Szarpanie i brak mocy na niskich obrotach

Postprzez harry » 31 sty 2007, 20:52

Witam
Mam ten sam problem i wcale nie zagotowalem auta
Pokochalem ja moja madzie
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 gru 2006, 20:45
Posty: 60 (4/0)
Skąd: Wrocław
Auto: Mazda 5 2.0 GTA. 2006

Postprzez Winetou » 31 sty 2007, 21:27

mkraw2005 napisał(a):Powiem tyle że maźdźianka nie śmigała na wszystkich garach.
Pozdro.

i nie zauważyłeś tego ?? :| był problem z zapłonem czy z czym ?
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez Adaś » 31 sty 2007, 22:09

BenyV6 napisał(a):Dolej zeby nie bylo problemow,moze jakas dziurka na chlodnicy??

dolewam juz od tygodnia <lol> w koncu bede musial sie do Jarka przejechac zdiagnozowac skad ubytki :|
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez organo » 8 lut 2007, 13:49

tu jest przyczyna wiekszosci przypadkow z tą dolegliwoscią
http://forum.mazdaspeed.pl/viewtopic.ph ... 814#458814
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2006, 11:19
Posty: 359
Skąd: Nasielsk
Auto: 323F 99r 1.8 LPG SGI Stag4:)

Postprzez brylant » 9 lut 2007, 19:04

ostatnio odpowietrzałem i wymieniałem płyn bo mi sie zaczynał grzać, ale to nie ma wpływu na osiagi.

Winetou napisał(a):nie tak łatwo jest przegrzać v6...


Bardzo łatwo:)))) Chwila nieuwagi i 1literek oleju na 1000 więcej....

Gdyby tak nie było to by nikt nie miał problemu z tymi silnikami a prawie każdy na formu, kto jeżdzi tymi autkami ma lub miał z tym problem – niestety :(


Mazdowskie Vki 2.0 to chyba najmniej udane konstrukcje pod względem wytrzymałości + Z5,

kolego mkraw patrz na olej bo moze go szybko ubywać a jak nie to moze ci ubywać płynu i wtedy poleciała uszczelka pod głowica tak jak mówił XXX
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2005, 19:49
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07

Postprzez Dubi » 10 lut 2007, 00:36

no właśnie podobno V6 mazdy są bardzo dobre i wytrzymałe (podobno na gazie źle zamontowanym głowice dostają po pupie), problemy z olejem się zaczynają w Z5 94-97, bo po face liftingu pogrzebali w tym silniczku i nie jest już tak źle
Edit by mod: Rozmiar samej fotografii/grafiki w podpisie (i całego podpisu) jest jasno określony w temacie FAQ przyklejonym w każdym z działów. Proszę o przestrzeganie zaleceń.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 15 maja 2006, 18:52
Posty: 41
Skąd: Zielona Góra / Szczecin
Auto: Ford Scorpio mk1 2.4 V6

Postprzez Adaś » 10 lut 2007, 00:52

brylant napisał(a):kolego mkraw patrz na olej bo moze go szybko ubywać a jak nie to moze ci ubywać płynu i wtedy poleciała uszczelka pod głowica tak jak mówił XXX

albo cieknie pompa wody...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 8 paź 2004, 16:11
Posty: 5866 (0/1)
Skąd: Warszawa
Auto: 323F BA Japan Muscle V6

Postprzez xXx » 10 lut 2007, 01:13

Widzę, że kolega który założył temat jest znaFcą silników mazdy, więc nie wiem po co wogóle pytał, co mogło być przyczyną takiej rzeczy??


Sorry, ale jeżeli nie potrafisz zorientować się, że Twoje auto nie chodzi na wszystkich garach, to może lepiej kup sobie rower, będzie znacznie taniej i mniej problematycznie.


Winetou, jeżeli uważasz że nie tak łatwo przegrzać V6 mazdy to mylisz się. Wystarczy, że zatnie się termostat i pomimo w pełni metalowych uszczelek pod głowicą jest pozamiatane. Wiem dobrze, że układy chłodzenia w mazdach są bardzo wydajne, ale trzeba wziąć pod uwagę że jakiekolwiek nieprawidłowe działanie jednego z elementów chłodzenia prowadzi do.........................................katastrofy :]

P.S. Do osób, które mniej więcej orientują się w budowie silników serii K, zwróćcie uwagę, w którym miejscu umieszczony jest czujnik temperatury, wszystkie dwa lub trzy są w jednym miejscu, dość wysoko prawda ?? ;)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 23 paź 2003, 01:01
Posty: 2775 (0/5)
Skąd: Lublin
Auto: Audi A6 Avant 2.8 V6 APR

Postprzez Hazu » 10 lut 2007, 01:47

A co wy ludziska z tym przegrzaniem,przecierz:
mkraw2005 napisał(a):Następnego dnia zacząłem spuszczać płyn z chłodnicy wyleciało go może z 0.5l może 1l

z chłodnicy dużo wiecej nie wyleci
trzeba spuścić jeszcze płyn z silnika.

mkraw2005 napisał(a):Aha przede wszystkim nie kopci jak jest rozgrzana, tylko jak zimny motor ale chyba to objaw normalny.

to zależy "czym" kopci

brylant napisał(a):Gdyby tak nie było to by nikt nie miał problemu z tymi silnikami a prawie każdy na formu, kto jeżdzi tymi autkami ma lub miał z tym problem – niestety

Jaki problem ?????


Może kolega mkraw2005 ma cieknącą pompę wodną lub termostat zblokowany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez marek » 10 lut 2007, 03:40

emmarek napisał(a):z chłodnicy dużo wiecej nie wyleci
trzeba spuścić jeszcze płyn z silnika.



Mi wylatywało z chłodnicy jakieś ponad 4 litry. To chyba sporo więcej niż 0.5-1
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Hazu » 10 lut 2007, 08:57

marek napisał(a):Mi wylatywało z chłodnicy jakieś ponad 4 litry

to świetnie hahaha
ale chodziło mi o to że przez ten korek nie spuścisz całego płynu z układu. (7.5l)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 paź 2005, 21:11
Posty: 3779 (0/6)
Skąd: Lublin
Auto: Były: CA/KF, CA/KL, BA/BP, BA/KF
Jest:
MPV ll FS 2000r.
RX8 2004r.

Postprzez marek » 10 lut 2007, 16:22

emmarek napisał(a):mkraw2005 napisał:
Następnego dnia zacząłem spuszczać płyn z chłodnicy wyleciało go może z 0.5l może 1l

z chłodnicy dużo wiecej nie wyleci


hmm, napisałeś że dużo więcej niż 0.5 czy litr. A 4 to spora różnica.

Fakt, odkręcając spust chłodnicy nie spuścisz całego płynu ale jakieś 3/4. A nie 1/10 jak piszesz...
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 4 lis 2003, 02:08
Posty: 2402 (0/14)
Skąd: nad Bałtykiem
Auto: FR+Django+Rail

Postprzez Artiks » 10 lut 2007, 21:41

Dubi napisał(a):problemy z olejem się zaczynają w Z5 94-97, bo po face liftingu pogrzebali w tym silniczku i nie jest już tak źle
Tylko w 323F BA Z5 produkowanym w ostatnim kwartale 1997 wzwyż. Nie wszystkie Mazdy 323F BA mające face lifting wnętrza i nadwozia mialy zmiany w silniku niestety.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez brylant » 11 lut 2007, 21:43

brylant napisał(a):Gdyby tak nie było to by nikt nie miał problemu z tymi silnikami a prawie każdy na formu, kto jeżdzi tymi autkami ma lub miał z tym problem – niestety

Jaki problem ?????

Mieli albo mają zarypany silnik w wyniku przegrzania :(
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2005, 19:49
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07

Postprzez Artiks » 12 lut 2007, 09:11

brylant napisał(a):brylant napisał:
Gdyby tak nie było to by nikt nie miał problemu z tymi silnikami a prawie każdy na formu, kto jeżdzi tymi autkami ma lub miał z tym problem – niestety

Jaki problem ?

Mieli albo mają zarypany silnik w wyniku przegrzania

Brylant buehehe normalnie spadłem z krzesła hahaha sam sobie odpowiadasz i sam z sobą prowadzisz dyskusje <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Postprzez GofNet » 12 lut 2007, 20:31

ArtX napisał(a):Brylant buehehe normalnie spadłem z krzesła
Ja do tej pory nie mogę się podnieść...
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazekObrazek
ObrazekObrazek

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez brylant » 12 lut 2007, 20:45

emmarek napisał(a):A co wy ludziska z tym przegrzaniem,przecierz:
mkraw2005 napisał(a):Następnego dnia zacząłem spuszczać płyn z chłodnicy wyleciało go może z 0.5l może 1l

z chłodnicy dużo wiecej nie wyleci
trzeba spuścić jeszcze płyn z silnika.

mkraw2005 napisał(a):Aha przede wszystkim nie kopci jak jest rozgrzana, tylko jak zimny motor ale chyba to objaw normalny.

to zależy "czym" kopci

brylant napisał(a):Gdyby tak nie było to by nikt nie miał problemu z tymi silnikami a prawie każdy na formu, kto jeżdzi tymi autkami ma lub miał z tym problem – niestety

Jaki problem ?????


Może kolega mkraw2005 ma cieknącą pompę wodną lub termostat zblokowany.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2005, 19:49
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07

Postprzez brylant » 12 lut 2007, 20:49

W poprzednim nie zalapał cytat kolegi emmarek:

"jaki problem?"

na co odpowiedziałem .... itd..

uwazniej czytajcie a nie tylko wytykac Wam drodzy koledzy się chce drobne błedy:)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2005, 19:49
Posty: 174
Skąd: Warszawa
Auto: Seat Toledo 2.0TDI `07

Postprzez Artiks » 12 lut 2007, 21:24

Ale...ale... o co chodzi...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 29 gru 2006, 12:17
Posty: 1568 (0/1)
Skąd: Wrocław
Auto: 323F BA Z5 –> RENAULT LAGUNA III 2.0 DCI

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość

Moderator

Moderatorzy 3 / 323