Silnik gaśnie w czasie jazdy i odcina zapłon – problem rozwiązany

Postprzez Barthez » 14 lut 2007, 21:07

u mnie tez miga lampka swiec – jest to taki chick engine w dieslu
dzis byla podlaczona do kompa i mam uszkodzony czujnik recyrkulacji spalin jutro to bede probowal naprawic
drugim objawem jest utrata mocy ( <czytaj> chip tuning diesel)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 11 kwi 2005, 19:05
Posty: 3325 (0/5)
Skąd: Earth
Auto: Jest

Postprzez xANDy » 14 lut 2007, 22:29

Obacz na wszystkie bezpieczniki. Przy akumulatorze, przy filtrze powietrza, elektrykę – to najbardziej ma znaczenie. Wszelkie złącza wysuń i wsuń z powrotem... W mojej madzi padnięty był bezp. opisany GLOW przy puszce filtra powietrza, obok akumulatora. Puszkę znalazłem po właśnie 8 miesiącach i wtedy dopiero do niej zaglądnąłem <lol>
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez magicadm » 15 lut 2007, 09:23

xANDy napisał(a):W mojej madzi padnięty był bezp. opisany GLOW

Czyli bezpiecznik od świec żarowych?
Lepiej 5 minut później niż 50 lat za wcześnie...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 31 gru 2004, 02:28
Posty: 3117 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: M6 L8 zbyt słabe by się zepsuć

Postprzez xANDy » 15 lut 2007, 10:06

magicadm napisał(a):Czyli bezpiecznik od świec żarowych?
Tak.
Odpalał nawet na mrozie bardzo żwawo. <lol>
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez slawekp » 16 lut 2007, 13:11

No cóż lepsze jest wrogiem dobrego. Przejrzałem bezpieczniki. Zabezpieczylem styki środkiem konserwującym. Odłączyłem klemy akumulatora. Skasowałem błąd. Odpaliłem. Lamka nadal migocze, ale to nic. Dziś rano odpaliłem. Po 30 sek zgasł. Potem zapalił. A potem prawdpodobnie immobiliser zabolował rozruch i jesem bez samochodu, w sytuacji sprzez 9ciu miesięcy. prawdopodobnie problem jest w kablu (zimny lut) lub w któryms bezpieczniku. Zakasam rękawy i szukam dalej. Mam nadzieję, że to nie pompa (przez przypadek). Pozdrawiam
Forumowicz
 
Od: 17 cze 2005, 16:16
Posty: 37
Skąd: Warszawa
Auto: 626 DITD rocznik 1999

Postprzez kuba » 16 lut 2007, 17:35

slawekp napisał(a):A potem prawdpodobnie immobiliser zabolował rozruch i jesem bez samochodu


aktywny immobiliser wyswietla kontrolke na tablicy przyrzadow (czerwone autko z kluczem), okazuje sie ze immo dziala w zaleznosci od modelu :
– 1 wersja auto normalnie odpala i gasnie po jakis 2 sekundach,
– 2 wersja w autach wyposazonych w przekaznik rozrusznika, nie jest nawet uruchaniany rozrusznik co oznacza calkowita cisze.
modul immmo kontroluje prace:
1. FSOV – (zawor odciecia paliwa),
2. SPV – (zawor odpowiedzialny za dawke paliwa – czy cus w tym stylu – Spill valve)
3. i jednoczesnie rozrabia w PCM (glownym komputerze) i IDM (sterowniku pompy)

pozdrawiam
kuba
Początkujący
 
Od: 9 paź 2006, 11:44
Posty: 16
Skąd: 3-miasto
Auto: 626 GW DiTD 81kW

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323