Oblukanie nic nie kosztuje a co mianowicie chcesz zrobić ?Jaksa
nie chcąc kożystać z "opieki" kowali chciałbym aby looknął ktoś kompetentny na to moje autko.
droga to jest impreza?
323F strzał LPG i kaplica – help pliss
1, 2
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
jako, że nie zmieniłem uprzednio kabli to wina za strzał jest po mojej stronie, więc muszę po prostu sprawdzić co tak na prawdę się sypnęło i to naprawić ewentualnie wymienić. w końcu chyba nie bardzo mogę tak sobie olać te objawy prawda?
A poza tym to mam auto od 2 miesięcy i bardzo chciałbym dowiedzieć się co musze w nim zrobić żeby zaraz nie zarżnąć – bo służy mi w codziennych dojazdach do pracki.
A poza tym to mam auto od 2 miesięcy i bardzo chciałbym dowiedzieć się co musze w nim zrobić żeby zaraz nie zarżnąć – bo służy mi w codziennych dojazdach do pracki.
F-ka – diabelskie nasienie!
- Od: 2 sie 2004, 20:22
- Posty: 160
- Skąd: Grójec / W-wa
- Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6
Zawsze mozesz wejść na naszą stronkę ,tam masz dokladne namiary. Zadzwon to się jakos umówimy. Pozdrawiam
Ostatnio edytowano 3 sie 2004, 00:25 przez Jaksa, łącznie edytowano 1 raz
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
U mnie też były takie problemy. Dość długo walczyłem ze strzałami i uszkodzonym przepływomierzem. Aktualnie jest tak, że nie ma już klapki w przepływomierzu i jest tak wyregulowany, że na gazie chodzi dobrze (Jaksa ostatnio jak jechałeś moją Madzią to była tak mułowata bo klapka w poprzek stała
więc powietrza w dolocie za dużo nie było). Odpalam na benzynie trochę czekam i przełączam na gaz bo na benzynce nie bardzo da się jechać ale wolne obroty są. Drugi sprawny przepływomierz mam w bagażniku i jak chcę pojeździć na benzynce albo "przesmarować" wtryskiwacze to zakładam go i jazda. Od dość dawna nie miałem żadnego wystrzału ale wolę nie próbować jazdy na gazie ze sprawnym przepływomierzem bo nie chcę odkładać kasy na następny.
pozdr
ps życzę bezstrzałowej jazdy
pozdr
ps życzę bezstrzałowej jazdy
- Od: 24 paź 2003, 00:04
- Posty: 144
- Skąd: Skarland
- Auto: 323F BJ 1,8 16V '99
Zastanawiające jest także to , że od czasu do czasu w trakcie jazdy – może nawet przy zmianie ilości obrotow silnika dochodzą do mnie dziwne dzwięki z okolicy deski rizdzielczej – a raczej schowka
?#@@%@#$^?? Myślałem , że to może elektrozawór gazu się zamyka i otwiera ale po wnikkliwej analizie obliłem ta tezę – czy może ktoś wie o co chodzi / wcześniej tego nie słyszałem.
F-ka – diabelskie nasienie!
- Od: 2 sie 2004, 20:22
- Posty: 160
- Skąd: Grójec / W-wa
- Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6
Sęk w tym, że schowek jest pusty
Jak by to opisać – to jest tak
dwa razy takie ciche cyk cyk po tym jak puszczę pedał gazu i obroty spadają do ok 1000 – 1500
jak wciskam to chyba też takie coś występuje. trochę to mnie niepokoi
Jak by to opisać – to jest tak
dwa razy takie ciche cyk cyk po tym jak puszczę pedał gazu i obroty spadają do ok 1000 – 1500
jak wciskam to chyba też takie coś występuje. trochę to mnie niepokoi
F-ka – diabelskie nasienie!
- Od: 2 sie 2004, 20:22
- Posty: 160
- Skąd: Grójec / W-wa
- Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6
Witam niestety i mnie spotkała ta przykrość – uszkodzony przepływomierz po strzale gazu :–( Podajcie proszę za ile można kupić przepływomierz w waszych miejscowościach?
Co do zabezpieczeń. To zanim oddałem do mechanika Otulakowski Servis Poznań – Odradzam stanowczo! (tu opisuje moje przygody http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=564&start=30) moja Mazda 323F 95r miała pewne zabezpieczenie założone zamiast plastikowej puszki na końcu kolektora (po lewej). Zwykła rura na gumie która wyskakiwała w momencie strzału. Niestety zdemontował mi to i po ostatnim strzale gazu rozwaliło mi plastikową puszkę którą zamontował bez mojej wiedzy. Czy podobne zabezpieczenia występują w waszych Mazdach – oprócz tego zaworu przed kolektorem bo z tego co wiem to w każdej instalacji jest montowany.
Co do zabezpieczeń. To zanim oddałem do mechanika Otulakowski Servis Poznań – Odradzam stanowczo! (tu opisuje moje przygody http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=564&start=30) moja Mazda 323F 95r miała pewne zabezpieczenie założone zamiast plastikowej puszki na końcu kolektora (po lewej). Zwykła rura na gumie która wyskakiwała w momencie strzału. Niestety zdemontował mi to i po ostatnim strzale gazu rozwaliło mi plastikową puszkę którą zamontował bez mojej wiedzy. Czy podobne zabezpieczenia występują w waszych Mazdach – oprócz tego zaworu przed kolektorem bo z tego co wiem to w każdej instalacji jest montowany.
Ostatnio edytowano 1 wrz 2004, 22:09 przez iron, łącznie edytowano 1 raz
/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
- Od: 14 lip 2004, 07:56
- Posty: 64
- Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA
MeGaM napisał(a):Ja mam podobnie ale pale tylko i wyłącznie na gazie – kręce na 2 razy i odpala
a w pzrzepływce mam śrube żeby klapka się nie zamykała.
Jakoś idzie życ.
Śrubę masz w przepływce – możesz to jakoś opisać?
odpalanie na 2 razy – o co chodzi?
- Od: 2 sie 2004, 20:22
- Posty: 160
- Skąd: Grójec / W-wa
- Auto: 323F BJ 2.0DITD
626GECronos 2.5V6
Ja mam już dosyć!!!!!!!!!!!! Odżałowałęm i zmieniłem instalację na Sekwencyjny Wtrysk "MISTRAL" :–) Jak troche pojeżdżę to opiszę jak się spisuje... Narazie to poszukuję rezonatora powietrza (czarna puszka przykręcona do kolektroa z prawej strony). Przepływomierz już sobie kupiłem – koszt 500 zł – teraz zapala za pierwszym razem i na paliwku da się jeździć – co jest zalecane aby od czasu do czasu zrobić Madzi smarowanie i pojeździć na paliwie :–).
/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
- Od: 14 lip 2004, 07:56
- Posty: 64
- Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA
Z moim gazem było tak...autko se chodziło ale jakieś mułowate było ( jak sie zorientowałem instalka na imbusie bez kompa i modulatora) no ale jeżdziła i facet 8 tys. pyknął. Miałem czasem problemy z przełczaniem z PB na koks ale głownie na zimnym silniku (z rana). więc uderzyłem do gaziarzy bo jeszcze zielony wtedy byłem – panie zrob cos. A on obroty na ok 3 tys. pokręcił imbuskiem i silnik kopa dostał. Ale tego mi mało było. Myśle zmienie filtr powietrza i świeczki. Co też uczyniłem. Co się okazało luzne swieczki (ciekawe czyja to pozostałośc:) ) wymienilem naAutko smigało NGK , rozebrałem filtr a tu spód puszki zaślepiony myśle po ch...... Odślepilem:) a rurę ktora owy otwor łączyła i biegła gdzieś pod prawy błotnki usunałem coby powietrze nie było wtłaczane. No niestety musialem pózniej gazik ustawiać ale już sam:) Miałem strzał przyznaję się bo cięzko jest ustawić gaz samemu (trzymanie obrotow) ale chyba się nic nie uszkodziło:). Autko smigało ale myśle może by coś jeszcze dodac moze zamiast przekażnika odcinającego wtryski MODULATOR:P tak jak pomyślalem tak uczyniłem udalem się do zakładu i porozmawiałem z szefem – tu ukłon w stronę warsztatu na ulicy Częstochowskiej w Kaliszu (Ekogaz) założono mi modulator gratis. Co sie zmieniło... mogę odpalac autko w pozycju środkowej przelącznika czyli na gazie czego nie maiłem na przekażniku. Gazik reguluję sam ani jednego wystrzału w obudowie filtru powietrza 2 doloty, nowe kable świeczki i filtr powietrza. Co do zabezpieczenia dowiedzialem sie ze mam klapkę ktorą sam widziałem jak zmienialem filtr. Modulator wpłynąl na płynną zmianę z PB na koks i dał możliwość odpalania na koksie. Spalanie na miescie (duzo przestoi swiateł) do 12l koksu w trasie ponizej 9l przy prędkościach 100 – 120. Pozdrawiam wczyskich klubowiczow i życzę jak najmniej wystrzałów:)
- Od: 15 cze 2004, 08:03
- Posty: 147
Smirnoff napisał(a):Heh, Iron, widze, ze nie wytryzmałes nerwowo. Heh, chyba miałes do czynienia ze spierdzieloną instalacją na mieszadle. Ale nic to, teraz będziesz się cieszył z LPG. (mam nadzieje)
Pozdr
SM
Dokładnie... miałem już tego dosyć... Kalkulując założenie sekwencji i tak się bardziej opłaca niż wymiana przepływki przy każdym strzale
Miałem w miarę dobrą instalację "LANDI" z komputerem ale już miała swoje 4 lata. Podejrzewam, że to wina mechaniora u którego serwisowałem (o ile to można tak nazwać) samochów. Oszust... Pewnie coś z zapłonem namieszał...
Przepływkę kupiłem już za 500zł i autko śmiga.. potrzebuję jeszcze rezonator powietrza – taka czarna plastikowa puszka przykręcana do kolektora z lewej strony.
Czy ktoś wie gdzie można nabyć

/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
- Od: 14 lip 2004, 07:56
- Posty: 64
- Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA
Instalacja Autronic'a MISTRAL kosztuje w wielkopolsce 4300zł. Ja dałem 3500 bo miałem już LANDI i tylko wymienili mi cały przód a butla została.
Spadek? Wręcz przeciwnie – wzrost :–) heh miałem zwykłą instalację a teraz mam wtrysk więc jest różnica :–) Narazie instalacja spisuje się ok ale jeśli chodzi o spalanie to dopiero po tygodniu odpowiem jak będę do pracy dojeżdżał, narazie mam urlop.
Spadek? Wręcz przeciwnie – wzrost :–) heh miałem zwykłą instalację a teraz mam wtrysk więc jest różnica :–) Narazie instalacja spisuje się ok ale jeśli chodzi o spalanie to dopiero po tygodniu odpowiem jak będę do pracy dojeżdżał, narazie mam urlop.
/Mazda 323F 1.5 16V 95r LPG JMZBA/
- Od: 14 lip 2004, 07:56
- Posty: 64
- Auto: Mazda323F 1.5 16V 95 LPG JMZBA
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość