Waiatrak chłodnicy
Strona 1 z 1
Przypuszczam że mam cos namieszane w elektryce bo wiatrak od chłodnicy po wyłczaniu stacyjki wyłacza się, a raczej tak sie dziać nie powino i powinien sie dalej obracac do momentu az nie ochłodzi wody. Prosze mi napisac czy u was wiatrak chodzi po wyłaczeniu stacyjki czy moze tak jak u mnie przestaje sie kręcić?
u mnie nieco ponad połowe (ten sam silnik) –> http://netlab.servebeer.com/~ravi/storage/mazda-vmax/ ta wskazówka po prostu jest zamrożona w tej pozycji – ani drgnie po rozgrzaniu
.
Pewnie w zależności od rozrzutu temperatur dla termostatów różnych firm – wskazówka stabilizuje się w innym miejscu. O ile więc temperatura nie rośnie ponad norme to nie ma się czym martwić. Dla spokoju możesz też sprawdzić czujnik który daje info do zegarów, może on przekłamuje?
Pewnie w zależności od rozrzutu temperatur dla termostatów różnych firm – wskazówka stabilizuje się w innym miejscu. O ile więc temperatura nie rośnie ponad norme to nie ma się czym martwić. Dla spokoju możesz też sprawdzić czujnik który daje info do zegarów, może on przekłamuje?
- Od: 2 lut 2007, 07:48
- Posty: 165
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994
ravi napisał(a):u mnie nieco ponad połowe (ten sam silnik) –> http://netlab.servebeer.com/~ravi/storage/mazda-vmax/ ta wskazówka po prostu jest zamrożona w tej pozycji – ani drgnie po rozgrzaniu.
Pewnie w zależności od rozrzutu temperatur dla termostatów różnych firm – wskazówka stabilizuje się w innym miejscu. O ile więc temperatura nie rośnie ponad norme to nie ma się czym martwić. Dla spokoju możesz też sprawdzić czujnik który daje info do zegarów, może on przekłamuje?
ravi pytanie: jak wyciągnałeś swoją Mazdą 190 km/h???????????


- Od: 21 sty 2007, 11:23
- Posty: 2029
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: X6 CA KF
zaba132 napisał(a):ravi pytanie: jak wyciągnałeś swoją Mazdą 190 km/h???????????:| ja swoją tylko 170
![]()
![]()
chyba zgórki zjeżdzałes
hehehe
Pojechalem na A4 specjalnie w celu pomiaru predkosci. Droga raczej płaska (w obie strony ten sam vmax), do 160km/h idzie fajnie, potem do 180km/h ciężko, do 190km/h ledwo ledwo, a 195km/h (4ta fotka) uzyskalem na minimalnym nachyleniu w dół. Dodam, że jechałem sam i nie mam LPG i nigdy nie miałem.
- Od: 2 lut 2007, 07:48
- Posty: 165
- Skąd: Gliwice
- Auto: Mazda 323F 1.6 16V BG 1994
ravi napisał(a):zaba132 napisał(a):ravi pytanie: jak wyciągnałeś swoją Mazdą 190 km/h???????????:| ja swoją tylko 170
![]()
![]()
chyba zgórki zjeżdzałes
hehehe
Pojechalem na A4 specjalnie w celu pomiaru predkosci. Droga raczej płaska, do 160km/h idzie fajnie, potem do 180km/h ciężko, do 190km/h ledwo ledwo, a 195km/h (4ta fotka) uzyskalem na minimalnym nachyleniu w dół. Dodam, że jechałem sam i nie mam LPG i nigdy nie miałem
hehe a kto fotke robił?:D:D hehehehehhe
a jesli chodzi o wskazówke to także sie nie podnosi wyzej, wczesniej miałem troszeczke wyzej, ale niemialem plyny chlodzącego w zbiorniczku
- Od: 21 sty 2007, 11:23
- Posty: 2029
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: X6 CA KF
ravi napisał(a):zaba132 napisał(a):hehe a kto fotke robił?:D:D
Kurde druga osoba zadaje mi to pytanie. Zastanawiam sie czy to moze jednak cos ze mna nie tak, ze sam je robilem
przy takiej predkosci nie latwo fotke sie robi i prowadzi zeby w nic nie wjechac
- Od: 21 sty 2007, 11:23
- Posty: 2029
- Skąd: Stalowa Wola
- Auto: X6 CA KF
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości