ładowanie-problem

Postprzez rafaolo » 12 lut 2007, 02:56

czy ktoś wie gdzie przyczyna? do 2.2obrotów jest ok powyżej zapalają się kontrolki (jak na zdjęciu) pasek naciągałem i nie wiem czy kończą się szczotki czy gdzie indziej jest przyczyna :| pierwszy raz z czymś takim się spotkałem :( dzięki za pomoc :D :D
http://img170.imageshack.us/my.php?image=mazdaon7.jpg
Początkujący
 
Od: 4 sty 2007, 01:58
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 sedan i sroka

Postprzez xANDy » 12 lut 2007, 11:14

Nic z tego nie wynika...
Napisz model auta, rocznik, typ silnika... :|
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez rafaolo » 12 lut 2007, 14:49

626 93r silnik 1.8
Początkujący
 
Od: 4 sty 2007, 01:58
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 sedan i sroka

Postprzez Grzyby » 12 lut 2007, 14:57

rafaolo, model i silnik wpisujemy w drugiej linii tematu.

Zapraszam do dokładnej lektury http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.php?t=4304 i poprawienie tematu.

Masz najprawdopodobniej uszkodzony alternator. Bez elektryka raczej się nie obejdzie.
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez Redoo » 12 lut 2007, 23:59

ja bym stawiał na legulator napiecia szczotki raczej nie bo by swieciło cały czas moj tata tak miał w Previ tesh tak siem działo a puzniej szlag trafił uzwojenie!!!!
Śmierć Jezdzi Szybko!!!My Jezdzimy Jeszcze Szybciej:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 cze 2004, 12:09
Posty: 1033
Skąd: Krakow
Auto: Mazda 626 GE 2.0 16v.LPG.

Postprzez rafaolo » 13 lut 2007, 16:52

patrzyłem miernikiem i na wysokich obrotach jest ładowanie ponad 17v. czyli dioda czy regulator?
Początkujący
 
Od: 4 sty 2007, 01:58
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 sedan i sroka

Postprzez Grzyby » 13 lut 2007, 18:01

regulator
Obrazek
d.pa
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 paź 2004, 23:09
Posty: 17087 (111/178)
Skąd: KIELCE
Auto: Peugeot 508 Hybrid4 '13
Suzuki Aerio 2.3l LPG '06
Renault Trafic 1.6 TT '16
Fiat Doblo 1.6 16V '01
Dacia DV 1.6 LPG '14
Fiat Ducato Pilote First 62A, 2.5TDI, '98
Burstner Amara 535TK

Postprzez xANDy » 13 lut 2007, 23:26

rafaolo napisał(a):na wysokich obrotach jest ładowanie ponad 17v
Regulator padł na pewno, diody powinny być jeszcze "żywe", na pewno akumulator mógł dostać i większość elektroniki (ona ma "wyporność" najczęściej 16V). Im dłużej tak jeździsz tym większe niebezpieczeństwo sukcesywnych zniszczeń.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 27 lis 2004, 21:42
Posty: 3112 (0/23)
Skąd: Gołanice k/Leszna
Auto: Mazda 6, MZR-CD, 136KM

Postprzez GIXXER » 14 lut 2007, 00:14

ja mialem podobny objaw w 323f BG palily mi sie dokladnie tak jak tobie 2 kontrolki i okzalo sie ze byl to regulator napiecia kosztowalo mnie to 140zl plus robocizna :D
Avatar użytkownika
Początkujący
 
Od: 10 lut 2007, 20:08
Posty: 21
Skąd: KWIDZYN
Auto: 323F BG 1.6i /B6/

Postprzez rafaolo » 14 lut 2007, 00:25

a eraz ciekawostka :| skończył się gaz i pojeździłem na benzynce i kontrolki się już nie palą ,na gazie też przesteły świecić, tak jakby przeszło? jutro sprawdze miernikiem
Początkujący
 
Od: 4 sty 2007, 01:58
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 sedan i sroka

Postprzez rafaolo » 15 lut 2007, 13:55

ładowanie po sprawdzeniu 14.1 ,i w czym przyczyna że było źle a jest dobrze?samonaprawa jakaś wystąpiła
Początkujący
 
Od: 4 sty 2007, 01:58
Posty: 14
Skąd: Łódź
Auto: 626 sedan i sroka

Postprzez Bobo » 18 lut 2007, 14:03

Padł pewnie regulator napięcia 17V to za wysokie napięcie powinno być w granicach 13,6 -14,5V
pozdrawiam!!!
Początkujący
 
Od: 18 lut 2007, 12:32
Posty: 15
Auto: Mazda 626 2.5V6

Postprzez alf28 » 18 lut 2007, 23:51

rafaolo napisał(a):ładowanie po sprawdzeniu 14.1 ,i w czym przyczyna że było źle a jest dobrze?samonaprawa jakaś wystąpiła
czołowe miejsca w bezawaryjności zobowiązują <lol>
Forumowicz
 
Od: 1 lip 2006, 10:20
Posty: 728
Skąd: Wieś
Auto: 6 2.0i . i 323f BA z5

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 5 gości

Moderator

Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6