Sytuacja wyglda tak:
Po nie udanej wymianie tarcz zegarow (uszkodzenie wskaznika paliwa i chlodzenia), warsztat w ktorym mnie tak zalatwili zamowil cale nowe zegary.
Po ich zamontowaniu zauwazylem dziwne objawy
-Wskaznik paliwa chodzi normalnie.
-Predkosciomierz tez (linka
-Wskaznik temp. (dziwna sprawa) Gdy odpalam madzie rano wskazowka lezy nieruchomo bo zapewne zimny silnik
a wybieram sie autem do Polski niedlugo:(
-Obrotomierz tu kolejna dziwna sprawa po w/w wymianie calych zegarow obrotomierz jest zamulony czyli odciecie wskazuje przy 4,5 tys i chodzi tak ociezale
Jedni mowia ze to wina tego iz zegary pochodza od wersji V6 (i maja inny odczyt), jedni ze cos z czujnikiem temp (to male metalowe cos co wchodzi w silnik od przodu – wymieniem i nadal to samo, a gdy go odlacze to temp spada do zera). Co do obrotomierza to mowia ze trzeba wyjac zegary i podobno jest za tarcza obr. jakas srubka do regulacji, fajnie tylko ze probowalem je wyjac i nie moge
Chlopaki prosze o pomoc w rozwiazaniu tych problemow bo jest to strasznie denerwujace