Demontaż deski rozdzielczej w 89' GD
Gonzo ma racje, a zobaczysz ile fajnych części potem zostaje
A poco chcesz rozkręcać deske. Nagrzewnica zdechła??

A poco chcesz rozkręcać deske. Nagrzewnica zdechła??
HEJ!!!
TAK JAK W TEMACIE. MAM PROBLEM Z WYMIANĄ ŻARÓWEK NA KONSOLI ŚRODKOWEJ DOKLADNIE TO SĄ TE, KTÓRE OŚWIETLAJĄ STEROWANIE NAWIEWAM
ORAZ MAM PYTANKO JAK MAM ZDJĄĆ OBUDOWĘ OD DESKI ROZDZIELCZEJ???
Z GÓRY THX ZA ODPOWIEDŹ POZDRO
TAK JAK W TEMACIE. MAM PROBLEM Z WYMIANĄ ŻARÓWEK NA KONSOLI ŚRODKOWEJ DOKLADNIE TO SĄ TE, KTÓRE OŚWIETLAJĄ STEROWANIE NAWIEWAM
Z GÓRY THX ZA ODPOWIEDŹ POZDRO
Witam! Tam masz jedną zarówke, wymiana to niby pryszcz ale trzeba miec dlonie dzieciaka w przeciwnym razie musisz troszkę zdemolowac kokpit.....poszukaj na stronie gdzieś juz to było przerabiane.
Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Tylko jakby Ci się nie udało bez odkręcenia zmienić to po odkręceniu nie rwij czasem na siłę – oprócz dwóch śrubek ten element trzyma się na 3 metalowych linkach i bez ich odczepienia nie da rady wyjąć
hmm – napisz którą obudowę a najlepiej wstaw zdjęcie![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)

ORAZ MAM PYTANKO JAK MAM ZDJĄĆ OBUDOWĘ OD DESKI ROZDZIELCZEJ?
hmm – napisz którą obudowę a najlepiej wstaw zdjęcie
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
MaZdA rUlEs
- Od: 18 cze 2004, 22:26
- Posty: 22
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 8V (FE) 1991
Oj tak z tymi cięgnami jest jazda a wiecie jak jest przej.....w GF bez klimatronica? Tam to jest dopiero tragedia.Może Japoniec ma dlonie jak moja córka bo Ja mialem problemy co by tam grabę włożyc.oprócz dwóch śrubek ten element trzyma się na 3 metalowych linkach i bez ich odczepienia nie da rady wyjąć

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Hmm – po co chcesz tą deskę zdjąć??
Po pierwsze – do zdjęcia deski nie trzeba rozbierać kolumny kierownicy ani zdejmować żadnych kabli (będziesz potrafił rozplątać tą pajenczynkę ze zdjęcia
)
musisz wyjąć element sterujący ogrzewaniem – widzę że śrubki już odkręciłeś więc
zostały Ci jeszcze 3 linki – schodzą łatwo oraz kabel (kostka do rozłączenia).
następnie odłącz silnik nawiewu -rozłącz kostkę
wyjmij tą rurkę plastikową razem z metalową od nawiewu na nogi pasażera
wyjmij wszystkie rurki plastikowe od nawiewu idące pod kolumną kierowniczą
rozłącz niebieską i białą kostkę przyklejoną do zaczepu deski przy drzwiach kierowcy (tam gdzie są te 2 śrubki o których pisałeś) następnie zieloną która jest nad bezpiecznikami – kabli czasem nie wyjmuj tylko rozłącz
odkręć kolumnę kierownicy – tylko te 4 śruby przykręcane do deski rozdzielczej i opuść delikatnie ciągnąc ja w stronę drzwi kierowcy
odkręć śruby znajdujące się na wprost od lewarka skrzyni biegów.
pociągnij deskę od góry delikatnie do siebie – jeżeli nic nie będzie haczyło to ustaw ją pod kątem 45 stopnii po prostu wyjmij do góry – a następnie wyciągnij drzwiami pasażera.
Aha – ważne – zanim wyciągniesz deskę wykręć fotele – bo inaczej się nie zmieścisz z wyjęciem jej z auta
Jak o czymś zapomiałem to niech mnie ktoś poprawi
Powodzenia!!
Po pierwsze – do zdjęcia deski nie trzeba rozbierać kolumny kierownicy ani zdejmować żadnych kabli (będziesz potrafił rozplątać tą pajenczynkę ze zdjęcia
musisz wyjąć element sterujący ogrzewaniem – widzę że śrubki już odkręciłeś więc
zostały Ci jeszcze 3 linki – schodzą łatwo oraz kabel (kostka do rozłączenia).
następnie odłącz silnik nawiewu -rozłącz kostkę
wyjmij tą rurkę plastikową razem z metalową od nawiewu na nogi pasażera
wyjmij wszystkie rurki plastikowe od nawiewu idące pod kolumną kierowniczą
rozłącz niebieską i białą kostkę przyklejoną do zaczepu deski przy drzwiach kierowcy (tam gdzie są te 2 śrubki o których pisałeś) następnie zieloną która jest nad bezpiecznikami – kabli czasem nie wyjmuj tylko rozłącz
odkręć kolumnę kierownicy – tylko te 4 śruby przykręcane do deski rozdzielczej i opuść delikatnie ciągnąc ja w stronę drzwi kierowcy
odkręć śruby znajdujące się na wprost od lewarka skrzyni biegów.
pociągnij deskę od góry delikatnie do siebie – jeżeli nic nie będzie haczyło to ustaw ją pod kątem 45 stopnii po prostu wyjmij do góry – a następnie wyciągnij drzwiami pasażera.
Aha – ważne – zanim wyciągniesz deskę wykręć fotele – bo inaczej się nie zmieścisz z wyjęciem jej z auta
Jak o czymś zapomiałem to niech mnie ktoś poprawi
Powodzenia!!
MaZdA rUlEs
- Od: 18 cze 2004, 22:26
- Posty: 22
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 8V (FE) 1991
no....o zimnym piwku.Jak o czymś zapomiałem to niech mnie ktoś poprawi

Serwis Mazdy Warszawa ( specjalizacja mazda nie mylić z autoryzacją :) ) http://www.autojaksa.com.pl Piaseczno ul. Sękocinska 19 ZAPRASZAMY
Dziekuje bardzo za pomoc – deska juz sciagnieta
Juz niedlugo zamieszcze zdjecia z tego co zostalo z madzi
Pozdrawiam
Juz niedlugo zamieszcze zdjecia z tego co zostalo z madzi
Pozdrawiam
-
Mihayu
Riki napisał(a):Wigett chodzi mi o obudowe srodkowa tam gdzie sa zarówki:)
hmm – tą całą obudowę od radia; reg. ogrzewania, itd. na wprost od dźwigni zmiany biegów – bez wykręcenia deski rozdzielczej nie do wykręcenia
ten czarny plastik nakładkę od niej –> 2 śruby pod popielniczka + 2 pod szufladką i uważaj na zatrzaski bo lubią pękać:]
Pozdrowienia
MaZdA rUlEs
- Od: 18 cze 2004, 22:26
- Posty: 22
- Skąd: Koszalin
- Auto: Mazda 626 GD 2.0i 8V (FE) 1991
to tam jeszcze coś zostało 
OKi THX
postaram sie aby mi nie popekaly te zatrzaski hehehehe
P.S
Mam pytanko jak mozna łatwo zniwelowac trzaski deski rozdzielczej?? Ostatnio zaluwazylem ten mankament i dokrecilem wszystkie sruby i nic dalej tak trzeszcza:(
POZDRO
P.S
Mam pytanko jak mozna łatwo zniwelowac trzaski deski rozdzielczej?? Ostatnio zaluwazylem ten mankament i dokrecilem wszystkie sruby i nic dalej tak trzeszcza:(
POZDRO
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość
Moderator
Moderatorzy 6 / 626 / MX-6 / Xedos 6