Niskie ciśnienie w jednym z cylindrów. Czy to pierścienie?

Postprzez damian » 9 lut 2007, 13:54

witam. bylem na badaniu cisnienia w cylindrach i w 1,2 i 4 cylindrze mam ok 14 bar, a w trzecim cylindrze tylko 7. przy probie olejowej (wlali olej do cylindra) wyszlo dobre cisnienie, tez ok 14 bar. gdy przy odpalonym silniku odkrece korek wlewu oleju to bryzga stamtad olejem. pewnie trzeba wymieniac pierscienie. mam pytanie, czy mozna wymienic tylko pierscienie na tym jednym cylindrze, czy trzeba na wszystkich? jaki jest mniej wiecej koszt wymiany pierscieni? z gory dziekuje za odp
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez Jaksa » 9 lut 2007, 15:34

damiaaans napisał(a):przy probie olejowej (wlali olej do cylindra) wyszlo dobre cisnienie, tez ok 14 bar.
Dół silnika,jak znam zycie nie kop sie w remont tylko poszukaj drugiego sprawnego motoru – bedzie znacznie taniej.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez corey » 9 lut 2007, 16:34

zalezy czy tuleje ruszylo czy nie

jesli nie

to koszt u nas

pierscienie na wszytkie cylindry -120zl

podtoczenie -20zl

robcizna- 200zl

uszczelka pod glowice – 60-120zl

rano przyjezdzasz ,po poludniu odbierasz autko
Forumowicz
 
Od: 8 wrz 2006, 19:27
Posty: 74
Auto: st162

Postprzez Jaksa » 9 lut 2007, 23:18

A co z gorą ?
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez damian » 10 lut 2007, 01:18

Jaksa napisał(a):A co z gorą ?

tzn?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Postprzez Jaksa » 10 lut 2007, 12:36

To znaczy ..... nie robi się dołu silnika bez góry i odwrotnie ( kazdy znający temat mechanik to wie , po 16 latach praktyki wiem co piszę . Zrobisz same pierscienie , uszczelni się dól silnika i zacznie pompowac olej przez głowicę ktora juz swoje przejechała )
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 10 mar 2004, 23:46
Posty: 7850 (3/7)
Skąd: Warszawa
Auto: Mazda 6 2023 Anniversary /6 2.5 BP 2019 / Mazda 3 BP 2019 .2.0 122KM

Postprzez damian » 10 lut 2007, 15:38

acha. to narazie nic nie bede robil, dopuki jezdzi. nawet ladnie mi pali, przyspieszenie tez ma jeszcze nie najgorsze. jak zacznie sie calkiem psuc to wtedy wymienie caly silnik (koszt 500-700zl) . zamierzam niedlugo wymienic olej i myslalem najpierw wymienic pierscienie, i odrazu zalac nowym olejem, ale widze ze za drogo by mnie to wynioslo.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 wrz 2006, 17:02
Posty: 1223
Skąd: Lublin k. Wilczopola
Auto: 323F BG

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323

cron