Kontrolka rezerwy
Strona 1 z 1
u mnie jest, może macie spaloną diodę (żaróweczkę?). Dziwna wogóle sprawa z tymi Xedosami jeśli chodzi o oświetlenie wnętrza. Jedni mają podświetlenie rysunków na przyciskach od wentylacji, inni nie. To samo z przyciskami elektrycznych szyb, podświetleniem zamka w drzwiach i jak widzę, kontrolki rezerwy. Aha – no i niektórzy nie mają kontrolki informującej o niskiej temperaturze na zewnątrz.
- Od: 7 sty 2006, 17:42
- Posty: 234
- Skąd: Wrocław
- Auto: e46 330xd eMpowered by Jetronik, 6 Mps
Dzięki XsiX.
U mnie jest podświetlanie przycisków wentylacji (ale nie wszystkich, może się jakieś diody popaliły), nie ma podświetlania przycisków od sterowania szybami i lusterkami, działa też kontrolka informująca o niskiej temperaturze na zewnątrz.
Był może gdzieś na forum schemat lub fotoreportaż ze zdjęciami jak rozebrać deskę Xedosa tak żeby dobrać się do tych światełek?
U mnie jest podświetlanie przycisków wentylacji (ale nie wszystkich, może się jakieś diody popaliły), nie ma podświetlania przycisków od sterowania szybami i lusterkami, działa też kontrolka informująca o niskiej temperaturze na zewnątrz.
Był może gdzieś na forum schemat lub fotoreportaż ze zdjęciami jak rozebrać deskę Xedosa tak żeby dobrać się do tych światełek?

- Od: 17 paź 2006, 07:47
- Posty: 298
- Skąd: Łódź
- Auto: Xed 6 2.0 V6-->Millenia 2.5 V6 --> Mondeo MKIV
rafal_gz napisał(a):Był może gdzieś na forum schemat lub fotoreportaż ze zdjęciami jak rozebrać deskę Xedosa tak żeby dobrać się do tych światełek?
Żeby wyjąć deskę musisz odkręcić 4 śruby zaznaczone strzałkami.

Następnie opuszczasz kierownicę jak najniżej i delikatnie manewrując wyciągasz nieznacznie cały plastik od deski rozdzielczej. Pozostaje ci odczepienie kilku wtyków od poszczególnych elementów deski. Po odłączeniu wszystkich wtyczek można już wyciągnąć całą deskę i od środka odkręcając małe śrubki dostać się do poszczególnych elementów.
wyciagniecie deski to dopiero poczatek zabawy
kazdy klawisz trzeba osobno odkręcac i bebeszyc. A swoja droga jak kupilem auto to mialem polowe zarowek spalonych. Dziwne. Moze w tych autach jest jakis problem z elektryką. Mam pytanie odnoscie wskazania rezerwy, kiedy sie u was zapala. Czy dopiero po przejsciu ponizej kreski E czy juz na równi z nia. I pytanie drugie w jakim stopniu dziala regulacja podswietlenia czy mozna je sciemnic mocno, bo zauwazylem u mnie ze sciemnia sie tylko odrobine i tak jakby z opoznieniem jak kreci sie pokretlem (macie to pokrętło oraz pokrętło od regulacji wysokosci swiateł podświetlone?)
- Od: 18 sie 2006, 21:13
- Posty: 20
- Skąd: Gorzów Wlkp.
- Auto: Mazda Xedos 2.0 V6 '95 CA KF
Rezarwa zaczyna migać, gdy w baku pozostaje około 8 litrów, wtedy wskazówka oscylije wokół kreski "E", gdy jest już około 5 litrów to świeci niezależnie od tego czy auto stoi prosto czy na wzniesieniu, jak na postoju zaczynasz słyszeć pompkę paliwa jak pracuje, to w baku pozostało bardzo niewiele, góra 2 litry paliwa. Pokrętła o któych mówisz nie są podświtlone, u mnie ściemnia się do zera, czyli tak że nic nie widać wogule podswietleń. Problem z podwietleniami zacznie się dopiero na dobre jak będzie obowiązek jazdy z włączonymi śwoatłami przez cały rok :/, chyba że ktoś będzie sobie za każdym razem w ciągu dnia ściemiał na max, aby oszczędzić sobie zabawy z wymianą podświetleń.
- Od: 10 paź 2005, 12:53
- Posty: 135
- Skąd: Wyry/Górny Śląsk
- Auto: CLK 430
Quest 3.3 V6
Micra K11
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6