Spadek mocy przy 1500obr/min
1, 2
Tzn . obroty ci wtedy spadaja czy autem szarpnie probowales startowac z 2 biegu czy jest podbnie czy jadac i zmieniajac biegi tez masz taki objaw czy tylko na 1 ?
Pozdrowka
dziubek
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
A od strony sprzegla sprawdziles? Tzn zaciagales reczny wrzucona jedynka i powoli puszczasz sprzeglo czy zgasnie czy nie autko i kiedy?
Czy w okolicach 4tys czujesz przyrost mocy – takie jakby wcisniecie w siedzenie (lekiie nie jak w tdi )czy tez nie czujesz mocy?
Pozdrowka
dziubek
Czy w okolicach 4tys czujesz przyrost mocy – takie jakby wcisniecie w siedzenie (lekiie nie jak w tdi )czy tez nie czujesz mocy?
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
dziubek napisał(a):Czy w okolicach 4tys czujesz przyrost mocy – takie jakby wcisniecie w siedzenie (lekiie nie jak w tdi )czy tez nie czujesz mocy?
Ruszam, jak mam już 1500 to spada moc, a w okolicy 4000 dostaje wtedy dopiero buta i zaczyna się zbierać.
A z tym sprzęgłem to o co chodzi, jak mam to sprawdzić z ręcznym

- Od: 9 gru 2006, 15:37
- Posty: 1009
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)
Co do sprzegla zaciagasz go maksymalnie zakladam ze jest sprawny. Wrzucasz jedynke i raczej bez dodawania gazu powolutku puszczasz sprzegla i patrzysz czy zgasnie ci silnik czy go zatkasz czy bedzie chwila w ktorej jakby sie slizga na sprzegle czyli opor dla silnika minimalny a auto stoi i nie szarpie nim ewentualnie sproboj drugi raz jesli zgasnie gdy bedziesz mail te 1500 i wtedy to samo ze sprzeglem czy bedzie go dusilo czy tez nie.
Pozdrowka
dziubek
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
Próbowałem na ręcznym dodając lekko gazu, to zamieli lekko kołami, szarpnie i zgaśnie.
Powoli zaczyna mnie już trafiać z tym autem. Po mieście mi bierze 12-14l, a w trasie 9,5-10l.
No i od jakiegoś czasu to wogóle chodzi jak muł.
Może to być spowodowane sądą i katalizatorem
Powoli zaczyna mnie już trafiać z tym autem. Po mieście mi bierze 12-14l, a w trasie 9,5-10l.
No i od jakiegoś czasu to wogóle chodzi jak muł.
Może to być spowodowane sądą i katalizatorem

- Od: 9 gru 2006, 15:37
- Posty: 1009
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)
Hmm tez mzoe byc bardziej sonda moze glupiec a kiedy filtry wymieniales i na jakim paliwe jezdisz filtr paliwa tez zmieniales?
Na jalowym ile masz obrotow trzyma je czy plywa?
Pozdrowka
dziubek
Na jalowym ile masz obrotow trzyma je czy plywa?
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
Auto mam od początku grudnia.
Zaraz jak kupiłem poszedł do mechanika, powiedziałem żeby wymienił rozrząd i filtry no i ogólnie popatrzył czy coś jeszcze pasuje zrobić, mechanik znajomy więc w kulki nie poleciał, teraz niestety nie ma go w Polsce.
Wymienił rozrząd i wszystkie świece, filtry powiedział że są niedawno wymieniane.
Ja wymieniłem olej w silniku i w skrzyni, i płyn w chłodnicy.
Paliwo na LOTOS-ie 98'oktanów, znajomi też na tym śmigają i nie narzekają na paliwo.
Odpalam madzie i mam 2000, za moment spada do 1500, znowu chwila i leci na 750, odpala za pierwszym i wogóle nie gaśnie.
Zaraz jak kupiłem poszedł do mechanika, powiedziałem żeby wymienił rozrząd i filtry no i ogólnie popatrzył czy coś jeszcze pasuje zrobić, mechanik znajomy więc w kulki nie poleciał, teraz niestety nie ma go w Polsce.
Wymienił rozrząd i wszystkie świece, filtry powiedział że są niedawno wymieniane.
Ja wymieniłem olej w silniku i w skrzyni, i płyn w chłodnicy.
Paliwo na LOTOS-ie 98'oktanów, znajomi też na tym śmigają i nie narzekają na paliwo.
Odpalam madzie i mam 2000, za moment spada do 1500, znowu chwila i leci na 750, odpala za pierwszym i wogóle nie gaśnie.

- Od: 9 gru 2006, 15:37
- Posty: 1009
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)
Hmm co do filtrow jak mozesz zerknij a filtr paliwa nie wiesz czy zmienial bo mozesz go miec zapackany – osobiscie co do paliwa lotosa nie mam za dobrego zdania choc pewnie od stacji to zalezy (choc polska to loteria) ale ja na lotosie zawsze mailem madzie zmulona i wiecej lykala do tego o dziwo zawsze wiecej tam wleje do baku niz na shelu.Lotosa lalem nawet tam 98 i nie czulem roznicy miedzy shelem 95 choc i tak wsio u nas pochodzi z orlena i reszta z lotosa. Wiec ja bym tez sprawdzil ten filtr paliwa i zatankowal na innej stacji tankujesz duzo czy jedzisz non stop na swiecacej rezerwie? Bo w tym drugim wypadku mogles zasac paprochow z baku mozna tez sprobowac madzie przegonic jak jestes na postoju wciskajac gaz na maxa kiedy masz odciecie paliwa w silniku powyzej 6500 obr tzn u mnie jest przy 6750 choc niektore miejwaja roznie ale powyzej 6 powinna sie krecic bez problemu.
Pozdrowka
dziubek
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
Na lotosie jeździ mi dużo lepiej niż na Shel V-power.
Nie wiem nawet czy działa mi kontrolka rezerwy, bo mniej niż połowa baku to jeszcze nie miałem, więc nie mogło mi zassać paprochów.
Odcięcie u mnie jest przy 7000obr.
Gdzie jest filtr paliwa? Bo nie mam pojęcia.
Nie wiem nawet czy działa mi kontrolka rezerwy, bo mniej niż połowa baku to jeszcze nie miałem, więc nie mogło mi zassać paprochów.
Odcięcie u mnie jest przy 7000obr.
Gdzie jest filtr paliwa? Bo nie mam pojęcia.

- Od: 9 gru 2006, 15:37
- Posty: 1009
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)
Filtr paliwa trzeba troche poszukac sam sie nakabinowalem ale sprytne japonskie lapki tylko mogly tam go dac jak stanie przed maska i patrzysz na komore silnika to jak jest tylna scianka komory bardziej po prawej rece troche pod koloktorem ssacym tama mala czarna puszka i ida w dziwnych katach te krucce . A co do paliwa tankowales v-power czy v power racing bo to spora roznica te pierwsze to zwykla 98 o ambitnej nazwie a ta druga to produkt shela co ma 99 oktan i zazwyczaj przyjezdza z nimiec w cysternie prosto na stacje. To masz wysoko odciecie ale masz silnik 98r wiec moze tam jest ciut wyzej pozatym twoj powinien palic tyle co moj lub nawet mnie bo tam jest pewna zmiana co do budowy poprawili sprawe oleju i spalania.
A na jakich laczka jezdzisz i jaki odcinki pokonujesz wiecj niz 10-20km za jedna droga ?
Pozdrowka
dziubek
A na jakich laczka jezdzisz i jaki odcinki pokonujesz wiecj niz 10-20km za jedna droga ?
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
Mam 195/50/15, z tego co mi się wydaje to za małe, że powinien być profil 55.
Jazda po mieście to odcinki do 10km, rano do pracy, później do domu i czasem do sklepu wtedy pali mi do 14l/100km, dzisiaj zatankowałem i wyszło mi 10,2l/100km to jak na razie mój najniższy wynik z jazdy po mieście. Jesli chodzi o trase to wychodzi mi 9l/100km, a są to trasy Rzeszów --> Kraków --> Rzeszów, Rzeszów --> Stalowa Wola.
Jazda po mieście to odcinki do 10km, rano do pracy, później do domu i czasem do sklepu wtedy pali mi do 14l/100km, dzisiaj zatankowałem i wyszło mi 10,2l/100km to jak na razie mój najniższy wynik z jazdy po mieście. Jesli chodzi o trase to wychodzi mi 9l/100km, a są to trasy Rzeszów --> Kraków --> Rzeszów, Rzeszów --> Stalowa Wola.

- Od: 9 gru 2006, 15:37
- Posty: 1009
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)
ja miałem 215/40 16" w sumie mam je tylko idą na sprzedanie..oddam za rozsadne pieniądze....za pierwszym razem palił mi 12,5l typowo jazda po miescie max po 2km i zatrzymanie tyle mam do pracy! a na trasie tylko ze juz na stalówkach spalił mi 8.3l przy róznych prędkościach ale raz mialem 170km/h teraz testuje po miescie na stalówkach ciekawe ile mi wyjdzie...
- Od: 4 mar 2007, 12:30
- Posty: 44
- Auto: mazda 323f 94' BA 1.5 16V
Co do profilu tez mam 195/50/15 jesli chodzi o letnie oponki i jest najblizszy orginalowi wg. kalkulatora roznica na liczniku powinnna wynosi 0,1km, co do wielkosci no niestety nadkola sa spore bo tam i 17 cali sie miesci bez problemu sam mysle o 16 ale narazie to tylko pomysl. 55 da ci najwyzej ciut lepszy komfort ale wieksze przeklamania na liczniku . Co do twoich przebiegow dosyc krotkich to autko moze lyknac (przyklad corsa 1.4i potrafi spalic 11l robiac bardzo krotkie trasy ) choc te 14 wydaje mi sie sporo chyba ze stratujesz z butem w podlodze i jedziesz w dryfcie pod sklep
. w trasie 9 l zalezy jaka srednia predkosc( dla porownania ja mialem 9l gdy robilem 270km i lecialem miedzy 150-170km/h non stop) i wogole jaka masz trzymana predkosc na takiej trasie. Na 98 powinno autko spalac ciutek mniej lub to samo . A nie lejesz 98 w cenie 95 ? Bo ostatnio po stacja sa takie "promocje" co do ktorych mzona miec watpliwosc. Moze zmien filtr paliwa zerknij na filtr powietrza i zatnkuj na zupelnie innej stacji mzoe najlepiej takie swiezo wybudowanej ale nie polecam tych przy hipermarketach lub typu bezobslugowego neste.
Robiles litrazowanie full bak zrobic 100km +/-5km i zatnakowac na tej samej stacji ten sam dystrybutor do full baku?
Co do spalania masz autko pod chmurka czy w garazu? Zerkasz moze na wskaznik temperatury czy jadac podnosi sie szybko czy dopiero podnosi sie gdy konczysz jazde?
Tzn po tych 10km
Pozdrowka
dziubek
Robiles litrazowanie full bak zrobic 100km +/-5km i zatnakowac na tej samej stacji ten sam dystrybutor do full baku?
Co do spalania masz autko pod chmurka czy w garazu? Zerkasz moze na wskaznik temperatury czy jadac podnosi sie szybko czy dopiero podnosi sie gdy konczysz jazde?
Tzn po tych 10km
Pozdrowka
dziubek
Mazda + saperka – prawie jak Jeep ;)
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
+
była BeAtka i GabrYsia jest Renifer ;)
Moje ostanie mazdowe maleństwo- http://tnij.org/mazda6gy
Też własnie myśle wcisnąć większe felgi.
Jeżdze spokojnie i bez buta w podłodze, nawet jeśli chciał bym coś przycisnąć to kobieta strasznie nie lubi tego. Trasa to prędkość 100-140km/h.
Nie leje na takich promocjach, a Lotos u mnie funkcjonuje dopiero od niedawna. Teraz zalałem na innej stacji, więc zobacze co i jak.
Za każdym razem jak przejade około 200km to tankuje do pełna.
No niestety autko cały czas stoji pod gołym niebem
Wskaźnik temperatury podnosi się w miarę szybko.
Miałem brać na komputer na sprawdzenie błędów, ale wyskoczyli mi z ceną 130zł, więc musze poczekać na przyszły tydzień do gościa co sprawdza za 60zł.
Jeżdze spokojnie i bez buta w podłodze, nawet jeśli chciał bym coś przycisnąć to kobieta strasznie nie lubi tego. Trasa to prędkość 100-140km/h.
Nie leje na takich promocjach, a Lotos u mnie funkcjonuje dopiero od niedawna. Teraz zalałem na innej stacji, więc zobacze co i jak.
Za każdym razem jak przejade około 200km to tankuje do pełna.
No niestety autko cały czas stoji pod gołym niebem
Wskaźnik temperatury podnosi się w miarę szybko.
Miałem brać na komputer na sprawdzenie błędów, ale wyskoczyli mi z ceną 130zł, więc musze poczekać na przyszły tydzień do gościa co sprawdza za 60zł.

- Od: 9 gru 2006, 15:37
- Posty: 1009
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Xedos6, 2.0 V6, 1999 :)
Otwierasz klapkę w złączu "Diagnosis", jak stoisz z przodu samochodu to jest ono po prawej stronie w pobliżu akumulatora. Wyłączasz zapłon, łączysz styki GND oraz TEN np. wspomnianym spinaczem biurowym. Diodę świecącą wstawiasz w styki FAN oraz B+ włączasz zapłon (nie uruchamiając silnika) i obserwujesz diodę. Po przekręceniu kluczyka dioda zapali się na kilka sekund i zgaśnie, po czym zacznie migać pokazując ewentualne kody błedów. Jeżeli dioda wogóle się nie zapala oznacza to, że należy ją włożyć odwrotnie.
- Od: 24 cze 2006, 10:58
- Posty: 111
- Skąd: Białystok
- Auto: 3 (BL) 1.6 2009r.
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości