Diagnostyka! Dioda + Rezystor. Jeden sygnal-brak odzewu.

Mazda 121 1991–1996

Postprzez arek_arecki » 31 gru 2006, 22:14

Witam..
Jestem nowym użytkownikiem ale mam podobny problem. Po podłączeniu diody+rezystor tester nie wykazuje żadnych błędów po odpaleniu też brak błędów oraz po odłączeniu sondy również tych błędów nie wykazuje. A spalanie mojej mazdy to 10l/100km.
arek_arecki
Początkujący
 
Od: 31 gru 2006, 22:02
Posty: 5
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 121 1,3i 73KM Canvas Top

Postprzez brii » 1 sty 2007, 14:25

Napewno podłączasz diodę w dobrej polaryzacji?
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez arek_arecki » 1 sty 2007, 19:30

Na pewno dobrze ponieważ po włączeniu zapłonu zapala się na kilka sekund a potem gaśnie. Poza tym po próbnym odłączeniu kostek pokazuje błędy nr 34 (trzy długie mignięcia cztery krótkie),35 (trzy długie pięć krótkich) a po podłączeniu ich z powrotem nic nie pokazuje (nie świeci w ogóle).
Natomiast po odłączeniu sondy nic nie pokazuje.
Przeczytałem na formum że napięcie na sondzie powinno wynosić ok.0,55V więc dziś zmierzyłem napięcie na sondzie. Sonde mam 3 przewodową i mierzyłem między wszystkimi przewodami oraz między przewodami a + oraz – akumulatora. Było tylko 0,03V-0,06V. Zakres na mierniku ustawiłem na 2V.
Czy z tego mogę wywnioskować iż sonda jest padnięta?
arek_arecki
Początkujący
 
Od: 31 gru 2006, 22:02
Posty: 5
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 121 1,3i 73KM Canvas Top

Postprzez brii » 1 sty 2007, 22:49

Możesz tak wnioskować i wniosek będzie jak najbardziej poprawny :)
Trusted computing – Yes or No?

Na świecie jest 10 rodzajów ludzi: ci, którzy rozumieją liczby binarne i ci, którzy nie.
Avatar użytkownika
Forumowicz
 
Od: 9 sty 2005, 23:46
Posty: 8975 (108/253)
Skąd: Częstochowa
Auto: Endek / Kupisiontes / Smark EV / iczy

Postprzez jasiek57 » 13 sty 2007, 15:48

Grzyby a może wracając z W-wy do Buska |rejestracja Grzybowozu\ zechciałbyś poznać 121 w okolicach Radomia?. Możliwość uczestnictwa innych Mazdziarzy. Spotkanie na trasie Radom – Szydłowiec.
Tylko Mazda
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 19:15
Posty: 109
Skąd: Radom
Auto: 626 2.0pb ,lpg 2000r Kombi

Postprzez jasiek57 » 17 sty 2007, 20:14

markomarc- a może zdejmj osłonę paska rozrządu i sprawdż prawidłowość jego zamontowania.
Tylko Mazda
Forumowicz
 
Od: 21 kwi 2006, 19:15
Posty: 109
Skąd: Radom
Auto: 626 2.0pb ,lpg 2000r Kombi

Postprzez markomarc » 17 sty 2007, 20:27

mi autko juz smiga wina pompy podawala za male ciśnienie i w tym tyle roboty podawala na oko ale na mierniku jest wszystko do bani wiec zmiana pompy i przyokazyjnie czyszczenie zbiornika pozdrawiam.


Pasek ? jakby pasek byl zle to juz bylo by po zaworach :( oby nikomu sie do nie zdarzyło
Marcin
Forumowicz
 
Od: 20 paź 2006, 23:27
Posty: 61
Skąd: Wlkp
Auto: Mazda 121DB '91 GLX 16 V

Postprzez arek_arecki » 19 sty 2007, 22:07

witam. miałem troszke czasu więc jeszcze raz zmierzyłem sonde. 0,74v na wolnych obrotach a po dodaniu gazu spada do 0 po czym roście do 0,65--0,68-0,74v. a madzia jak paliła 10 tak pali. hihi. wg mnie wraz ze wzrostem obrotów powinno rosnąć napięcie czy może sie mylę? czy mam racje i sonda jest padaka?
arek_arecki
Początkujący
 
Od: 31 gru 2006, 22:02
Posty: 5
Skąd: Kielce
Auto: Mazda 121 1,3i 73KM Canvas Top

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości

Moderator

Moderatorzy 2 / 121