Panowie i Panie co to jest jak kielich przegubu wewnętrzego ma luzy wzglądem skrzyni ?
--
Pozdr
Hubi
Który wewnętrzny przegub się sypie?
witam
pisalem juz o moim problemie w innym temacie ale widze ze ten jest podobny
wyczuwam duze wibracje i wreczwibrowanie calym autem podczas przyspieszania powyzej 95km/h. po zdjeciu nogi z gazu wibracje natychmiast ustepuja. nie ma znaczenia na jakim biegu przyspieszam. przy hamowaniu nie dzieje sie nic.
czy to moze byc wada ktoregos z przegubow? slyszalem ze moze to byc spowodowane uszkodzeniem wew. przegubu i najczesciej jest to prawy
czy ktos mial moze podobne objawy w swojej mazdzie?
pozdrawiam
xedos 95. 2.0 v6 24val
pisalem juz o moim problemie w innym temacie ale widze ze ten jest podobny
wyczuwam duze wibracje i wreczwibrowanie calym autem podczas przyspieszania powyzej 95km/h. po zdjeciu nogi z gazu wibracje natychmiast ustepuja. nie ma znaczenia na jakim biegu przyspieszam. przy hamowaniu nie dzieje sie nic.
czy to moze byc wada ktoregos z przegubow? slyszalem ze moze to byc spowodowane uszkodzeniem wew. przegubu i najczesciej jest to prawy
czy ktos mial moze podobne objawy w swojej mazdzie?
pozdrawiam
xedos 95. 2.0 v6 24val
I am what I am
- Od: 27 paź 2006, 21:46
- Posty: 14
- Skąd: Skwierzyna/Poznań
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 95r
Witam,
Miałem sytuację niemal identyczną do opisanej przez ow-czarka.
Było dość jasne, że sypie się przgub wewnętrzny – i nie było też kłopotu z odgadnięciem, który to. Wibracje były w wyczuwalny sposób wzbudzane po lewej stronie samochodu, zaś wyraźnie odczuwalne stawały się po przekroczeniu 100km/h. Wymiana lewej półosi załatwiła sprawę. Należy zaznaczyć, że choć prawa (ta z podporą) siedziała sztywno we wszystkich punktach podparcia (nie latała osiowo ani promieniowo), to i na lewej nie dało się wyczuć specjalnych luzów (o ile pamiętam były bardzo delikatne). Jednak jazda nie pozostawała złudzeń – a najsilniejsze wibracje były odczuwalne przy szybkiej jeździe na wprost. Wchodząc w łuk (niezależnie, lewy czy prawy), zmniejszały się.
Po wymianie półosi problem nigdy nie powrócił (w czasie ponad roku użytkowania).
Pozdrawiam
Miałem sytuację niemal identyczną do opisanej przez ow-czarka.
Było dość jasne, że sypie się przgub wewnętrzny – i nie było też kłopotu z odgadnięciem, który to. Wibracje były w wyczuwalny sposób wzbudzane po lewej stronie samochodu, zaś wyraźnie odczuwalne stawały się po przekroczeniu 100km/h. Wymiana lewej półosi załatwiła sprawę. Należy zaznaczyć, że choć prawa (ta z podporą) siedziała sztywno we wszystkich punktach podparcia (nie latała osiowo ani promieniowo), to i na lewej nie dało się wyczuć specjalnych luzów (o ile pamiętam były bardzo delikatne). Jednak jazda nie pozostawała złudzeń – a najsilniejsze wibracje były odczuwalne przy szybkiej jeździe na wprost. Wchodząc w łuk (niezależnie, lewy czy prawy), zmniejszały się.
Po wymianie półosi problem nigdy nie powrócił (w czasie ponad roku użytkowania).
Pozdrawiam
witam serdecznie. mam podobne problemy, JEDNAK: przy zmianie biegów słychać dwa stuki (zdjęcie biegu – wrzucenie biegu) – ale też nie zawsze, raz mniej, raz bardziej. Przy dużym obiążeniu bardziej
Pytanie do nightcomer: czy u Ciebie był podobny objaw? Czy tylko to terkotanie przy jeździe na wprost/długich szybkich łukach? Czy przy dużych prędkościach (powyżej 150km/h) kierownica Ci drżała? Czy może mam problem ze sprzęgłem? (jak zasugerował jeden z moich "magików" mechaników
) dzieki ! POZRAWIAM!
Work sucks! Beer good! XEDOS 6 rulez! 
- Od: 8 maja 2007, 10:54
- Posty: 7
- Skąd: Pabianice
- Auto: Xedos 6 2.0 V6 1994
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 2 gości
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6