Podświetlenie tablicy rejestracyjnej
Strona 1 z 1
W mojej nabytej madzi niestety totalnie przerdzewialy obie te lampki i zastanawiam sie czy nie wymienic je na nowe. Kwestia tylko jaki jest koszt oryginalnych lampek od madzi 323 BG hatchback i czy istnieje ewentualnie opcja zastapienia ich jakimis z innej fury, wiadomo chodzi o jak najnizszy koszt. Niestety wyplukalem sie totalnie na zakup mojej drogiej madzi, a poprzedni wlasciciel niestety
nie dbal o nia za bardzo, tak wiec mam co przy niej robic. Prosze o pomoc i wszelkie sugestie.
juz zrobione. W motoryzacyjnym nabylem wczoraj komplecik takich prostokatnych lampek (z mocowaniem na sruby) za 11 zyla (trudno stwierdzic od jakiego modelu to bylo), ale pasowaly idelanie do mocowan w zderzaku. Wykorzystalem oryginalne kabelki od starych lampek, jakias 1h roboty i gotowe. Swieca idealnie. Jesli chcecie, to moge pozniej podeslac zdjatka.
A odnosnie tego rozwiazania, to chyba by nie przeszlo. Jesli by mnie gliny zatrzymaly, to w ogole nie mialem tych lampek, tak wiec nie moglbym sie wytlumaczyc, ze sie przepalily. ale dzieki za sugestie
Ja bym olał to podświetlenie. A jak nibiescy cie zatrzymają zawsze możesz powiedzieć, że nie wiedziałeś o ty że nie działa. To jest najtańsze rozwiązanie.
A odnosnie tego rozwiazania, to chyba by nie przeszlo. Jesli by mnie gliny zatrzymaly, to w ogole nie mialem tych lampek, tak wiec nie moglbym sie wytlumaczyc, ze sie przepalily. ale dzieki za sugestie
Znam to Karasiu sam to przechodziłem wszystko pordzewiałem i zadna nieswieciła ale po 2-3h było juz po kłopocie
Niepolecam takich napraw w zime przed domkiem strasznie wszystko odmarza (palce i inne elementy ciała)
Niepolecam takich napraw w zime przed domkiem strasznie wszystko odmarza (palce i inne elementy ciała)
Minister infrastruktury ostrzega:
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
Kierowco! paląc gumy na szosie popierasz Samoobrone:–)
Fiat :–)
- Od: 17 lis 2003, 01:14
- Posty: 314
- Skąd: Piaseczno
- Auto: Fiat Brava1,6
Chrysler Sebring 2,7Lxi
AleXandeR napisał(a):Ja bym olał to podświetlenie. A jak nibiescy cie zatrzymają zawsze możesz powiedzieć, że nie wiedziałeś o ty że nie działa. To jest najtańsze rozwiązanie.
Niestety, nie jest to najtańsze rozwiązanie. Za niesprawne oświetlenie jest mandat, chyba że zostanie naprawione na miejscu, to odpuszczą.
Poszukaj na złomowiskach.
No to odkopuję temat
Ostatnio jechał za mną kumpel i mnie poinformował że nie świeci mi jedna żarówka podświetlająca tablicę rejestracyjną. Po jakimś czasie zajrzałem pod zderzak w celu wykręcenia żarówki ... no i pojawił się problem:
O ile same lampki są całe i przeźroczyste, to śruby na które są one zamocowane są cholernie skorodowane i za nic nie moge ich odkręcić.
Ma ktoś jakiś pomysł jak sie z tym rozprawić ?
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
Ostatnio jechał za mną kumpel i mnie poinformował że nie świeci mi jedna żarówka podświetlająca tablicę rejestracyjną. Po jakimś czasie zajrzałem pod zderzak w celu wykręcenia żarówki ... no i pojawił się problem:
O ile same lampki są całe i przeźroczyste, to śruby na które są one zamocowane są cholernie skorodowane i za nic nie moge ich odkręcić.
Ma ktoś jakiś pomysł jak sie z tym rozprawić ?

-----------------------------------------------------------
Mazda 323f GLX B6E ---> Honda Prelude V gen F20A4
- Od: 11 sie 2006, 18:48
- Posty: 105
- Skąd: Częstochowa
- Auto: BB6 SiR
Miałem podobny problem, ale ze śrubami od tablicy rejestracyjnej. Rozwiązania są 3:
– Coca cola podgrzana do ok 40 stopni C – swietny odrdzewiacz
– WD-40
Zalać śruby, nawet kilkukrotnie. Jak nie odpuszczą to...
– Odcięcie głowek śrub
– Coca cola podgrzana do ok 40 stopni C – swietny odrdzewiacz
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
– WD-40
Zalać śruby, nawet kilkukrotnie. Jak nie odpuszczą to...
– Odcięcie głowek śrub

Nie wiem jakie ty żarówki tam masz ze musisz je odkrecac.
Jak ja wymienialem ostatnio w swojej eFce BG tez myslalem ze gwinty sa skorodowane, a wystarczyło je docisnąć, lekko przekręcić i wychodzą. Żadnego odkręcania.
pozdro
Jak ja wymienialem ostatnio w swojej eFce BG tez myslalem ze gwinty sa skorodowane, a wystarczyło je docisnąć, lekko przekręcić i wychodzą. Żadnego odkręcania.
pozdro
- Od: 17 lip 2011, 08:29
- Posty: 8
- Skąd: Radom
- Auto: Mazda 323F '91 –> Honda Accord '98 (aktualnie) –> Mazda 6 2003 2.0 benzyna
deathcry chodzi mi o odkręcenie obudowy tych żarówek, nie wiem jak to można jeszcze nazwać .. "klosz"
Blade próbowałem WD-40 ale nic nie dało ...
Odciąć główki też można ale co zrobię z resztą śruby która pozostanie w środku ..
Blade próbowałem WD-40 ale nic nie dało ...
Odciąć główki też można ale co zrobię z resztą śruby która pozostanie w środku ..

-----------------------------------------------------------
Mazda 323f GLX B6E ---> Honda Prelude V gen F20A4
- Od: 11 sie 2006, 18:48
- Posty: 105
- Skąd: Częstochowa
- Auto: BB6 SiR
mam dokladnie to samo
tez mam jedna swiecaca. nie dzialy obie, ale jedna udalo mi sie odkrecic. na wiosne czeka mnie zakup nowego zderzaka, wiec narazie to odpuscilem. z tego co zdazylem zauwazyc to trzeba albo zalewac odrdzewiaczam az do skutku albo od razu spisac lampki na strate i wstawic nowe 
- Od: 29 lis 2005, 16:30
- Posty: 581
- Skąd: Łomianki
- Auto: była mazda 323f BG 1.6 1991r
jest toyota avensis T25 2.0 2003r
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 3 gości