Witam..
Jestem nowym użytkownikiem ale mam podobny problem. Po podłączeniu diody+rezystor tester nie wykazuje żadnych błędów po odpaleniu też brak błędów oraz po odłączeniu sondy również tych błędów nie wykazuje. A spalanie mojej mazdy to 10l/100km.
Diagnostyka! Dioda + Rezystor. Jeden sygnal-brak odzewu.
1, 2
arek_arecki
- Od: 31 gru 2006, 22:02
- Posty: 5
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 121 1,3i 73KM Canvas Top
Na pewno dobrze ponieważ po włączeniu zapłonu zapala się na kilka sekund a potem gaśnie. Poza tym po próbnym odłączeniu kostek pokazuje błędy nr 34 (trzy długie mignięcia cztery krótkie),35 (trzy długie pięć krótkich) a po podłączeniu ich z powrotem nic nie pokazuje (nie świeci w ogóle).
Natomiast po odłączeniu sondy nic nie pokazuje.
Przeczytałem na formum że napięcie na sondzie powinno wynosić ok.0,55V więc dziś zmierzyłem napięcie na sondzie. Sonde mam 3 przewodową i mierzyłem między wszystkimi przewodami oraz między przewodami a + oraz – akumulatora. Było tylko 0,03V-0,06V. Zakres na mierniku ustawiłem na 2V.
Czy z tego mogę wywnioskować iż sonda jest padnięta?
Natomiast po odłączeniu sondy nic nie pokazuje.
Przeczytałem na formum że napięcie na sondzie powinno wynosić ok.0,55V więc dziś zmierzyłem napięcie na sondzie. Sonde mam 3 przewodową i mierzyłem między wszystkimi przewodami oraz między przewodami a + oraz – akumulatora. Było tylko 0,03V-0,06V. Zakres na mierniku ustawiłem na 2V.
Czy z tego mogę wywnioskować iż sonda jest padnięta?
arek_arecki
- Od: 31 gru 2006, 22:02
- Posty: 5
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 121 1,3i 73KM Canvas Top
mi autko juz smiga wina pompy podawala za male ciśnienie i w tym tyle roboty podawala na oko ale na mierniku jest wszystko do bani wiec zmiana pompy i przyokazyjnie czyszczenie zbiornika pozdrawiam.
Pasek ? jakby pasek byl zle to juz bylo by po zaworach
oby nikomu sie do nie zdarzyło
Pasek ? jakby pasek byl zle to juz bylo by po zaworach
Marcin
- Od: 20 paź 2006, 23:27
- Posty: 61
- Skąd: Wlkp
- Auto: Mazda 121DB '91 GLX 16 V
witam. miałem troszke czasu więc jeszcze raz zmierzyłem sonde. 0,74v na wolnych obrotach a po dodaniu gazu spada do 0 po czym roście do 0,65--0,68-0,74v. a madzia jak paliła 10 tak pali. hihi. wg mnie wraz ze wzrostem obrotów powinno rosnąć napięcie czy może sie mylę? czy mam racje i sonda jest padaka?
arek_arecki
- Od: 31 gru 2006, 22:02
- Posty: 5
- Skąd: Kielce
- Auto: Mazda 121 1,3i 73KM Canvas Top
1, 2
Kto przegląda forum
Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 0 gości