Przepływomierz powietrza – oznaczenie

Postprzez karolq » 23 lut 2007, 12:47

Witam:)
Mam taki problem bo kiedys jak walnela mi przepływka to na szrocie stary dobral inna no i nie wiem czy ona jest akurat od tego modelu bo non stop wyskakuje mi blad przeplywki an kompie a wiem ze jest dobra bo elektronik stwierdzil ze działa i wszystko jest ok ale apetyt na benzynke to madzia ma i to zapewne dlatego ze przeplywomierz jest nie taki jak powinien byc . Nr tej przeplywki to: B6S7 B630 13 210A. I taka moaj prośba do osob ktore posiadaja taki sam silnik jak mój zeby ktos mi podal jakie sa numery u was na przepływce bo nigdzie nie moge znaleźć starego walniętego przeplywomierza zeby zczytac:(
Z gory dziekuje i sorki jesli temat jest zle nazwany :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Postprzez tekkenfan » 23 lut 2007, 21:52

B6S7 13 210A czyly wyglada na to że ten sam;)
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 wrz 2005, 14:02
Posty: 2396 (1/19)
Skąd: Gdynia
Auto: Burbo Astina
Insane Y60

Postprzez karolq » 23 lut 2007, 22:05

tekkenfan napisał(a):B6S7 13 210A czyly wyglada na to że ten sam;)


Dzieki :)
No to widac cos jest nie ten teges ta przepływka bo przy niej sie nie da skorygowac wogole składu mieszanki tylko non stop na bogatym jade. Z odpaleniem nie ma problemu obroty tez rowno tylko non stop strasznie duzo pali :/ Przez miesiac na same odpalenia spalilem 12l beny :| A palilem samochód 4 razy na weekend :| Albo mi sie wydaje albo to jest sporo za duzo chyba ze w ziemie tyle chleje :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Postprzez bocian » 24 lut 2007, 12:28

Chciałbym się podłączyć do pytania . Posiadam mazdę z 92 roku z silnikiem 1.6 16value . Chciałbym się zapytać jak w tym modelu czyścić przepływomierz ? Pytanie te zadaje bo w dziale obsługa znalazłem przepływomierze od innego modelu w którym była siateczka i dwa "pręciki " do czyszczenia . U mnie jest tylko taka przepustnica (nie wiem czy dobrze nazwałem) no a zamiast tych pręcików jest taka plastikowa osłonka z otworkiem . Pojęcia nie mam co tam się czyści.
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 17:00
Posty: 87
Skąd: Bartoszyce
Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD 2002

Postprzez karolq » 24 lut 2007, 15:07

Jakos nei moge sobie tego zobrazowac jak to u ciebie wyglada ale u mnie jest przepływomierz klapkowy i za duzo elementow to do czyszcvze nia nie ma :)bo jest tylko metalowa klapka ktora sie odchyla bardziej lub mniej w zaleznosci od ilosci zasysanego powietrza. Ja tam nei widze jakichkolwiek elementow do czyszczenia :)
CONTACT: 7348712
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Postprzez bocian » 24 lut 2007, 18:46

karolq napisał(a):Jakos nei moge sobie tego zobrazowac jak to u ciebie wyglada ale u mnie jest przepływomierz klapkowy i za duzo elementow to do czyszcvze nia nie ma :)bo jest tylko metalowa klapka ktora sie odchyla bardziej lub mniej w zaleznosci od ilosci zasysanego powietrza. Ja tam nei widze jakichkolwiek elementow do czyszczenia :)

No właśnie tą klapkę nazwałem "przepustnicą " ale jeszcze w przepływomierzu od strony rezonatora (chyba bo jakiś czas temu wymontowywałem przepływomierz i na 100% nie jestem pewny czy od strony rezonatora czy od strony filtra) od góry wystaje taki plastikowy "dzyndzelek" gdzieś 1 cm z otworkiem :P Tam może coś trzeba czyścić. To co w takim razie potrafi się psuć w przepływomierzu klapkowym ? Owa klapka źle się domyka cz może coś innego ?
Forumowicz
 
Od: 5 maja 2006, 17:00
Posty: 87
Skąd: Bartoszyce
Auto: Mazda Premacy 2.0 DiTD 2002

Postprzez Gość » 25 lut 2007, 14:41

Witam

bocian napisał(a):To co w takim razie potrafi się psuć w przepływomierzu klapkowym ?

Jeśli chodzi o ten co na zdjęciu:
http://www.czesci.p2.pl/index.php?co=szczegoly&id=1876

To w tym przepływomierzu najczęściej psuje się stojan na którym jest ta klapka osadzona... pęka aluminiowa obudowa zmienia się kąt i klapka zaczyna trzeć aż w końcu gdzieś się blokuje i przepływomierz do wywalenia:/ elektroniki tam za dużo nie ma... wiec nic innego raczej się nie psuje.

Już 2 mi się tak uszkodziły... teraz mam założony trzeci... na próbę pożyczony i on też jest uszkodzony... dobija mnie to... co może być przyczyną tak częstych usterek?

Czym różnią się modele(na naklejkach pisze np.: T, S, W... lub jeszcze inne litery)?

Pozdrawiam
Gość
 

Postprzez karolq » 26 lut 2007, 15:13

PyToN napisał(a):No właśnie tą klapkę nazwałem "przepustnicą " ale jeszcze w przepływomierzu od strony rezonatora (chyba bo jakiś czas temu wymontowywałem przepływomierz i na 100% nie jestem pewny czy od strony rezonatora czy od strony filtra) od góry wystaje taki plastikowy "dzyndzelek" gdzieś 1 cm z otworkiem język Tam może coś trzeba czyścić. To co w takim razie potrafi się psuć w przepływomierzu klapkowym ? Owa klapka źle się domyka cz może coś innego ?



ten dzyndzelek to czujnik temp powietrza zasysanego :)
i nie trzeba go czyscic. a jedyne co sie moze zepsuc w tej przeplywce klapkowej to klapka sie moze wygiac albo ułamac na osi obrotu i tyle :)wtedy albo sie ją prostuje albo wyrzuca przepływke :)
CONTACT: 7348712
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 5 wrz 2006, 16:15
Posty: 148
Skąd: Wolica / Lubartów /Lublin
Auto: 323F BG 1.6 8V 91r.
323F BJ 1.6 16V 01r.

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 6 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323