Tak , nówka z ASOemmarek napisał(a):orginał?
Trzęsie samochodem podczas hamowania
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
co prawda szykuje sie dopiero na wiosne z wymiana tarcz i klockow ale juz bym chial zrobic sobie skarbonke
i kupic jak najlepsze.
na niemieckiej stronie w dziale jak to zrobic znalazlem opis z tym ze nicholery nie rozumiem.
http://www.mazdamx-3.nl/
Chciałbym kupić cos takiego :
Widziałem tez gdzies w sieci oferte klockow firmy Bosch co o nich sadzicie??
ma ktos jakas strone po polsku wlasnie podobna do tej, bo w sumie chcialbym je zalozyc sobie sam ...
Pozdrowka
na niemieckiej stronie w dziale jak to zrobic znalazlem opis z tym ze nicholery nie rozumiem.
http://www.mazdamx-3.nl/
Chciałbym kupić cos takiego :

Widziałem tez gdzies w sieci oferte klockow firmy Bosch co o nich sadzicie??
ma ktos jakas strone po polsku wlasnie podobna do tej, bo w sumie chcialbym je zalozyc sobie sam ...
Pozdrowka
Do sprzedania nasza mazda MX3, Londyn cena 500funtów
- Od: 15 cze 2006, 13:35
- Posty: 137
- Skąd: LONDYN
- Auto: MX-3 1,6
olaf_b napisał(a):a mam problem bo mam nowe tarcze i nowe klocki (tył i przód) a przy hamowaniu z większoej prędkości (od 100) szarpie kierownicą i troche trzęsie autem.. co to moze być?
U mnie to była rdza na piaście pomiędzy tarczą.
- Od: 9 sty 2007, 16:05
- Posty: 125
- Auto: dawniej – dwie zielone 626, GE – obecnie OMEGA MV6 – tez zielona
klub3 napisał(a):U mnie to była rdza na piaście pomiędzy tarczą
często się zdarza takie "niedopatrzenie" przy montażu nowych tarcz.
Witam,
Bardzo ważne moim zdaniem są sprężynki/druciki/ w zaciskach. Miałem wymieniane tarcze i klocki w renomowanym zakładzie. I było jakby uderzenie w okolicy koła podczas hamowania. Zanim skojarzyłem, że to może być brak drugiej sprężynki w zacisku straciłem sporo nerwów. Po jej załozeniu wszystko zagrało jak trzeba.
A propos tarcz, jeżdże na Zimmermanch nawiercanych /przód/– od roku i jest bardzo OK.
Pozdrawiam
Geriavid
PS. Nie założono -za moją wiedzą-w warsztacie drugiej sprężynki, bo stara pękła a nowej takiej nie było. Jazda próbna na krótkim odcinku wypadła OK,więc o sprawie zapomniałem. Diabeł tkwi....
Bardzo ważne moim zdaniem są sprężynki/druciki/ w zaciskach. Miałem wymieniane tarcze i klocki w renomowanym zakładzie. I było jakby uderzenie w okolicy koła podczas hamowania. Zanim skojarzyłem, że to może być brak drugiej sprężynki w zacisku straciłem sporo nerwów. Po jej załozeniu wszystko zagrało jak trzeba.
A propos tarcz, jeżdże na Zimmermanch nawiercanych /przód/– od roku i jest bardzo OK.
Pozdrawiam
Geriavid
PS. Nie założono -za moją wiedzą-w warsztacie drugiej sprężynki, bo stara pękła a nowej takiej nie było. Jazda próbna na krótkim odcinku wypadła OK,więc o sprawie zapomniałem. Diabeł tkwi....
- Od: 7 maja 2005, 15:03
- Posty: 32
- Skąd: Warszawa
- Auto: V6KL24v
olaf_b napisał(a):hehe... i reklamy i to...
co do niedopatrzenia to zawsze jest możliwe... sprawdze to jak tylko wróce do domu. stęskniłęm się za moją mazda już
Sorry za odkopywanie tematu ale mam ten sam problem. Kupiłem sobie nowe autko. Nowe tarcze i klocki (przynajmniej wyglądają na funkiel nówki) zakładane w ASO Hondy. Wszystko fajnie tylko jak jade 120 i więcej to przy deptaniu hamulca trzęsię mi mocno kierą. Na niższych prędkościach już nie mam czegoś takiego. Teraz nie bardzo wiem co zrobić, jak mi mechani wymieni całe hamulce i wszystko zostanie jak było to mnie chyba szlag trafi. Póki co próbuje sam wybadać sprawę.
Możliwe, żeby opony dawały taki efekt? Są z 2001 rocznika już troche poparciałe i cholernie głośne (Michelin Pilot HX), między 60 a 80 wydają irytujący powtarzający się dźwiek. Powyzej 120 dźwięk robi się ciągły ale głośny i denerwujący. Łożyska powinny być w porządku (przynajmneij tak sie mojemu znajomemu wydawało).
- Od: 23 maja 2006, 18:23
- Posty: 24
- Skąd: Łódź
- Auto: Honda Accord Coupe '98 2.0 iES
Adasi sprawdź tylne tarcze i końcówki drążków z przody – jedz po prostu na stacje diagnostyczna
- Od: 19 sty 2005, 23:02
- Posty: 630
- Skąd: Bydgoszcz
- Auto: BMW M3 Audi A6 Mazda6
geriavid napisał(a):Witam,
Bardzo ważne moim zdaniem są sprężynki/druciki/ w zaciskach. Miałem wymieniane tarcze i klocki w renomowanym zakładzie. I było jakby uderzenie w okolicy koła podczas hamowania. Zanim skojarzyłem, że to może być brak drugiej sprężynki w zacisku straciłem sporo nerwów. Po jej załozeniu wszystko zagrało jak trzeba.
A propos tarcz, jeżdże na Zimmermanch nawiercanych /przód/– od roku i jest bardzo OK.
Pozdrawiam
Geriavid
PS. Nie założono -za moją wiedzą-w warsztacie drugiej sprężynki, bo stara pękła a nowej takiej nie było. Jazda próbna na krótkim odcinku wypadła OK,więc o sprawie zapomniałem. Diabeł tkwi....
Jakie klocki założyłeś do tarcz Zimmerman?
- Od: 18 wrz 2005, 00:29
- Posty: 83
- Skąd: Warszawa/Lublin
- Auto: Aktualnie:
626 GF 4D 2.0 diesel '01 oraz MB W124 220E 2.2 benzyna '93
Wcześniej:
Octavia L&K 1.8 20V turbo '01
626GF 5D 2.0 benzyna (136KM) '01
Witam.
A umnie wygląda to nieco inaczej,trzęsie mi dość mocno powyżej 120km/h kierownicą.Na zimówkach,letnich,felgi niepokrzywione,a opony kupione jakoś rok temu więc można uznać że wmiare nowe dobrze powyważane.Przy hamowaniu niema żadnych bić na pedale chamulca czy kierownicy.Od czego zacząć wtym przypadku?
A umnie wygląda to nieco inaczej,trzęsie mi dość mocno powyżej 120km/h kierownicą.Na zimówkach,letnich,felgi niepokrzywione,a opony kupione jakoś rok temu więc można uznać że wmiare nowe dobrze powyważane.Przy hamowaniu niema żadnych bić na pedale chamulca czy kierownicy.Od czego zacząć wtym przypadku?
- Od: 19 lis 2007, 20:41
- Posty: 49
- Skąd: Dolny Śląsk
- Auto: MAZDA 626GE ROK96 1.8 16V
Ja tez mialem problem z wibracjami przy hamowaniu. Od 4 lat gdy mam swoje auto dwa razy wymienialem tarcze a poza tym ze 2 czy 3 razy je toczłem. Zmienialem tez piasty (wskazywane jako przyczyna bicia) i amory (przyszedl na nie czas). Nic to nie dało, problem wciaz istniał. Rozwiązaniem okazała sie wymiana tylnych tulei przednich wahaczy (t.zw. „motyli”). Wymianę tą dokonałem w zwiazku z zupełnie innym problemem i na moje wyraźne życzenie ponieważ mechanik nie kwalifikowal ich do wymiany. Ta wymiana całkiem niespodziewanie, natychmiast i radykalnie rozwiazała problem wibracji przy hamowaniu.
Ostatnio edytowano 5 sty 2010, 14:55 przez Veetec, łącznie edytowano 2 razy
- Od: 18 wrz 2005, 00:29
- Posty: 83
- Skąd: Warszawa/Lublin
- Auto: Aktualnie:
626 GF 4D 2.0 diesel '01 oraz MB W124 220E 2.2 benzyna '93
Wcześniej:
Octavia L&K 1.8 20V turbo '01
626GF 5D 2.0 benzyna (136KM) '01
Viking napisał(a):Witam-Ile trzeba liczyc na 2xtarcze i 2xklocki
zalezy do jakiego samochodu ale komplet ok 300zł
Viking napisał(a):I ile dobre tarcze i dobre klocki powinny wytrzymac?
to zależy od stylu jazdy – jak spokojnie to tarcze ok 120tyś a klocki z 40-50 tyś

http://www.youtube.com/watch?v=yormhej1TKs
Jedno zrobię coś innego się popsuje
U mnie tez przy prędkości ok 100 km/h gdy wcisnę hamulec wszystko zaczyna drżeć.
A prawie cale zawieszenie po remoncie
Będziemy szukać przyczyny
U mnie tez przy prędkości ok 100 km/h gdy wcisnę hamulec wszystko zaczyna drżeć.
A prawie cale zawieszenie po remoncie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Będziemy szukać przyczyny
To, co łatwe, nie prowadzi do niczego.
GD – Generacja Doskonała
GD – Generacja Doskonała
- Od: 20 lut 2008, 21:59
- Posty: 3367 (90/160)
- Skąd: Krotoszyn
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 90 km '92r + LPG
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6