Mazda 626 (GF / GW) – Opinie i Informacje
ja raczej jeżdze delikatnie mam madzie od 4 lat i dopiero teraz sie dzieje z nią żle może to wina przebiegu bo ma już 190tys sam na niej zrobiłem 6o tys .beż żadnej naprawy ale chyba teraz nadszedł czas na leczenie staruszki )))
- Od: 8 sty 2007, 12:29
- Posty: 19
- Auto: mazda 626 GF 2.0l benz 98r lpg
Silniki japońskie nie tolerują kiepskiego oleju (szczególnie mineralnego). To też ma wpływ na trwałość (znaczącą).
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
Czytałem post yesfan`a odnośnie jego skąpo wyposażonej Mazdy , muszę przyznać że ja mam wersję podobną aczkolwiek trochę starszą ponieważ z grudnia 1998r .
W mojej Madzi 626 DITD GF/GW wycieraczki mają również tylko 3 biegi (bez regulacji) , brak jest termometru i mam lusterka elektryczne lecz nie podgrzewane (chyba że to grzanie jest a się zepsuło).
Co do obrotów to z tego co czytałem też mam dość wysokie około 2250 przy 100km/h (myślałem że tak powinno być
).
W mojej Madzi 626 DITD GF/GW wycieraczki mają również tylko 3 biegi (bez regulacji) , brak jest termometru i mam lusterka elektryczne lecz nie podgrzewane (chyba że to grzanie jest a się zepsuło).
Co do obrotów to z tego co czytałem też mam dość wysokie około 2250 przy 100km/h (myślałem że tak powinno być
Lepsza jest mała pomoc niż wielkie współczucie 
- Od: 23 paź 2006, 18:44
- Posty: 23
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 626GF/GW DITD 98r Kombi
Co do przełożeń biegów... Licząc na piątym biegu mam mniej więcej takie prędkości:
65-1500
80-1800
90-2025
100-2200
115-2550
132-3000
155-3500
180-4000
Spokojnie i dość komfortowo (hałas) jedzie się do 3krpm czyli do ok 130. Największa prędkość, którą osiągnąłem madzią (z zapchanym IC) było to 187 (ok 4300 rpm).
Holenderskie mazdy są najbardziej ubogie, bo holendrzy to najuboższy naród na świecie
65-1500
80-1800
90-2025
100-2200
115-2550
132-3000
155-3500
180-4000
Spokojnie i dość komfortowo (hałas) jedzie się do 3krpm czyli do ok 130. Największa prędkość, którą osiągnąłem madzią (z zapchanym IC) było to 187 (ok 4300 rpm).
Holenderskie mazdy są najbardziej ubogie, bo holendrzy to najuboższy naród na świecie
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
pinky napisał(a):Za dużo blantów jarają
Coś w tym jest.
Jak kupowałem swoją w zeszłym roku w Holandii to strasznie była przydymiona. Dziwny zapaszek-to na pewno nie były zwykłe fajki.
Podsufitka była sina. Swoja drogą niezły zapaszek
Ale pięknie sie doczyszcza w przeciwieństwie do zwykłych fajek.
- Od: 21 lis 2006, 12:12
- Posty: 39
- Skąd: Warszawa
- Auto: Madzia 626 GW DITD'99 115KM
xANDy wielkie dzieki czyli +– mam podobnie uff to się uspokoiłem
.Co do holendrów ich jarania i stanu majątkowego to nic nie wiem
mogę tylko powiedzieć że wśród niemców też jest biedota
Madzia pochodzi z niemieckiej wiochy
Jeszcze co do oleju (xANDy pisałeś że to ważna sprawa) 8 tysięcy temu zalałem JĄ SHELL`em HELLIX 10W40 (półsyntetyk) i wczoraj sprawdzałem to nie wzieła ani kropli (przynajmniej nie do wykrycia) Więc już wiem za 2 tys. wymieniam na taki sam i już
Pozdro
Jeszcze co do oleju (xANDy pisałeś że to ważna sprawa) 8 tysięcy temu zalałem JĄ SHELL`em HELLIX 10W40 (półsyntetyk) i wczoraj sprawdzałem to nie wzieła ani kropli (przynajmniej nie do wykrycia) Więc już wiem za 2 tys. wymieniam na taki sam i już
Pozdro
Lepsza jest mała pomoc niż wielkie współczucie 
- Od: 23 paź 2006, 18:44
- Posty: 23
- Skąd: Opole
- Auto: Mazda 626GF/GW DITD 98r Kombi
Oj Madzia Madzia ciąg dalszy kłopotów dzisiaj zostawiłem Madzie u mechanika bo jak nadmieniałem poszło sprzęgło samochód stoi rozebrany skrzynia wyjęta ale jak sie okazało to częsci które przyszły nie pasują do mojego modelu 626 GF z 98 roku mechanik powiedział że w japońcach tak jest że jak wchodzi nowy model to oni wkładają jeszcze częsci ze starego modelu aż do wykończenia sie zapasów i to dotyczy nie tylko sprzegła ale też innych podzespołow jeśli tak jest to prosze tych co chę coś naprawiać wziąśc to pod uwage Jeszcze mam pytanko czy aby wymienić sprzęgło to trzeba wymontować dwie pólosie (prawą i lewą )oraz czy trzeba odczepić silnik z tej rolki na dole z tyłu ,odłączyć przewód paliwowy coś mi sie wydaje że jutro jak zrobią to sprzęgło to mi za dużo sróbek zostanie w garści
- Od: 8 sty 2007, 12:29
- Posty: 19
- Auto: mazda 626 GF 2.0l benz 98r lpg
Nie wiem, skąd masz te części do Twojego samochodu, ale jeśli podajesz nr VIN to powinieneś dostać właściwe. Nie słyszałem o czymś takim, co opisałeś, że wsadzają stare póki mają. Skąd miałeś te części??
