Wymienię syndromy:
1. Często przerywa 1 gar przy niższych obrotach
2. Przy gwałtownym wciśnięciu pedału gazu na wolnych obrotach silnik dławi się i przyspiesza gorzej niż przy stopniowym dodawaniu gazu
3. Spalanie 13L bez względu na tryb i styl jazdy
4. Jeśli depnę i zmieniam biegi przy 6800rpm często strzela w wydech przy zmianie
Moje typy to kable WN, zapłon, albo lejący wtrysk.
Pytanie, czy moje typy są właściwe? Jak wygląda diagnostyka wtrysku i ile to może kosztować?
Dodam, że błędów komputer nie zgłasza
Miałem instalację LPG, zneutralizowałem ją jakiś czas temu, pozostał podłączony emulator sondy lambda, ponieważ jeśli wypiąć z niego kostkę nie można nawet uruchomić auta. Czy może być tak, że mimo jazdy na benzynie sygnał sondy jest sfałszowany i podawany jest stały sygnał przez emulator, i stąd spalanie bez względu na styl i tryb jazdy na poziomie 13L ?:| Nie ma znaczenia czy w trasie jade 100km/h czy 180 spalanie takie samo, dziwne prawda ?
Z góry dzięki za sugestie
Przerywa 1 cylinder, wypadają zapłony, wysokie spalanie
Strona 1 z 1
Ostatnio edytowano 31 sty 2007, 21:20 przez lukster, łącznie edytowano 3 razy
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down

- Od: 28 wrz 2005, 06:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Luki1010 tu nie wena jest potrzebna, tylko znajomość regulaminu, a ja z przekory poproszę Cię, żebyś go przeczytał i poprawił ten temat
Twoje typy są moim zdaniem całkiem trafne – jeśli kable mają swoje przejechane to zacząłbym od wymienienia ich razem ze świecami. Warto sprawdzić też stan kopułki i rozdzielacza. W kwestii emulatora Ci nie pomogę bo jestem wrogiem LPG i się nie znam
Twoje typy są moim zdaniem całkiem trafne – jeśli kable mają swoje przejechane to zacząłbym od wymienienia ich razem ze świecami. Warto sprawdzić też stan kopułki i rozdzielacza. W kwestii emulatora Ci nie pomogę bo jestem wrogiem LPG i się nie znam
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929



- Od: 7 wrz 2005, 17:06
- Posty: 1741
- Skąd: raz tu raz tam...
- Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i
Winetou napisał(a):Luki1010
Warto sprawdzić też stan kopułki i rozdzielacza. W kwestii emulatora Ci nie pomogę bo jestem wrogiem LPG i się nie znam
Zapmniałem dodać, że kopułka i palec założyłem nowe, nic to nie zmieniło, świece mają może z 10kkm, wymienię jeszcze kable zobaczymy.
'08-'11 Mazda Mx3 klze-T '94 370HP ET12,35@1,0bar
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down
'11-'?? BMW e30 '90 m50b25 ???HP ET??,??@?,?bar :)
Boost is like a crack. Once you go up you won't wanna come down

- Od: 28 wrz 2005, 06:23
- Posty: 1181
- Skąd: Muszaki, Wawa, Polska
- Auto: Mx3 k8
Mx3 klze
Mx3 klze turbo
E30 M50B25 '90 RIP
Afa Romeo 156 Sportwagon 1,9 jtd
Citroen C4 2.0HDI
Przy "braku" sondy to wszystkie leją
Z takim spalaniem to pewnie jest kupa nagaru na świecach – mogły się nawet pokryć jakimś trwałym przewodzącym nalotem... Trzeba wykręcić i obejrzeć wszyskie świece – w razie wątpliwości wymienić na nowe. Jeśli kontrola świec i kabli WN nic nie da, to być może wtrysk się przytkał lub zatarł z braku benzyny (skutki oszczędzania z LPG). Tą sondę też trzeba oczywiście zrobić jak należy.
Z takim spalaniem to pewnie jest kupa nagaru na świecach – mogły się nawet pokryć jakimś trwałym przewodzącym nalotem... Trzeba wykręcić i obejrzeć wszyskie świece – w razie wątpliwości wymienić na nowe. Jeśli kontrola świec i kabli WN nic nie da, to być może wtrysk się przytkał lub zatarł z braku benzyny (skutki oszczędzania z LPG). Tą sondę też trzeba oczywiście zrobić jak należy.
Strona 1 z 1
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość