznie mniej niż LPG ,a tak jak mówiłem po odpięciu sondy komp rozpozna błąd sondy zapisze go w pamięci a podłoży sobie dane średnie.
Jeżeli instalacja LPG jest bez kompa a tylko zwykła regulacja śrubką na gazie nie będzie żadnej różnicy.
Jeździłem bez sondy jakiś miesiąc czasu ale ilość spalanego LPG była koszmarna jakieś 20l/100km co do benzyny było podobnie tylko znacznie mniej niż LPG ,a tak jak mówiłem po odpięciu sondy komp rozpozna błąd sondy zapisze go w pamięci a podłoży sobie dane średnie.
Jeżeli instalacja LPG jest bez kompa a tylko zwykła regulacja śrubką na gazie nie będzie żadnej różnicy.
- Od: 16 lis 2003, 16:07
- Posty: 122
- Skąd: myszków
- Auto: 626ge 2.5,1.8,ESPACE 3.0V6 24V
Swiece wymienić nie problem! Ceny są różne w zależności od firmy i modelu. Nie wiem czym jeździsz, ale generalnie polecam świece NGK. Nigdy nie miałem z nimi problemu czego nie powiem o Bosch. Padły mi po 3 miesiącach, a były dobrze dobrane według katalogu. Kup NGK a nie bedziesz miał problemów!
- Od: 15 gru 2003, 20:52
- Posty: 141
- Skąd: Trzebinia
- Auto: chwilowo brak
jimi napisał(a):323 1,6 94 rocznik
ile moga kosztowac swiece NGK?
p.s. chyba dam rade sam zalozyc
dokładnie Ci nie powiem. do mojej Madzi podchodza NGK BPR6 cena okolo 50zł za komplet. Musisz sobie sprawdzić w książce jakie są zalecane do Twojego modelu.
- Od: 15 gru 2003, 20:52
- Posty: 141
- Skąd: Trzebinia
- Auto: chwilowo brak
krzynio323f napisał(a):ludziska co to może być
![]()
![]()
A może bardzo prozaiczna przyczyna, a mianowicie:
– w jakim stanie masz uszczelke pod pokrywą zaworową
Może byc (tak jak u mnie było) juz zniszczona i masz którąs ze świec zalana olejem i dlatego przerywa.
Czy fajki na świecachj nie są mokre lub "obsrane "olejem
Sprawdź – może to to...
Pozdrawki
Daro W.
Daro W.
- Od: 20 paź 2003, 15:38
- Posty: 115
- Skąd: Wawa
- Auto: MX3 V6 '93; APRILIA RSV MILLE
Niestety nic sie nie zmienia zmieniłem przewody świece kopułke palec (JC) i po jakimś czasie znowu lipa, (co to jest ten moduł w zapłonie) może to to chyba jade podłączyć do kompa w aso 
Mniam GTR
1,3 bara to brrrrrr jedyne 300KM
w mojej 929 ponizej 1100 obr. na LPG to tak szarpie ze lewarka od biegów nie można utrzymać???? moze to dlatego ze silnik jest wzdłuż samochodu a nie jak w 626 ale mysle ze tek nie powinn być
! Swiece i przewody wymnieniałem i nic sie nie poprawiło!!!

GG# 706869<br>mazda 929, ambitna sztuka
!<br><br>
<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>

<b>www.mazdaspeed.pl</b><br>
<b>www.streetracers.pl</b>
- Od: 6 sty 2004, 21:18
- Posty: 96
- Skąd: Aleksandria
- Auto: Mazda 929 2.0i cupe
tez tak mam w swojej F-ce. Mam do wymiany sprzęglo i docisk bede to robil w tym tygodniu, zobaczymy czy problemy o ktorych mowicie znikna po tym jak wymienie tarcze i docisk. Wtedy dam wam odpowiedz, jak nic sie nie zmieni to przynajmniej wyelimunujemy jedna z mozliwych przyczyn:)))
Madzia to kobieta,która potrzebuje miłości
- Od: 21 mar 2004, 20:09
- Posty: 60
- Skąd: zamość
- Auto: 323F 1.5l BA `97
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości