Prędkość max, przyspieszenie 0-100, elastycznosc???
Autostrada ? Kraków- Katowice.
Postanowiłem w końcu sprawdzić Z5 w mojej 323C, podobno na tej trasie kontrolują radarami ale to olałem.
Do 170 ciągnie w miarę dobrze, później do 180-185 trzeba trochę czekać, to jest max na prostej i równej drodze. Z niewielkiej górki miałem na liczniku 195km /h. To jest chyba max co da się wyciągnąć z tego silnika.
Opony 13 "
Postanowiłem w końcu sprawdzić Z5 w mojej 323C, podobno na tej trasie kontrolują radarami ale to olałem.
Do 170 ciągnie w miarę dobrze, później do 180-185 trzeba trochę czekać, to jest max na prostej i równej drodze. Z niewielkiej górki miałem na liczniku 195km /h. To jest chyba max co da się wyciągnąć z tego silnika.
Opony 13 "
Ludzie nie są stworzeni do pracy ponieważ męczą się w niej.
- Od: 31 maja 2006, 21:43
- Posty: 77
- Skąd: Kraków
- Auto: MX5 1.8 Miracle , Honda Civic Sport
własnie jestem po wieczornym sprawdzeniu mojej madzi....
silnik 90 KM ditd 323 BJ 99 rocznik
paliwo shell Vpower
zmian w silniczku- brak ... ino..hehe...wkladka sportowa K&N
sam na pokładzie ...
przyspieszenie
0-100 – 11.2 sekundy
elastycznosc
60-100 na IV biegu – 8.8 sekundy
80-120 na V biegu – 11.1 sekundy
błąd pomiaru pewnie koło....0,3- 0,5 sekundy
max prędkosc to 185 km..zmierzona ale nie dziś
dla mnie osiagi sa
silnik 90 KM ditd 323 BJ 99 rocznik
paliwo shell Vpower
zmian w silniczku- brak ... ino..hehe...wkladka sportowa K&N
sam na pokładzie ...
przyspieszenie
0-100 – 11.2 sekundy
elastycznosc

60-100 na IV biegu – 8.8 sekundy
80-120 na V biegu – 11.1 sekundy
błąd pomiaru pewnie koło....0,3- 0,5 sekundy
max prędkosc to 185 km..zmierzona ale nie dziś
dla mnie osiagi sa

http://www.site-clocks.com/flash/clocks ... hex=00AA00" width="150" height="75" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash">
- Od: 31 maja 2006, 21:08
- Posty: 58
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F 2.0 diesel 90 koników 99r
luzaklive1 napisał(a):własnie jestem po wieczornym sprawdzeniu mojej madzi....
silnik 90 KM ditd 323 BJ 99 rocznik
paliwo shell Vpower
zmian w silniczku- brak ... ino..hehe...wkladka sportowa K&N![]()
sam na pokładzie ...
przyspieszenie![]()
0-100 – 11.2 sekundy
elastycznosc![]()
60-100 na IV biegu – 8.8 sekundy![]()
80-120 na V biegu – 11.1 sekundy![]()
błąd pomiaru pewnie koło....0,3- 0,5 sekundy
max prędkosc to 185 km..zmierzona ale nie dziś
dla mnie osiagi sa
znalazłem ciekawa...tabelke..porownan przyspieszen i elastycznosci...
Marka i typ Moc (KM) Maksymalny Elastyczność 60-100 Elastyczność 80-120 0-100 km/h (s)
Toyota Corolla 116/3600 280/2000 6,7 9,9 10,5
2,0 D-4D
Honda Accord 140/4000 340/2000 7,5 10,8 9,5
2,2 CTDi
Audi A4 1,8 T 190/5700 240/1950 6,6 10,9 8,1
BMW 325 192/6000 245/3500 8,4 11 7,3
Audi A3 140/4000 320/1750 6,4 11,2 9,6
2,0 TDI
Seat Leon 1,9 TDI 110/4150 235/1900 8,6 12,1 11
Ford Focus 1,8 TDCi 100/3850 240/1750 8,3 12,4 12
Peugeot 407 136/4000 320/2000 7,5 12,8 10,8
2,0 HDI
Alfa 147 150/6300 181/3800 8,2 13,2 9,3
2,0 16V
Skoda Fabia 1,4 TDI 75/4000 195/2200 8,9 13,3 15,9
VW Passat 2,0 16V 130/5700 195/3300 9,2 13,6 9,8
VW Polo 86/5000 130/3750 12,3 21,2 12,8
1,4 16V
Fiat Panda 1,2 60/5000 102/2500 13,5 23,6 15,2
http://www.site-clocks.com/flash/clocks ... hex=00AA00" width="150" height="75" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash">
- Od: 31 maja 2006, 21:08
- Posty: 58
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F 2.0 diesel 90 koników 99r
potwierdzam, ze starsze mx-3 ciagną do 6800 a potem dół. zbadane empirycznie.
Mazda MX-3, 1993, 1.6 SOHC, 2 osoby, 95 oktan, 205 45 15 przód i tył, obniżona. zmierzone dobrym sprzętem do tego celu. silnik w mojej opinii zamulony, do wymiay lambda bo pali jak smok.
0-96,7 – 11,8 s
1/4 mili – 18,6 s – 120km/h
Mazda nie zawyża prędkości (albo zawyża w b. małej ilości) – zmierzone. Za to astry to spokojnie o 10km/h.testowane gps i zrownaniem madzi i astry na trasie.
Mazda MX-3, 1993, 1.6 SOHC, 2 osoby, 95 oktan, 205 45 15 przód i tył, obniżona. zmierzone dobrym sprzętem do tego celu. silnik w mojej opinii zamulony, do wymiay lambda bo pali jak smok.
0-96,7 – 11,8 s
1/4 mili – 18,6 s – 120km/h
Mazda nie zawyża prędkości (albo zawyża w b. małej ilości) – zmierzone. Za to astry to spokojnie o 10km/h.testowane gps i zrownaniem madzi i astry na trasie.
- Od: 19 paź 2006, 13:40
- Posty: 225
- Skąd: Gdynia / Ol. / Kętrzyn
- Auto: Było: MX-3 1,6 16V B6 93'
Ja sie rozbujałem kilka dni temu na obwodnicy tarnowskiej do 190 km/h ale to na gazie, a na nim auto wkręca mi się jedynie do 6,5 rpm
na benzynie prognozuje ponad 200km/h a to już jest zabawa 
STOP PNEUMOKOKOM:) JTG MEMBER
- Od: 18 sty 2007, 17:52
- Posty: 46
- Skąd: Rzeszów
- Auto: Honda Civic VTEC
180 km/h czy na benzynie czy to na gazie i ani kilosa wiecej.W dodatku na zimowkach 175-70-13
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
sps-snipers napisał(a):180 km/h czy na benzynie czy to na gazie i ani kilosa wiecej.W dodatku na zimowkach 175-70-13
Cienko coś

- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
Jakie zwezki?Jedno jest pewne mam falujace obroty.Krokowy troche szaleje.Wiem ten temat byl poruszany ale to moze byc przyczyna ze wolniej sie zwija ale tez i szczeki mi troche ocieraja o bebny i musze to zrobic po sie troszke wolniej zbiera
- Od: 5 sty 2007, 18:46
- Posty: 1146
- Skąd: Gliwice
- Auto: Było : Punto I Prelude II gen Audi 200 5000s , 323F BA , E46 .
Jest : Punto II , Bravo II 1.4 Turbo :)
marek napisał(a):a to 190 na jakich oponach?
Opony takie jak ma kolega sps-snipers tylko że zimowe, trochę się bałem, bo indeks opon jest właśnie do 190, może by poszła jeszcze chodź z 2 km hehe.
- Od: 3 paź 2005, 17:44
- Posty: 259
- Skąd: Katowice
- Auto: Mazda 626 (GE) 2.0 FS 93r
lukasz 323C napisał(a):marek napisał(a):a to 190 na jakich oponach?
Opony takie jak ma kolega sps-snipers tylko że zimowe, trochę się bałem, bo indeks opon jest właśnie do 190, może by poszła jeszcze chodź z 2 km hehe.
no nie dziwie ze się bałeś ...hehe...w koncu zima jest ...to bicie rekordow troche mało komfortowe....
http://www.site-clocks.com/flash/clocks ... hex=00AA00" width="150" height="75" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash">
- Od: 31 maja 2006, 21:08
- Posty: 58
- Skąd: Lublin
- Auto: 323F 2.0 diesel 90 koników 99r
Adaś napisał(a):ja swoja Fke niedawno za Lublinem rozbujalem do 180km/h
to ten Lublin chyba po grubym tunningu

Ja u siebie poki co na spokojnie na zimoweczkach 175/70/r13 z ogranicznikiem do 190 przy 4500obr/min 170km/h na A4 i czuc bylo ze jeszcze jak bym gaz kliknal to moze by nie wgniotlo w fotel;) ale jeszcze troche szybicej poszla
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
-
Gość
Przyszła ładna pogoda i wraz z nią czas na przetestowanie v-max mojej Fki którą mam od 1.5 miesiąca (aż dziwne że przez 2000km które nią zrobiłem jeszcze nie testowałem vmax;P).
Wyjechałem więc na A4 na płaski odcinek, do 160km/h jest bardzo żwawa, do 180km/h idzie jej troche wolniej, do 190km/h już ledwo się rozpędza. Jak dłużej pocisnę to dojdzie do 192..195km/h i ani kilometra więcej, chyba że z górki
.
Przy okazji dla niedowiarków porobiłem fotki (323F 1.6i 16V BG '94):
http://netlab.servebeer.com/~ravi/storage/mazda-vmax/
PS. Od strony kierowcy od 180km/h cholernie powietrze mi gdzieś szumi, tak jakby była lekko uchylona szyba. Przypuszczam że jakaś uszczelka puszcza.
Wyjechałem więc na A4 na płaski odcinek, do 160km/h jest bardzo żwawa, do 180km/h idzie jej troche wolniej, do 190km/h już ledwo się rozpędza. Jak dłużej pocisnę to dojdzie do 192..195km/h i ani kilometra więcej, chyba że z górki
Przy okazji dla niedowiarków porobiłem fotki (323F 1.6i 16V BG '94):
http://netlab.servebeer.com/~ravi/storage/mazda-vmax/
PS. Od strony kierowcy od 180km/h cholernie powietrze mi gdzieś szumi, tak jakby była lekko uchylona szyba. Przypuszczam że jakaś uszczelka puszcza.
- Od: 2 lut 2007, 07:48
- Posty: 165
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994
Słuchacie! Wierzcie mi lub nie. Ale ja swoją Mazdą 323F BA 1.5 16V z 1996 roku wyciągnąłem 200km/h.
A to wszystko na nowych letnich oponach 195/50 R15.
Do 180km/h idzie lekko, dalej trzeba ja trochę przeciągnąć ale moje cacuszko dało radę.
Autko bez żadnych modyfikacji no może poza jedną
. A dokładniej wyciąłem katalizator (bo gdzieś na forum czytałem że katalizator po 170000tyś. kioimetrów i tak nie spełnia już swojej roli a wręcz przeszkadza) i wspawałem strumienicę. dzięki temu autko lepiejj przyspiesza i osiąga większą prędkość końcową
[/b]
A to wszystko na nowych letnich oponach 195/50 R15.
Do 180km/h idzie lekko, dalej trzeba ja trochę przeciągnąć ale moje cacuszko dało radę.
Autko bez żadnych modyfikacji no może poza jedną
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

- Od: 21 sty 2007, 10:33
- Posty: 83
- Skąd: Zelów
- Auto: Mazda 323F BA Z5 1996r.
marek napisał(a):na samej średnicy koła masz prędkość zawyżoną o 3,5% na liczniku.
ale to i tak ładnie. to wtedy ile moglo byc gdzies ze 193 – 195 km/h.

Ale zaraz zaraz, cyba ta predkosc powinna byc zanizona a nie zawyzona?
- Od: 21 sty 2007, 10:33
- Posty: 83
- Skąd: Zelów
- Auto: Mazda 323F BA Z5 1996r.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości