Kierunkowskazy – pomykaja jak stroboskop

Dział przeznaczony do rozwiązywania wszelkich problemów dotyczących wyposażenia i karoserii. Nie zawiera elementów przenoszenia napędu.

Postprzez P0L4K » 31 sie 2004, 23:15

Wiec tak mylem sobie madzie(ciekawie sie zapowiada....) zauwazylem ze troche wody nalecialo do lampy(tam gdzie sa przednie kierunkowskazy i postojowki) ale co tam stwierdzilem ze malenstwo bedzie mialo czyste oczka.Wszystko wyschlo no to wieczorem trzeba wyruszyc na okolice...Pierwsze skrzyzowanie,wlaczam kierunek i.....zasuwa z predkoscia stroboskopu, jeszcze potem sie okazalo ze przednie kierunkowskazy nie dzialaja.Co moglo sie spier......... zepsuc?Sprawdzalem zarowki zadna sie nie zjarala.
Ostatnio edytowano 11 lis 2005, 17:09 przez P0L4K, łącznie edytowano 1 raz
Główno-dowodzący LOŻY VIP'ów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2004, 12:23
Posty: 1124
Skąd: Warszawa
Auto: Passat B7

Postprzez Smirnoff » 1 wrz 2004, 00:57

Jesli kierunkowskaz "zasuwa z prędkością stroboskopu" to znaczy, ze któraś z żarówek nie zamyka obwodu, skutkiem czego układ "czuje" mniejszą rezystancję i przerywacz napierdziela jak wsciekły. Sprawdź połaczenie w kostkach, oprawki zarówke pod kątem rdzy i braku styku oraz same żarówki, czy sa na 100% OK. Nie pamiętam jak jest w BG, ale jest też chyba jakiś bezpiecznik od kierunkowskazów. Kiedyś miałem taki myk w VW Jetta, ze kierunki napierdzielały jak wsciekłe a winowajcą był przepalony bezpiecznik od radia/oswietlenia wnętrza :| – ciekawe, co ?
Pozdr
SM
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2003, 17:16
Posty: 1008
Skąd: Loobleen City
Auto: ma$da CA KL-ZE – już nie ;) & CA B6

Postprzez radziu » 1 wrz 2004, 19:01

Tak jak mówi Smirnoff. Ja bym najpierw sprawdził żarówki, potem kostkę, którą to możesz obejrzeć po odkręceniu jednej śruby na której trzyma się lampa. U mnie było tak, że raz na jakiś czas mi nie działał przedni prawy kierunek i też miałem stroboskop na desce rozdzielczej. Okazało się, że kostka była kaput i musiałem ją wyciąć i na razie obwód jest na stałe dopóki nie znajdę nowej.
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Postprzez P0L4K » 2 wrz 2004, 14:10

Ale lot,zaczely dzialac.Buhahahaha,wiecie co zrobilem?zamienilem lewa zarowke z prawa.ROTFL
Główno-dowodzący LOŻY VIP'ów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2004, 12:23
Posty: 1124
Skąd: Warszawa
Auto: Passat B7

Postprzez radziu » 2 wrz 2004, 15:17

hehe. wiesz co pewnie woda Ci wyparowała z kostek albo z lampy i dlatego zaczelo dzialac. u mnie tez tak bylo ze raz dzialalo, a raz nie.
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Postprzez P0L4K » 2 wrz 2004, 15:34

Raczej nie,bo przed moim "fachowym" zabiegiem nie dzialaly,widzicie co czlowiek z nudow jest w stanie wymyslic...:)
Główno-dowodzący LOŻY VIP'ów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2004, 12:23
Posty: 1124
Skąd: Warszawa
Auto: Passat B7

Postprzez radziu » 2 wrz 2004, 15:50

hehe a to ciekawe. nie wiem jak to mozna wytlumaczyc. moze nie byly dobrze żarówki dociśnięte do oprawek, a po Twoim zabiegu już jest dobry styk. ciekawe !!
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Postprzez P0L4K » 2 wrz 2004, 15:54

Raczej byly bo prawie codziennie je wyjmowalem,dmuchalem,chuchalem,calowalem bo myslalem ze od uczucia zadzialaja
Główno-dowodzący LOŻY VIP'ów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2004, 12:23
Posty: 1124
Skąd: Warszawa
Auto: Passat B7

Postprzez radziu » 2 wrz 2004, 15:56

:D Niezle i chyba to wyczuly i zaczely dzialac ;)
===Radziu===
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 19 lis 2003, 09:40
Posty: 301
Skąd: Gdańsk
Auto: 626 GF 1,9i

Postprzez Robo » 2 wrz 2004, 16:22

Chciałbym być taką złotą rączką jak POL4K. Tylko się dotknął i objawy ustąpiły.

Pozdrowienia. :)
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 20 sie 2004, 08:40
Posty: 255
Skąd: Wieluń
Auto: 323F & 350Z

Postprzez P0L4K » 2 wrz 2004, 18:25

No wiesz Robo to trzeba sie z tym urodzic.Po prostu "I'M THE ONE"
Główno-dowodzący LOŻY VIP'ów
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 25 sie 2004, 12:23
Posty: 1124
Skąd: Warszawa
Auto: Passat B7

Postprzez tekknoraver » 16 sty 2007, 23:39

Hmmm to ja przepraszam z gory za taki odkop...ale mi też coś podobnego dzieje się :/ ni wiem co to się dzieje ale prawy przedni i prawy boczny kierunek lubią zniknąć że tak powiem :/ Wtedy tylny [tiiit] a z przodu miga...pozycja :| ale to tak różnie...raz działają normalnie raz nie... :/ nie wiem co z tym zrobić...
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez Gengol » 17 sty 2007, 00:06

Panowie, kilka dni temu jechałem ojca Golfem, wszystko było ok. W pewnym momęcie skręcając w lewo zauważyłem dokładnie to samo. Zatrzymałem się, wyszedłem z auta żeby sprawdzić która to żarówka – oczywiście w przednim zderzaku. Spoko. Wyjąłem nówke z bagażnika, zdemontowałem kieruneczek i <dupa> ..., oczywiście cała!
Sprawdziłem styki, kostke i nic, nawet założyłem nową żarówke – NULL .
<fuck_u> K...a poskładałem wszystko i jade dalej, jeszcze kilka razy miałem strobo i nagle jakby nigdy nic wszystko wróciło do normy? <glupek2>
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2005, 17:11
Posty: 57
Skąd: Jarosław
Auto: 323F GT (BG) 1.8 (BP-DOHC) '91

Postprzez Winetou » 17 sty 2007, 00:28

tekknoraver napisał(a):Hmmm to ja przepraszam z gory za taki odkop

ale nie masz za co przepraszać – wręcz masz u mnie browara za to że odkopałeś zamiast zakładać nowy temat :)
ZDOBYWCA STRON 6, 323, 626, 929 <faja>
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 7 wrz 2005, 18:06
Posty: 1741
Skąd: raz tu raz tam...
Auto: MX-3 KF, Honda CBR600F4i

Postprzez GofNet » 17 sty 2007, 00:30

Auto nie było przypadkiem bite...?

Sprawdź(cie) masę na tych lampach/żarówkach, które przestają świecić. Miałem to samo po kolizji z lewym kierunkowskazem. Po poprawieniu masy w kierunkowskazie problem zniknął.

Pozdrawiam
..::GofNet::..
http://download.mx3.info/mazdaspeed.exe
                           (v4.10)
_______________
q-n.pl
q-v.pl
u-q.pl
oc.gd
zb.gd
zo.gd
zu.gd
agd.gd
fiat.cc
0sy.pl
vmix.pl
2sze.pl
feryt.pl
redface.pl
newjeans.pl
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 17 lis 2004, 18:33
Posty: 1952 (0/2)
Skąd: Piotrków Trybunalski
Auto: Mazda 323 BG B6E 1,6i 8v 4/OHC

Postprzez Gengol » 17 sty 2007, 12:51

GofNet napisał(a):Auto nie było przypadkiem bite...?

Golfik dostał w przód ale zderzak był nie naruszony. Poszły światła, maska i pas przedni. Wszystko powyżej zderzaka. Tato przyładował w stalową barierę przy drodze wracając z Arłamowa zimą.
Do tej pory to się nie powtórzyło.
A wtedy przy drodze sprawdziłem styki w oprawce i kable. Zwarcia nie było, izolacja na przewodach w całości.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2005, 17:11
Posty: 57
Skąd: Jarosław
Auto: 323F GT (BG) 1.8 (BP-DOHC) '91

Postprzez tekknoraver » 17 sty 2007, 15:58

GofNet no ja ostatnio pukłem malacza po tyle ;] i właściwie to było miesiąc temu.Pękł tylko zderzak i maska lekko wgniecona,no i taki.hmm pręt przed chłodnicą nie wiem jak to się zwie ;] ale nic więcej się nie stało,a to mi się zaczęło niedawno dziać.Mógłbym prosić jakiś schemacik tak "na chłopski rozum"?bo tych w instrukcjach nie mogę skojarzyć co gdzie idzie ;]

Winetou staram się stosować do zasad forum ;) po kiego mam nowy temat pisać i bałaganić jak można tu?I później ktoś wyszuka problem i pewnie dokładnie gotową odpowiedź znajdzie :D czekam na browca :P
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez Gengol » 17 sty 2007, 19:39

czy ten "pręt", a w zasadzie rurka, przed chłodnicą to nie przypadkiem chłodnica płynu wspomagania układu kierowniczego?
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 3 lis 2005, 17:11
Posty: 57
Skąd: Jarosław
Auto: 323F GT (BG) 1.8 (BP-DOHC) '91

Postprzez tekknoraver » 17 sty 2007, 20:51

Gengol napisał(a):czy ten "pręt", a w zasadzie rurka, przed chłodnicą to nie przypadkiem chłodnica płynu wspomagania układu kierowniczego?


A no nie bo po 1 to ni mam wspomagania :P a po drugie to jest przed chłodnicą a za zderzakiem i "grillem" ;] normlanie mało się nie popłakałem jak zobaczyłem ile brakło do walnięcia po chłodnicy ;] ale to nie jest od wspomagania bo go nie mam ;] i w sumie to nie wiem dalej jak to się zwie ;] idzie pionowo i do tego zamek maski przymocowany jest

Poruszałem masą od swiatełek i jakby to coś dało ;] zaskoczyły,tylko ciekaw jestem na ile czasu...dokładnie to ruszyłęm tym co jest przykręcone do prawego błotnika ....
Obrazek
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 1 gru 2006, 13:03
Posty: 793 (2/0)
Skąd: Kamienna Góra
Auto: Była 323 BG
Była Mazda 6 TS2 GG 2.0 LF 147 qni
była Mazda6 Tamura 2007 GG 2.0 LF
Moja Trójeczka BK LF

Postprzez dzik86 » 28 kwi 2007, 18:48

Odkopuje temat :D

Dzś miałem "stroboskoby" okazało się że kabel troche zaśniedział(już nerwicy dostawałem jak po wyczyszczeniu zarówki dalej było to samo <killer> ), kabelek okazał się winowajcą, zrobiłem mu kąpiel w kwasku cytrynowym, to odrazu zaczeło wszystko działać :D

Polecam ten sposób ;P
Alarmy, sterowniki c.z., centralne zam.
www.REMOTRONIX.com
Forumowicz
 
Od: 20 kwi 2005, 19:38
Posty: 282
Skąd: Szczecin
Auto: Było:
323F BG 1.6 '92
323F BA 1.5 '97
323F BA 1.5 '96
Jest:
3 BP 2.0 '19

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 3 / 323