a jaki kolor???Adaś napisał(a):Toyota Camry Coupe w srodku 2 urków z Legionowa
Kills on Road & Street
Przejzałem temat do 37 strony, dalej mi sie nie chciało
Po pierwsze, tak jak ktos tam wczesniej napisał ze połowa z tych ludzi z którymi sie ścigaliście to pewnie nawet nie miała pojecia że sie z nimi ścigacie
To takie moje odczucie bo nie do konca mi sie chce wierzyc jakie to fury objeżdzacie..
A druga sprawa... Pisaliście ze na hamowni czasy sa o ok 2 sek lepsze niz mierzone stoperem. Waluś pisał ze stoparem miał 10.3 a na hamowni 8,coś... Jako ze dzis nie miałem co robić, postanowiłem zmierzyc moją Mazde od 0 do 100.
Do testów wybrałem ok 800metrowy kawałek prostej, równej, z dobrym asfaltem drogi bez domow, skrzyzowań, pieszych itp. Ruch tam dosyc spory, no ale stanałem na poczatku prostej, zjechałem na pobocze i czekałem na moment kiedy zrobi się pusto (byłem tam ponad 2 godziny a przejechałem sie moze z 10 razy
)
I teraz najwazniejsze, auto: kupiłem je 4 miesiace temu i moim zdaniem jest w złym stanie (4/10 bym dał), jest na zimówkach, i ma ślizgające sprzegło. Aaa... no i brudna, a wiadomo ze czyste szybciej jedzie
Wiec wogóle to bałem sie zeby mi sie nic nie rozpadło a odbrych czasach nawet nie marzyłem..
I co sie okazało? Pierwszy przejazd 10.1, którys tam 9,7 i ostatni.. 9,1!!
(do 100 –> 9,1 120->13,4 140 –> 17,9 160 –> minimalnie brakło drogi
ale cos koło 24,6 by było)
Wiec jakbym pojechał na hamownie to bym miał 9.1sek – 2sek = 7, coś?
I tak jak mowie, auto jest naprawde z stanie co najwyżej srednim... na zimówkach
Moze by mi sie udało lepszy czas zrobic ale brakło i benzyny i cierpliwości
Po pierwsze, tak jak ktos tam wczesniej napisał ze połowa z tych ludzi z którymi sie ścigaliście to pewnie nawet nie miała pojecia że sie z nimi ścigacie
To takie moje odczucie bo nie do konca mi sie chce wierzyc jakie to fury objeżdzacie..
A druga sprawa... Pisaliście ze na hamowni czasy sa o ok 2 sek lepsze niz mierzone stoperem. Waluś pisał ze stoparem miał 10.3 a na hamowni 8,coś... Jako ze dzis nie miałem co robić, postanowiłem zmierzyc moją Mazde od 0 do 100.
Do testów wybrałem ok 800metrowy kawałek prostej, równej, z dobrym asfaltem drogi bez domow, skrzyzowań, pieszych itp. Ruch tam dosyc spory, no ale stanałem na poczatku prostej, zjechałem na pobocze i czekałem na moment kiedy zrobi się pusto (byłem tam ponad 2 godziny a przejechałem sie moze z 10 razy

I teraz najwazniejsze, auto: kupiłem je 4 miesiace temu i moim zdaniem jest w złym stanie (4/10 bym dał), jest na zimówkach, i ma ślizgające sprzegło. Aaa... no i brudna, a wiadomo ze czyste szybciej jedzie
I co sie okazało? Pierwszy przejazd 10.1, którys tam 9,7 i ostatni.. 9,1!!
(do 100 –> 9,1 120->13,4 140 –> 17,9 160 –> minimalnie brakło drogi
Wiec jakbym pojechał na hamownie to bym miał 9.1sek – 2sek = 7, coś?
I tak jak mowie, auto jest naprawde z stanie co najwyżej srednim... na zimówkach
Moze by mi sie udało lepszy czas zrobic ale brakło i benzyny i cierpliwości
- Od: 14 wrz 2006, 08:48
- Posty: 228
- Skąd: Żywiec
- Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156
Ja za to przegralem z Audi S8 

RX-8 SP Titanium Grey Aero Kit :: Borla :: Greddy Air Diversion Panel :: Agency Power Pulley :: Tokico D-Spec Shocks + Tanabe GF Springs :: Racing Beat Endlinks ::
"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

"A car can be a tool but it can also be so much more. It can be a heart-starter, it can be a drug, it can be a piece of art and it can stir your soul..." J. Clarkson

Grafit aczemu ty mnie podpinasz do całości
nigdy nie byłem na hamowni a czas mierzony G-techem na lotnisku. A stoperem faktycznie dokłdnie nie zmierzysz, w dodatku sam
I nie ja pisałem że na hamowni będzie 2 sek. lepszy. Trzymaj się faktów i nie podpinaj wypowiedzi jednego człowieka do wszystkich 
nigdy nie byłem na hamowni a czas mierzony G-techem na lotnisku. A stoperem faktycznie dokłdnie nie zmierzysz, w dodatku sam

Ok Waluś bez urazy ;p
Pisze tylko co przeczytałem
A to ze sie samemu nie da zmierzyc czasu stoperem to wiem, bo probówałem
Dlatego sobie przyczepiłem cyfrówke tak zeby filmowac wskaźniki, i potem w domu mierzyłem czas ogladajac filmiki
Pisze tylko co przeczytałem
A to ze sie samemu nie da zmierzyc czasu stoperem to wiem, bo probówałem
Dlatego sobie przyczepiłem cyfrówke tak zeby filmowac wskaźniki, i potem w domu mierzyłem czas ogladajac filmiki
- Od: 14 wrz 2006, 08:48
- Posty: 228
- Skąd: Żywiec
- Auto: Była Mazda mx3, jest Alfa Romeo 156
Ja dzisiaj rano śmignołem się z coupetką 626 hehe. Jak kolo zasygnalizował mi chęć wyścigu to byłem pewien że to 2,0 16V GT ale po starcie okazało się że sie pomyliłem zanim zapiołem dwóje tomiałem go już na tylnym zderzaku, jak zapiołem 3 to był już daleeeko hehe. A taką nadzieję miałem
I wieczorem próbowaliśmy się z XXX-em (626 KL) ale nic nam z tego nie wyszło, bo ani ona ani ja nie mogliśmy przyczepności złapać hehe za duży mróz
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
I wieczorem próbowaliśmy się z XXX-em (626 KL) ale nic nam z tego nie wyszło, bo ani ona ani ja nie mogliśmy przyczepności złapać hehe za duży mróz
to ja wczoraj mialem przyjemosc na spocie posmigac z mazda 323f 1.5 , wygrana i to bardzo znaczna, z mx3 1.8v6 – pierwsza proba wygrana bez problemu , druga wtopa o pol auta , i z mx6 2.5l , przegrana o jakies 2 dlugosci auta. Ogolnie fiacior jedzie juz calkiem znosnie , jak jeszcze troszke bardziej go ogarne to 1.8 v6 mi nie podskoczy, bo teraz jedziemy z v6 na rowni decyduja bardziej umiejętności kierownika
-
Pyton162
Byłem świadkiem ciekawego wyścigu ; Dżolo Manolo z laską w czarnej alfie romeo 156 2,0 benz , z wielką lotką na klapie vs ...Daihatsu Charade GTti. Stałem akurat za tą alfą na światłach i nie mogłem ze śmiechu widząc jak to małe niepozorne gówienko demoluje ( oczywiście pewnie tylko na kilkuset pierwszych metrach ale do następnych świateł wystarczyło) ''legendę'' włoskiej motoryzacji.Po powrocie do domku dawaj za katalog i wyszło że ta szaradka waży ok. 800 kilo i ma silnik z turbinką o mocy101kucyków,a przyspiesza katalogowo do 100 w 8,2sek. Ciekawe jak kierownik alfy wytłumaczył swoją wtopę lasce. 

- Od: 25 sty 2006, 22:54
- Posty: 38
- Skąd: gdańsk
- Auto: MAZDA 626 2,5 V6,VW Touran 1,9
on: kochanie przecież nie będę się ścigał z jakimiś gówniażami, jak chcą się zabić niech gnają przed siebie:Psebas napisał(a):Ciekawe jak kierownik alfy wytłumaczył swoją wtopę lasce.
ona: kochanie ale Tobie chyba też "koła" piszczały...
on: no coś Ty skarbie w takich dobrych samochodach jak mój koła nie piszczą
- Od: 16 gru 2006, 20:01
- Posty: 201
- Skąd: Świdnica
- Auto: WRX my05
Bimbak napisał(a):ehh dziś dostałem baty z golfem...

Noś odblaski i żyj When I go driving I stay in my lane but getting cut off it makes me insane I open the glove box reach inside I'm gonna wreck this fucker's ride...

Kilka dni temu wkurzył mnie Golf 3, który na światłach postanowił sobie zostac na lewym pasie jakies 10 sekund po zapaleniu zielonego.Krótki klakson i kierownik ruszył pokazując w moją stronę znajomy gest.
Na pokładzie Golfa kierowca i dwóch pasażerów; wszyscy ok 18-20 lat.
Przyznam, że ten środkowy palec trochę mnie wnerwił, ale lewy pas przy zmianie świateł nie jest do rozmów o niczym tylko należy ruszać.
No i się zaczęło; Aleja Pokoju od ronda Kotlarskiego. Na początku nie można było szaleć-inne samochody-ale od skrzyżowania z Ofiarami Dąbia było to co lubię.Ustawka na pasach, zielone i ruszamy, 1, 2, 3 trochę ciągnę ale nie na max, idziemy równo i wtedy but do podłogi, Golfik zostaje w tyle kilka długości auta, ja prawie do odcięcia jakieś 6.300 obrotów(pierwszy raz mi się to zdarzyło żeby tak przeciągnąć Madzię).
Na następnych światłach przy rondzie Dywizjonu 308 Golfik zatrzymał się(ja na prawym) na lewym pasie o całą długość samochodu z tyłu.Kierownik nie chciał się spotkać wzrokowo ?
Było mu wstyd przed kolegami?
Taka moja uwaga-Z5 żyje powyżej 3000 obrotów.Jeżeli jest to Z5 w dobrym stanie.
Na pokładzie Golfa kierowca i dwóch pasażerów; wszyscy ok 18-20 lat.
Przyznam, że ten środkowy palec trochę mnie wnerwił, ale lewy pas przy zmianie świateł nie jest do rozmów o niczym tylko należy ruszać.
No i się zaczęło; Aleja Pokoju od ronda Kotlarskiego. Na początku nie można było szaleć-inne samochody-ale od skrzyżowania z Ofiarami Dąbia było to co lubię.Ustawka na pasach, zielone i ruszamy, 1, 2, 3 trochę ciągnę ale nie na max, idziemy równo i wtedy but do podłogi, Golfik zostaje w tyle kilka długości auta, ja prawie do odcięcia jakieś 6.300 obrotów(pierwszy raz mi się to zdarzyło żeby tak przeciągnąć Madzię).
Na następnych światłach przy rondzie Dywizjonu 308 Golfik zatrzymał się(ja na prawym) na lewym pasie o całą długość samochodu z tyłu.Kierownik nie chciał się spotkać wzrokowo ?
Było mu wstyd przed kolegami?
Taka moja uwaga-Z5 żyje powyżej 3000 obrotów.Jeżeli jest to Z5 w dobrym stanie.
Ludzie nie są stworzeni do pracy ponieważ męczą się w niej.
- Od: 31 maja 2006, 21:43
- Posty: 77
- Skąd: Kraków
- Auto: MX5 1.8 Miracle , Honda Civic Sport
Ja zwykle się nie ścigam, ale czasem mnie coś napadnie no i ostatnio chciałem się przymierzyć z audi B4 2.0 na Wielickiej, ale było wilgotno i jak na drugim biegu wcisnąłem w podłogę to pomimo odpuszczania gazu nie udało mi się przez kilkanaście sekund złapać przyczepności i sobie odpuściłem. Próbowałem się też z fabią 1.9tdi 100km i powiem wam że chodzi to gówienko bardzo ładnie i tak do 100km/h to mnie rozjeżdżał i naprawde musiałem wykręcać magde do 7000 żeby go łyknąć, ale i tak elastycznością mnie niszczył.
Pozdrawiam i rozwagi rzyczę przy wyczynach drogowych.
Pozdrawiam i rozwagi rzyczę przy wyczynach drogowych.
- Od: 20 maja 2006, 22:13
- Posty: 24
- Skąd: Wieliczka
- Auto: 323F (BA)'96 1.8
andi68 napisał(a):...Taka moja uwaga-Z5 żyje powyżej 3000 obrotów.Jeżeli jest to Z5 w dobrym stanie
chetnie sie z Tobą ustawie na jakichś światełkach przy najblizszej okazji – mam totalną serie i jestem ciekaw czy moje Z5 jest takie zmulone czy wszystkie tak mają
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
ehh łezka sie w oku kreci jak sobie przypomne, ze moim wczesniejszym autem –> SWIFT`em GTi 1.3 wciągałem takie 323F 1.8
- Od: 1 lis 2006, 15:47
- Posty: 413
- Skąd: KrK
- Auto: Galaxy MK2 2.3
ja wczoraj mialem ustawke z almera w nowej budzie 1.8 silniczek, dwa razy z gosciem jechalem na 400m i 2 razy pieknie wygralem, ale zeby nie bylo tak rozowo to dostalem o dlugosc auta od pogrzebanego cifa 1.6 v-teca i od zdlubanego colta 1.6 o pol auta
-
Pyton162
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje