bart napisał(a):To w takim razie co ja mam za model autka I silnik i jeśli ktoś wie i może cos wywnioskować na podstawie fotek prosze o odpowiedzi
Pojemność układu smarowania – GD
Na moje oko, Twój silnik to 2.0 8V, 90 KM czyli najmniejszy z możliwych w Coupe.
Potwierdza to prędkościomierz wyskalowany do 200 (o ile jest oryginalny).
W 2.2 i 2.0 16V szafa jest do 240.
Zdjęcie FE3 czyli 2.0 16V masz w podpisie Przemo.
PS
[tiiit] kolor wnętrza
Potwierdza to prędkościomierz wyskalowany do 200 (o ile jest oryginalny).
W 2.2 i 2.0 16V szafa jest do 240.
Zdjęcie FE3 czyli 2.0 16V masz w podpisie Przemo.
PS
[tiiit] kolor wnętrza
- Od: 14 sty 2006, 13:12
- Posty: 320
Przemociekawe to jest nawet bardzo
w infotrchu napisane jest 4,3litra, w moim "sam naprawiam" 5 a w twoim 3,6
Proponuję przyjąć średnią czyli 4

Proponuję przyjąć średnią czyli 4

Waluś napisał(a):Proponuję przyjąć średnią czyli 4
I będzie się wszystko zgadzało, bo tyle przeważnie wchodzi.
Tak się zastanawiam, czy filtr oleju orginalny nie ma mniejszej pojemności, czyli 200ml, a zamiennik większej czyli ok 400ml. Czyli 3,6 + 0,4 i wszystko się zgadza 4 litry jak nic. Druga opcja to błąd podczas pomiaru poziomu oleju, jeśli np. auto będzie stało na terenie pochyłym (wystarczy 2%). Ponieważ jeśli bagnet nie mierzy idealnie na śroku miski, tylko załużmy 10cm od jej środka to błąd pomiaru będzie 2mm.
bart napisał(a):ile mam wlać oleju do silnika
Nie polecam wlewać więcej niż 4litry (Jeśli masz 2.0benz). Najlepiej wlej 3litry, a późńiej popatrz na bagnet i uzupełnij.
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
Witam dziś byłem wymienić ponownie olej.
Wymiana w ASO
Olej schel helix 4 litry ( jest 3 milimetry przed ful).
liitr na ewentualne dolewki mam nadzieje ze nie , olej nalewany z beczki.
filtr oleju.
podkładka pod spust .
robota zajęła im 20 minut ,sprawdzeniem zawieszenia i układu hamulcowego gratis
koszt 160zł .
mechanicy w czystych kombinezonach i nawet położyli fartuch ochronny na nadkola i pas
Wymiana w ASO

Olej schel helix 4 litry ( jest 3 milimetry przed ful).
liitr na ewentualne dolewki mam nadzieje ze nie , olej nalewany z beczki.
filtr oleju.
podkładka pod spust .
robota zajęła im 20 minut ,sprawdzeniem zawieszenia i układu hamulcowego gratis
koszt 160zł .
mechanicy w czystych kombinezonach i nawet położyli fartuch ochronny na nadkola i pas
bart
- Od: 19 lut 2007, 21:40
- Posty: 15
- Skąd: kołobrzeg
- Auto: mazda 626 coupe 2.0 rok 91
Przemo napisał(a):Druga opcja to błąd podczas pomiaru poziomu oleju, jeśli np. auto będzie stało na terenie pochyłym (wystarczy 2%). Ponieważ jeśli bagnet nie mierzy idealnie na śroku miski, tylko załużmy 10cm od jej środka to błąd pomiaru będzie 2mm.
Czy Ty sam rozumiesz, co napisales?
procol napisał(a):Czy Ty sam rozumiesz, co napisales?
A co nie zgadzasz się z tym??
Może trochę bełkotem napisałem, sorry.
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
Przemo napisał(a):jeśli np. auto będzie stało na terenie pochyłym (wystarczy 2%). Ponieważ jeśli bagnet nie mierzy idealnie na śroku miski, tylko załużmy 10cm od jej środka to błąd pomiaru będzie 2mm.
Czepiam sie, ale co ma pochylosc terenu do polozenia bagnetu wzgledem srodka miski olejowej?
Ma, nawet bardzo dużo. Wytłumaczę Ci to na swoim przykładzie. Mam 10 metrowy garaż, w którym jest kratka ściekowa na środku. Wylewka jest tak wypoziomowana aby woda bez problemu spłyneła do kratki z każdego miejsca w garażu. Jak myślisz czy na bagnecie podczas sprawdzania jest zawsze tyle samo oleju niezależnie od tego czy auto stoi na początku, na środku, czy na końcu garażu?? Dodam że olej sprawdzam zawsze w tych samych warunkach.
- Od: 12 gru 2004, 22:14
- Posty: 223
- Skąd: okolice Kraka
- Auto: 626 GD 2.0 16V GT 4WS
dokłądnie.Nie przemieszcza się ale pod wpływam nachylenia olej w misce sie przemieszcza.
Panowie spoko luzik
może by mnie ktoś nauczył jak mam poprawnie fotki wklejać bo mi to strasznie nie idzie na forum yamahy miałem w dolnej linijce pod postem wklej załącznik i po kłopocie no cóż tu tez sie nauczę tym bardziej ze mam zamiar tu zakotwiczyć na dłużej no chyba ze macie cos przeciwko
ok zmykam
bart
- Od: 19 lut 2007, 21:40
- Posty: 15
- Skąd: kołobrzeg
- Auto: mazda 626 coupe 2.0 rok 91
trzymać się tematu
!!!!
Który zresztą uważam za wyczerpany.
Dywagacje o położeniu bagnetu i %
nachylenia kontynuujcie na pw.

Który zresztą uważam za wyczerpany.
Dywagacje o położeniu bagnetu i %
Wlewasz całą czwóreczkę i jest stan 
Książkowo do 2,0 8zaworów 4,5 litra a do 2,0 16 zaworów 4,6 litra
-
Patryk
- Od: 31 mar 2008, 00:17
- Posty: 991 (1/0)
- Skąd: Szczecin
- Auto: Mazda 626 GD FE3N 1989 r
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6