Były wersje z inną skrzynią biegów (na 98%), ale to wiadomo właśnie po nr VIN. Czy kupując podawałeś ten numer?
PS. robimy OT.
Były wersje z inną skrzynią biegów (na 98%), ale to wiadomo właśnie po nr VIN. Czy kupując podawałeś ten numer?
PS. robimy OT.
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
blus napisał(a):mechanik powiedział że w japońcach tak jest że jak wchodzi nowy model to oni wkładają jeszcze częsci ze starego modelu aż do wykończenia sie zapasów

Zmień lepiej mechanika...bo głupoty gada. Ciekawe jak zamawiał te części do skrzyni skoro nie pasują? Widzi mi się, że to wysokiej klasy „fachowiec”.
PS.
Uzupełnij profil o " miasto".
dzięki za porady samochodu nie moge zabrać bo stoi rozebrany dzisiaj przekarze mechanikowi wasze uwagi pewnie sie zdziwi )))) prawde mówiąc to ja nic nie podawałem mechanikowi on ma odrazu sklem z częsciami i wzioł tylko dowód rejestracyjny i sam zam zamówił części firmy AISIN Mam pytanko skąd mam wziąśc ten numer VIN do mojego samochodu i czy może ktoś zna oznakowanie właściwego sprzęgła łożyska i docisku Madzia 626 GF 98r 2l 16V DOHC benzynka
- Od: 8 sty 2007, 12:29
- Posty: 19
- Auto: mazda 626 GF 2.0l benz 98r lpg
Kolega dobrze gada. Numer ma 17 znaków i w Twoim przypadku prawdopodobnie zaczyna się od JMZGF19R20xxxxxxxpinky napisał(a):Numer VIN masz w dowodzie rejstracyjnym lub na grodzi silniki od strony pasażera
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
To napisz mniej więcej jaki rejon świata. Ja mam Zaniemyśl (wieś) łamane na Poznań. I wtedy wszystko jest jasne.
Twoje autko: data narodzin 15 maja 1998 r.; srebrny metalic, 115 źrebiąt zmechanizowanych, wyprodukowany dla niemiec, więc nie jest wersją okrojoną, miałes oryginalne radio (ładnie grało), stalówki z w bucikach Michelin; wersja z pilotem, podwójnym zamkiem, "drewnem" itd. No i chyba masz ręczną klimę, prawda?
Twoje autko: data narodzin 15 maja 1998 r.; srebrny metalic, 115 źrebiąt zmechanizowanych, wyprodukowany dla niemiec, więc nie jest wersją okrojoną, miałes oryginalne radio (ładnie grało), stalówki z w bucikach Michelin; wersja z pilotem, podwójnym zamkiem, "drewnem" itd. No i chyba masz ręczną klimę, prawda?
Jeśli masz pytanie o cokolwiek to najpierw poszukaj TUTAJ (PORADNIK) – pewnie ktoś już zadał to pytanie i odpowiedzi są już gotowe.
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
z przyczyn niezależnych bardzo ograniczony w dostępie – :(
wszystko sie zgadza tylko nie wiem gdzie ten zamek podwójny klima jest ale nie ręczna chyba to climatronick ponaddto mam tempomat i komputerek taki z wyświetlaczem ile pali widze że trafi[list]em na znawce marek ))) dobrze odczytałeś to wszystko
- Od: 8 sty 2007, 12:29
- Posty: 19
- Auto: mazda 626 GF 2.0l benz 98r lpg
blus napisał(a):gdzie ten zamek podwójny
Jak naciśniesz dwa razy przycisk zamykania na pilocie w ciągu 3 sek. to rygle od wewnątrz staną się "luźne" i nie będzie można otworzyć drzwi od środka (np. jak ktoś wybije szybę to nie odrygluje drzwi).
- Od: 31 sty 2007, 13:10
- Posty: 93
- Skąd: Poznań
- Auto: 626 GF 2.0 DITD '98 HB
i ja o tym zamku nie wiedziałem , tak jest jak się ma instrukcję po niemiecku.
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6