Spadek mocy przy 1500obr/min
1, 2
http://www.mazdaspeed.pl/christmas/wars ... .php?c=obd , że się tak wtrącę chodzi chyba o ten link.
(:Mazda:)--> Bawareczka-->Lani-->Xsara
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
[url=http://imageshack.us][img]http://img185.imageshack.us/img185/6513/banner1ie2.jpg[/img][/url]
[url=http://g.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/][img]http://img185.imageshack.us/img185/banner1ie2.jpg/1/w668.png[/img][/url]
[url=http://www.motostat.pl/statystyki-pojazdu/363][img]http://www.motostat.pl/user_images/363/icon4.png[/img][/url]
- Od: 15 paź 2006, 21:37
- Posty: 319
- Skąd: ok. Piaseczna
- Auto: Citroen Xsara
Co do spalania wiem ze to mzoe zabrzmi dziwnie ale jak masz dostemp to wrzuc na jakis czas np na te 200km felgi np. 13' na oponkach 175/70 i porownaj zachowanie auta. Przy okazji mozesz poruszac kolem czy swobodnie sie obraca – kwestia lozysk a przy okazji zobaczysz jak spalanie .
Pozdrowka
dziubek
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
Niestety posiadam tylko te felgi co mam, ale zobacze może kuzyn ma zimówki na osobnych felgach i wtedy sprawdze.
Teraz kwestia błędów:
podłaczyłem wszystko tak jak było opisane, przekręciłem na zapłon, dioda zaświeciła się i za chwile zgasła, nie wyświetliła żadnych błędów, zapaliłem silnik, dioda dalej bez reakcji, gasząc silnik dioda lekko błysnęła, podczas sprawdzania błędów obroty wynosiły 500obr/min. Powtarzałem to trzy razy i za każdym było tak samo. Teraz nie wiem czy coś jest nie tak, czy nie mam w pamięci wogóle błędów.
Odnośnie ABS:
Czy wszystkie Madzie (BA) miały ABS
Ja mam wpięty bezpiecznik ABS i jest on sprawny, tyle tylko że moje oczy nie widziały jeszcze świecącej kontrolki ABS-u.
Sprawdzałem też błędy ABS-u i kontrolka się nie zaświeciła.
I teraz nie wiem czy mam ABS, czy tylko spaloną kontrolke.
Teraz kwestia błędów:
podłaczyłem wszystko tak jak było opisane, przekręciłem na zapłon, dioda zaświeciła się i za chwile zgasła, nie wyświetliła żadnych błędów, zapaliłem silnik, dioda dalej bez reakcji, gasząc silnik dioda lekko błysnęła, podczas sprawdzania błędów obroty wynosiły 500obr/min. Powtarzałem to trzy razy i za każdym było tak samo. Teraz nie wiem czy coś jest nie tak, czy nie mam w pamięci wogóle błędów.
Odnośnie ABS:
Czy wszystkie Madzie (BA) miały ABS
Ja mam wpięty bezpiecznik ABS i jest on sprawny, tyle tylko że moje oczy nie widziały jeszcze świecącej kontrolki ABS-u.
Sprawdzałem też błędy ABS-u i kontrolka się nie zaświeciła.
I teraz nie wiem czy mam ABS, czy tylko spaloną kontrolke.

- Od: 9 gru 2006, 15:37
- Posty: 1009
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)
Zobacz pod maske tam najlatwiej wyczaisz dodatkowa pompe i ewentualne dodatkowe czujniki od absu w kolach z abs w madziach bywalo roznie czasem mega wypas a nie bylo abs. Choc w 98 byl chyba standartowo juz.
Pozdrowka
dziubek
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
dziubek napisał(a):Zobacz pod maske tam najlatwiej wyczaisz dodatkowa pompe i ewentualne dodatkowe czujniki od absu w kolach.
Raczej nic nie wyczaje, Madzia to mój pierwszy samochód, a mam ją 4 miesiące i kompletnie nie znam się na samochodach.

- Od: 9 gru 2006, 15:37
- Posty: 1009
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)
To wyglada jak taki spory szescian z metalu do ktorego ida metalowe rurki. Pozatym pod maska powinien byc tez dolozyony bezpiecznik od abs. Ten szescian jest ciut za akumulatorem. Jesli nie ma absu to szescianu nie ma a rurki ida od razu na tylnej sciance komory silnika i rozchodza sie pod autko
Pozdrowka
dziubek
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
DROPKICK napisał(a):Na jedynce jak dojde 1500 obrotów nagle mam spadek mocy i później znowu powoli zaczyna się wkręcać. Miał ktoś coś takiego, albo wie czym może to być spowodowane?
Czyżby kolejna cewka padła w aparacie zapłonowym?
Sprawdź czy dzieje się tak na zimnym i rozgrzanym silniku.
- Od: 16 cze 2005, 10:55
- Posty: 727
KosteK napisał(a):Sprawdź czy dzieje się tak na zimnym i rozgrzanym silniku.
Dzieje się tak za każdym razem, nie ma znaczenie czy silnik jest zimny czy rozgrzany, do tego dużo pali i czuć strasznie spalinami.
Jeśli nie pokazują mi się żadne błedy, chyba że z tym też jest cos nie tak, to w takim razie sonda jest sprawna. A czy może być tak że katalizator jest zapchany, spaliny się nie wydostają tak jak powinny i wtedy sonda głupieje

- Od: 9 gru 2006, 15:37
- Posty: 1009
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)
dziubek napisał(a):To wyglada jak taki spory szescian z metalu do ktorego ida metalowe rurki. Pozatym pod maska powinien byc tez dolozyony bezpiecznik od abs. Ten szescian jest ciut za akumulatorem. Jesli nie ma absu to szescianu nie ma a rurki ida od razu na tylnej sciance komory silnika i rozchodza sie pod autko
Nie widzę takiej pompy, ani rurek którędy biegną, bezpiecznik od ABS-u jest 60A wpięty. Jedyne co widzę koło akumulatore to jest jakaś okrągła puszka, która nie niejst w instrukcji opisana.

- Od: 9 gru 2006, 15:37
- Posty: 1009
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości