MarcinB napisał(a):Żeby zawór lepiej się domykał i mniej otwierał na zimnym silniku należy tą śrubę wkręcić czy wykręcić?
Możesz jeszcze odpowiedzieć na to pytanie?
www.mazdaspeed.pl
MarcinB napisał(a):MarcinB napisał(a):Żeby zawór lepiej się domykał i mniej otwierał na zimnym silniku należy tą śrubę wkręcić czy wykręcić?
Możesz jeszcze odpowiedzieć na to pytanie?
KEEL napisał(a):jak masz jeszcze to wszystko porozkręcane to zrób pomiar tych sprężyn, chodzi mi o ich długość...
bo ja je rozciągłem i troche mi teraz obr falują
pozdr
KEEL napisał(a):MarcinB jak masz jeszcze to wszystko porozkręcane to zrób pomiar tych sprężyn, chodzi mi o ich długość...
jacks napisał(a):Ja chyba musze kupic nowy silniczek, bo wszystko juz robiłem co było moża zrobić i dalej jest tak samo
Można gdzieś wogóle kupic nowy silniczek krokowy do MX-3 V6
Czy 200 zł za używke, razem z przepustnica to dobra cena ?
Rafal_S napisał(a):czy w silniku Z5 z rocznika 97' nie wystepuje opisywana srubka do regulacji? Jest tez opcja – na ktora licze, ze nie moge jej znalezc
MarcinB napisał(a):Próbowałem regulacji tą śrubą ale nijak nie mogłem jej ruszyć. WD40 też nie pomógł
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości