a tak szczerze to nie sprawdzalem takeij zaleznosci od zostawieniu na postoju na biegu –> R lub luz – > R
Ciezko wchodzacy wsteczny bieg R
ale moze np. jak zostawisz auto na biegu na postoju... powiedzmy na 2... i pozniej chcesz R moze blokowac
a tak szczerze to nie sprawdzalem takeij zaleznosci od zostawieniu na postoju na biegu –> R lub luz – > R
a tak szczerze to nie sprawdzalem takeij zaleznosci od zostawieniu na postoju na biegu –> R lub luz – > R
- Od: 20 maja 2004, 19:22
- Posty: 362
- Skąd: Wrocław/Międzybórz
- Auto: Mazda 323 BG 1.3 16V 95'
I to moze jest właśnie to?! Trzeba rozbebeszyć skrzynkę i wszystko się wyjaśni.Mi sie wydaje ze moze to wynikac z tego ze ktos przed Toba sie nieumiejetnie ze skrzynia biegow obchodzil...
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Jaksa napisał(a):I to moze jest właśnie to?! Trzeba rozbebeszyć skrzynkę i wszystko się wyjaśni.Mi sie wydaje ze moze to wynikac z tego ze ktos przed Toba sie nieumiejetnie ze skrzynia biegow obchodzil...
O nie nie to ja najapierw sprawdze sprzeglo
Dzieki !
- Od: 27 lip 2004, 22:06
- Posty: 150
- Skąd: Bialystok
- Auto: Mazda MX-3
Witam i z tego co przecztałem w postach powiem że szczególnie MX-3 przy rozgrzanym silniku i skrzyni ma tą wadę z ciężko wchodzącym wstecznym. To jest norma i poprostu każdy właściciel ma swój sposób na ten wsteczny. Proponuję znajdz ten "swój".
ZSW M926 MAZDA MX-3
- Od: 28 mar 2004, 23:24
- Posty: 152
- Skąd: Świnoujście
- Auto: Mazda MX-3 1.6
artus napisał(a):Witam i z tego co przecztałem w postach powiem że szczególnie MX-3 przy rozgrzanym silniku i skrzyni ma tą wadę z ciężko wchodzącym wstecznym. To jest norma i poprostu każdy właściciel ma swój sposób na ten wsteczny. Proponuję znajdz ten "swój".
Widze ze tez maz 1.6 ... powiedz mi ktory rok i ile masz obrotow przy predkosci 100 km/h ?
Zaskoczylem sie bardzo kiedy u siebie przy predkosci 100 km/h na V biegu zobaczylem obroty w okolicach 3000
I powiedz jeszcze jak wychodzi Ci jej spalanie.
Pozdrawiam.
- Od: 27 lip 2004, 22:06
- Posty: 150
- Skąd: Bialystok
- Auto: Mazda MX-3
Zaskoczylem sie bardzo kiedy u siebie przy predkosci 100 km/h na V biegu zobaczylem obroty w okolicach 3000 troche ... duzo
nie nazekaj i tak w 1,6(okolo 105km/h przy 3000obr/min na 5) skrzynia ma dluzsze przelozenie glowne niz w 1,8v6(okolo 97km/h przy 3000obr/min na 5) dane pochodza z programu cartest, wiec moga odbiegac troche od predkosci licznikowych
I powiedz jeszcze jak wychodzi Ci jej spalanie.
spalanie i tak zalezne jest od kierowcy, ale zacznij sie martwic jesli przekroczy Ci 9l/100km po miescie przy normalnej dynamicznej jezdzie
pozdro
- Od: 21 lut 2004, 19:52
- Posty: 37
- Skąd: Dąbrowa Górnicza
- Auto: Tribute 3.0 V6
gutek napisał(a):Zaskoczylem sie bardzo kiedy u siebie przy predkosci 100 km/h na V biegu zobaczylem obroty w okolicach 3000 troche ... duzo
nie nazekaj i tak w 1,6(okolo 105km/h przy 3000obr/min na 5) skrzynia ma dluzsze przelozenie glowne niz w 1,8v6(okolo 97km/h przy 3000obr/min na 5) dane pochodza z programu cartest, wiec moga odbiegac troche od predkosci licznikowychw koncu mx-3 to nie jest samochod do jezdzenia w dlugie trasy po niemieckich autostradach
I powiedz jeszcze jak wychodzi Ci jej spalanie.
pozdro
Szkoda, bo tak sie zastanawiam, skoro przy predkosci podroznej ... 120lm/h jest 4000 obr. to jakie moze byc jej spalanie ?
spalanie i tak zalezne jest od kierowcy, ale zacznij sie martwic jesli przekroczy Ci 9l/100km po miescie przy normalnej dynamicznej jezdzie
Jeszcze nie mialem okazje tego sprawdzic -sprawdze jak ja zatankuje do pelna. Wydaje mi sie ze mx-3 ma bardzo duza rezerwe ... wskazowka spada ponizej krechy i jeszcze napewno da sie przejechac z 60km.
- Od: 27 lip 2004, 22:06
- Posty: 150
- Skąd: Bialystok
- Auto: Mazda MX-3
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości