Jak ruszacie swoimi MazdamiI?
a jak ditd wg was powinno się najbardziej efektywnie przyspieszać  na poszczegolnych biegach do setki..... ...
			
			http://www.site-clocks.com/flash/clocks ... hex=00AA00" width="150" height="75" wmode="transparent" type="application/x-shockwave-flash">
		
- Od: 31 maja 2006, 21:08
 - Posty: 58
 - Skąd: Lublin
 - Auto: 323F 2.0 diesel 90 koników 99r
 
Wojtas_323F napisał(a):ja startuję z 1500-2000, bo inaczej bez sensu opony piszczą i mielą i do 5500, 2 do 5500 jak jest miejsce, bo zwykle coś tamuje ruch, a potem crusing z peletonem
popieram...
tylko ze na zimowkach przy 2000 tez potrafi zapiszczec...
luzaklive1 napisał(a):a jak ditd wg was powinno się najbardziej efektywnie przyspieszać na poszczegolnych biegach do setki..... ...
ditd nie jedzie
  do 2000 czuje sie tak jak bym ciagnal przyczepe na recznym  
 w temacie tuning diesel opisalem wykres mocy i momentu.
z doswiadczenia wystarczy jak trzymasz obroty 2000-3000 no moze 3500
Ja jezdże spokojnie (emeryt-style) dopóki wskazóweczka temperaturki nie będzie nie środku... później można przycisnąc, ale też rzadko, bo takie piękne dziury we Włocku są, że raczej V to 50km/h i slalom między dziurami... Chyba ze sie pojawi jakis golf w lusterku z włączonym migaczem, to wtedy 6800rpm i zmiana biegu 
			
			 Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o  
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
		Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Udesky napisał(a):Albo stare BMW
Na stare BMW szkoda wachy
 Mmm... Przy 3 tysiączkach brzmi jak 50Cent, wygląda jak Pussy Cat Dolls, a jeździ jak The Game na osiemnastu calach... with evil gas from the bottom of hell... buahahaha... n2o  
Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
		Best ET 1/4: 14.8s (Czaplinek '12) Best RT: 0,123s (Czaplinek '12)
Moja Madzia ;)
Jacol napisał(a):Udesky napisał(a):Albo stare BMW
Na stare BMW szkoda wachy
mi nigdy nie szkoda na jedno auto... Calibre

jesli chodzi o mnie to ja spokojnie ruszam tak aby sie nie załonczyła turbina jak jade na krótkich odcinkach. ale czasmi mi sie smyknie noga no i wiadomo co sie dzieje. na razie mam problemy z ruszaniem ze względu na pogodę i opony.
			
			
		
- Od: 2 lip 2006, 20:46
 - Posty: 108
 - Skąd: Swarzedz
 - Auto: Mazda 323 1.9 GTX Turbo
 
1 i 2 do 3500rpm tak zeby obroty spadły na 2500 a potem 3 i 4 przy 3100-3200 (tez obroty wtedy spadają na 2500) przy takim ruszaniu auto jedzie dynamicznie i silnik sie nie męczy – dynamika z ekonomią.. jak chce poszaleć to do czerwonego pola i dalej;P
			
			
		xXx napisał(a):Wiesz, że żartuję..........
wiem wiem
Ja zauwazylem, ze gadki typu jak mam lekka noge to pali 2 litry mniej sa troche na wyrost
Ruszając dynamicznie z esp na mokrej to 3 000 rpm i nawet esp sie nie włączy bez esp i jak troszeczkę poszaleć  
  to z 6 000 rmp lub z 5 000 rmp bez esp i nie czuć poślizgu, to samo na śliskiej nawierzchni... Biegi przełączamy przy ok 6000 rpm, jeśli jednak spokojna jazdę w mieście to poniżej 2000 rpm  
			
			
  to z 6 000 rmp lub z 5 000 rmp bez esp i nie czuć poślizgu, to samo na śliskiej nawierzchni... Biegi przełączamy przy ok 6000 rpm, jeśli jednak spokojna jazdę w mieście to poniżej 2000 rpm  
Zoom-Zoom!
		Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 14 gości
Moderator
Moderatorzy Tuning i modyfikacje





